Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Rygestop....
Forfatter: 
Dato:  15-02-2004 03:14
Ja nu vil jeg lige læsse lidt af på jer igen.... håber i bærer over med mig :-)

Vi er stoppet med at ryge begge to. Men hold da kæft hvor er det svært. Vi har taget "en kold tyrker". Jeg kan ikke sove, jeg er nok også lidt sur og tvær.

Jeg satser på at det går over efter et stykke tid. Synes ellers jeg følger alle de råd jeg får. Tag et glas vand istedet....gå en tur. Men jeg skvulper rundt når jeg bevæger mig, og sålerne på mine sko er snart væk :-P Nogen der har erfaring med hvor lang tid det tager før tanken om smøgerne er væk ???

Jeg er nu på 3 dagen, og det føles som et mareridt der ikke vil tage ende. Men denne gang skal det lykkes 8-)

Mette Mejer
Vælg rigtigt første gang -Vælg NF
STALD ANNERUP
NEW FOREST
REGION 1



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjahhh....
Forfatter: 
Dato:  15-02-2004 03:30


......for nogle år siden holdte jeg i 5 år med at ryge, og jeg var smøgtrængen hver eneste dag i alle 5 år... :) :) :)

Her d. 10. dec. 2003, blev Chris og jeg enige med hinanden i, at vi ville holde med at ryge, for der havde vi tid ved en hokuspokus fyr, der gav øreakupunktur med laserstråler, eller hvad det nu var for stråler, han jog ind i hovedet på en... :) :)

Vi har ellers prøvet, at tage en kold tyrker begge to, men nej der hopper vi bare i igen, med begge ben, efter få dage.. :) :) :)

Vi er begge røgfrie endnu... Og der går længere og længere tid imellem, at jeg er smøgtrængen... Chris skulle lige prøve, at tage et sug af en cigaret nytårsaften, da han var med ungerne ude og sende raketter op... Men han vrængede hovedet så meget, at vi andre godt kunne se, at med det grimme fjæs, så kunne det kun betyde, at det smagte være end fælt... :) :) :)



M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kunne
Forfatter: 
Dato:  15-02-2004 03:37
være at vi skulle afsætte tid og kr på hokus pokus :-)
Det er ihvertfald planen at det skal holde denne gang, men jeg ville nu gerne være i lidt bedre humør indtil trangen er væk :-P
Jeg tror ikke jeg er verdens hyggeligste at være sammen med for tiden.

Mette Mejer
Vælg rigtigt første gang -Vælg NF
STALD ANNERUP
NEW FOREST
REGION 1



0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh det er hårdt.
Forfatter: 
Dato:  15-02-2004 04:59
Kæmp kampen, det er flot I gør det sammen!
Min kæreste har prøvet til flere gange, men falder desværre i igen hver gang. For mit eget vedkommende ryger jeg kun til fester eller i selskabeligt lag, så nu jeg er gravid, er det egentlig nemt nok at lade være.
Men ikke for at skræmme, vel.... men min far har været holdt i ca 19 år, og har den dag i dag stadig lyst til en smøg efter maden, i godt selskab osv. Det der holder ham fra det, er at han ved nu hvor grimt det smager (det gør det på et tidspunkt, bare se ElseG's Chris).
Men hold fast, det er det værd. Selv om jeg ikke har røget fast eller noget, kan jeg smage og lugte ting bedre nu, hvor jeg slet ikke ryger mere. Det er dælme weird....
0
0
Svar på denne tråd
 
 De første 14 dage var værst
Forfatter: 
Dato:  15-02-2004 10:09
Hej Mette

Jeg havde det værst i de første 14 dage. Jeg tror tildels det hænger sammen med at mange cigaretter er "tidsbestemte" Når man kommer hjem, når man læser avisen, når man går i marken, når man har spist osv. Man skal lige vænne sig til, at man ikke har sin "gode ven" i hånden.

Køb evt. en nicotin-inhalator, den kan lige tage toppen, men husk at du så stadigvæk hælder nicotin på kroppen, og det er jo det der gør afhængig. Når du begynder at få kvalme af inhalatoren, så er du ved at være kureret.

Jeg er godt nok faldet i flere gange i forbindelse med festlige arrangementer, men har accepteret at jeg er svag til tider og har kun røget på de pågældende aftener, ikke dagen efter. Desuden har jeg det ad pommeren til dagen derpå, hvis jeg har røget, så jeg bliver også straffet for min "ugerning".

Held og lykke med projeketet.

Mange hilsner

Katja
0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv det her.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 01:39
Jeg er stoppet med rygning for ca. 2 mdr. siden. Det har ikke været slemt overhovedet.

Jeg har fundet en tekik som hedder EFT. Det er en slags "akutryk" som man selv kan udføre.

På www.emofree.com kan man få en gratis manual, og bare prøve sig frem. Det virker! Jeg har ingen problemer med trang til smøger, og jeg har ellers forsøgt mindst 5 gange uden held.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider