Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Lige ved og næsten....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:01
...at min dejlige kæreste havde stillet skoene i fredags :{-(

Pga. af alle vores vandproblemer havde vi lejet en pumpe som blev sat til i fredags, møget virkede ikke og den slog al strømmen fra i hele huset, efter to forsøg (og mange sikringer) kørte pumpen fint, da vi går ind for at få en kop kaffe at styrke os på. Da vi lidt senere går ud for at tjekke til den, så opdager vi at den ikke kører.

Min kæreste går så ud i vandpytten hvor den står og tager fat om den med begge hænder *KAPOW* siger det bare og han falder omkuld, heldigvis var en af vores venner som er elektriker på besøg, han når lige at råbe at jeg ikke skal røre ham og så løber han hen og slår strømmen fra. Idet han trækker stikket ud, slår al strømmen i huset fra.

Der var heldigvis ikke sket noget alvorligt med Morten, andet end lidt brandsår på hænderne og forskrækkelsen.

Men det viser sig at al det ikke er nok at skifte sikringerne denne gang, da vores kamarat lyser op på masten udenfor vores hus kan han se at det er selve mastesikringen som er røget, så vi måtte undvære strøm natten mellem fredag og lørdag. Lørdag bliver mastesikringen skiftet af SEAS og vi har haft el siden, men vi tør af gode grunde ikke forsøge os igen med den pumpe.

Pyha det kunne have gået så grueligt galt.

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhada..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:10
Sikke dog en grim forskrækkelse!!! :-(

Godt at det ikke gik gruelig galt!!!

Jeg synes nok, at I kæmper med meget pt.

Fik du noget ud af advokatvagten i sidste uge?

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Advokat vagten...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:15
.....fik jeg intet ud af, det nåede ikke at blive min tur, selvom jeg ventede en evighed.

Men jeg fandt tilgengæld ud af at vores husforsikring har retshjælp tilknyttet, vi skal blot kontakte en advokat :-D

Ja, vi har vores ration "underholdning" pt.
Intet under at det kniber med at sove i øjeblikket 8-)

Utroligt så "kvik" man er efter sådan 14 dage med 2,5-3,5 times søvn pr. nat *GAAB*

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Advokatvagten
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:21
Hej igen.

Ja - desværre er advokatvagten alt for "populær". *s*

Der er mange, der sidder og venter i timevis uden at komme til. :-(

Men held og lykke med det videre forløb. :-)

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj!!!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:31
Sikke da en forskrækkelse!!!
Godt det ikke gik værre!

(HVORFOR kunne det da ikke have været NABOEN, der liiige ville flytte den sgii'e pumpe?!? :-*)



med venlig hilsen
atengstedt


Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd
 
 skadestuen
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 12:58
han var forhåbentligt på skadestuen til opservation, da strømmen går gennem ens nervebaner, som bliver ødelagt (altså den det går gennem,)og hvis det er en ved hjertet kan man dø af hjerte fejl, så de anbefaler at man ligger til opservation i 24 timer efter sådan et stød.
Ikke for at gøre dig bange og det lyder jo også som om der er gået 24 timer.
Godt der ikke skete mere :-)

Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med Pernille
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 13:05
Det kan være indre skader, blødninger etc. Så din kæreste bør faktisk ntage turen til en læge for indre undersøgelse.

Ellers sendes det "varme tanker" herfa og håber i ikke fryser.
;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider