|
|
| HERNING HINGSTEKÅRING 2010 |
|
|
HEJ ÆÆÆNDER!  Nu er det jo sådan at der snart er hingstekåring og jeg skal i hvert fald derop! MED SABRINA (STINKY)!!. Hun skal med nomatterwhat. Så vil lige lave et par spørgsmål omkring det hele og opfordrer Rollo til at lave et jhn-træf-indlæg.  Spørgsmål(til dem som kommer self): 1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? 4. Hvad regner du med at købe? 5. Hvor mange penge tager du med? 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? 9. Hvis nej - hvem så? 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Fortsat god aften og god start i skole/arbejde ;P - Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
|
|
|
| kihuhiuhi |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - Er lidt i tvivl endnu. Ved ikke om det bliver søndag hvor der er flest tilbud men færrest gode varer :p
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - Ja bare messen... SHOPPIIING
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? - Nej desværre
4. Hvad regner du med at købe? - Skal i hvert fald have nogen nye dækkener til Miré, et nyt hovedtøj, nye strigler og plejeprodukter, grimer osv.
5. Hvor mange penge tager du med? - 2000-3000 kr håber jeg at kunne spare sammen.
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - Det ved jeg ikke endnu!
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - Alle de fede ting hahah
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - Ja Stinky, det SKAL hun. haha
9. Hvis nej - hvem så? - Min kæreste skal være chauffør og pose-holder hahah
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - Vores lille racerbil. Wrumm wrummm - Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
|
|
|
| santos |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? pas :B
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? regner med det kun bliver messen..
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nej (-:
4. Hvad regner du med at købe? det ved jeg sgi ikke hehe.
5. Hvor mange penge tager du med? jeg tager min mor med, såeeeh 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? klart! 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? messen og hn træf! (-: ehh..
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? skal for 4. år i træk med bianca (-: 9. Hvis nej - hvem så? og min mor, lillesøster og biancas mor (-:
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) bil (-:
Fortsat god aften og god start i skole/arbejde ;P tak og i lige måde (-:
mvh. Frederikke & Santos. Se min foto-hjemmeside
JHN vinder af årets dressurrytter kat.2 & årets vallak kat. 2! |
|
|
|
| Huhu... |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Nej og nej (:
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Ja, lørdag
4. Hvad regner du med at købe? Det ved jeg ikke endnu! Men sikkert en masse unødvendigt 
5. Hvor mange penge tager du med? Ved ikke endnu..
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Nej! Haha
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Hmm, det hele og at der kommer så mange jeg kender, som jeg ikke ser så tit..
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Nope (:
9. Hvis nej - hvem så? Nogen veninder 
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Ved ikke endu (:
|
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Emma-BB (Skriv besked) |
| Dato:  |
3-01-10 19:42 |
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? jeg regner med lørdag, er det ikke den dag der sker mest? 
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? er ikke hjælper, nej. men skal ind på messen og købe en maaasse, hehe. regner også med at se gallashow, det kunne jeg godt tænke mig for var der '09 og '07 hvor jeg kun var på messen.
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? ja det regner jeg med. min bedstevenindes kusine er journalist og har vist sådan nogle pressekort eller sådan noget, så vi kan komme billigere/gratis ind til gallashowet. men det er kun måske vi kan få det i år.
4. Hvad regner du med at købe? udstyr, udstyr, udstyr, udstyr og mad kigger ikke efter noget bestemt, udover jeg gerne vil have købt et blåt alcapad og et brunt scapa sport dressur underlag. så vil jeg se om der måske er en god pris på en john whittaker hjelm, da jeg fik penge til en i julegave.. men kan overhovedet ikke love at jeg køber det, og hvis jeg gør køber jeg nok også 1000 andre ting. går total amok når jeg ser alt det der, og har ret mange penge i år så der skal SHOPPES!
5. Hvor mange penge tager du med? maange :b haha, ej jeg tager ihvertfald mindst 2000 med mine julegavepenge, og er lidt træt af at jeg har fødselsdag 1 måned EFTER h&r for ellers kunne jeg også have brugt mine fødselsdagspenge.
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? kunne da godt være man skulle kigge forbi, men ved ikke rigtigt. det er sjovest hvis man er sammen med nogle herinde fra.. 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? udstyyyyyret! de store stande med lækkert og billigt udstyr. bare stemningen der, med alle menneskerne der går rundt og sådan. det er bare en fed dag. 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? nej, altså min bedsteveninde har jhn men er ikke sådan aktiv eller en som man kender herinde.
9. Hvis nej - hvem så? skal derop somsagt med min bedsteveninde, så skal vi vist have en af hendes veninder som også har to ponyer med og så har vi aftalt at spørge nogle flere. men vi vil max være 5, for ikke at blive væk fra hinanden.
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) bor kun 3 kvarter/½ time derfra, så tager toget sammen med de andre og en bus ud til messecenteret. .. mvh Emma
uden sweet og mister jingles |
|
|
|
| Tralala |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Aner det ikke endnu.  2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Jeg skal da på messen og shoppe.  3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nej 4. Hvad regner du med at købe? Har ingen anelse endnu.  5. Hvor mange penge tager du med? Har jeg heller ingen angelse om.  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Måske.  7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Hest og Rytter messen.  8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Ved jeg ikke måske?  9. Hvis nej - hvem så? Skal der op med min veninde Vickie (fra det store hn, har været på jhn engang), og måske en fra stalden. 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Regner med at jeg kører i bil der, og håber at kunne samle et par stykker, så jeg kan gøre det så billigt som muligt. 
Simone & Ja'thopa OX - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside
|
|
|
|
| Herning |
|
|
Jeps, jeg skal endelig til Herning. Det bliver første gang - glæder mig enormt  1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Fredag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Ja... Er ikke hjælper 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Jeps, fredag
4. Hvad regner du med at købe? Ingen anelse
5. Hvor mange penge tager du med? Ingen anelse
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Kunne jeg måske godt finde på 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Ingen ide - har aldrig været der før
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Nope, men skal følges med en fra det store HN
9. Hvis nej - hvem så? Venner ?? 
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Vi tager bilen ? Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
En dårlig taber er en god vinder ! Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det !
|
|
|
|
|
|
Og indlægget er hermed låst fast!  Så må vi oprette et når vi kommer lidt tættere på, til træf! Men der kommer da selvfølgelig træf!  - Jeg regner med at være der fredag, lørdag og søndag, men fokus på en masse sjove Junior ting. Så I må meget gerne komme med idéer, hvis der er noget I har lyst til at vi skal arrangere, - konkurrencer, hyggeting, fjolleting - anything! Og hvis nogen skal afsted fra Vejle området, - kan I godt få et lift (Hvis I tør køre med mig og FCK-mobilen, vruuummm). Jeg er som altid at finde på HN-standen, forhåbentligt i selskab med Stina og Trine (Chester)!  Jeg er begyndt at lokke lidt med vores superseje annoncør-lady, Anita, om ikke hun kan fremtrylle nogle lækre præmier, så vi kan holde nogle spændende konkurrencer! Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt. |
|
|
|
| hephey |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Fredag er planen 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Kun messen og hal b 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nope 4. Hvad regner du med at købe? Umiddelbart ar jeg ingen planer pt, men man ved jo aldrig, har et godt impulskøb-gen 5. Hvor mange penge tager du med? Kommer an på hvor mange penge jeg har til at shoppe for på det tidspunkt 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Muligvis 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Muligheden for så meget shopping på et sted, og det er et rigtig godt sted at se forskellige heste 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Nej 9. Hvis nej - hvem så? Plejer at tage afsted alene, men kan være det ændre sig 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Køre i min fantastiske blå peugeot Hvorfor har vi ingen problemer med at huske hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet, men kan ikke huske hvor mange gange vi har fortalt det hele til samme person |
|
|
|
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? I have no idea! haha
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Jeg skal kun ind på messen, jeg er Josses lille hjælper LOL
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nejjj
4. Hvad regner du med at købe? Jeg regner ikke med noget. Hvis det bliver noget stort skal Josse nemlig køre mig helt hjem til sjælland 
5. Hvor mange penge tager du med? Jeg tager mit dankort med HAHA. 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Ja ja JAAA
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Det er første gang jeg skal derhen, så det må være at jeg kan slå det sammen med et besøg hos Jossemussi!
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Oh yes
9. Hvis nej - hvem så? HAHAAHAHA jeg sad og grinede for vildt over at du skrev "hvis nej, hvem så" fordi jeg tænkte der sku stå JA, indtil jeg havde læst sætningen et par gange.. haha øv! Men jeg skal med min bedste ven Josses kæreste, som elsker at hænge ud med mig og jeg ville ønske hendes far også sku med hahaha 
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Jeg cruiser Sabrina && Feykir fra Lestrup |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg ved endnu ikke om jeg kommer, men min gode ven som skal løbe med Blue Hors' hingste vil rigtig gerne have mig med.. Så hvis det kan lade sig gøre at komme med ham kommer jeg.. 1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? I så fald bliver det alle..
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Vides ikke :b
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Tror jeg ikke
4. Hvad regner du med at købe? Ingenting (;
5. Hvor mange penge tager du med? Kun til mad
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Helt sikkert 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Har aldrig været der 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Niks
9. Hvis nej - hvem så? Som sagt - en af mine goder venner der skal vise Blue Hors' hingste frem
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Tog eller bil.. hvis jeg kommer 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Alle dage
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Jeg er hjælper der inde
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Ved det endnu ikke om jeg skal eller ej.
4. Hvad regner du med at købe? Puh. Aner det ikke 
5. Hvor mange penge tager du med? Dem alle Táger mit hævekort med
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Nej - desværre
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Kan ikke rigtigt sætte finger på hvad der er bedst
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Nope
9. Hvis nej - hvem så? Mine forældre og min sponsor + andre hjælpere
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Bil TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare |
|
|
|
| hejhej |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Regner med torsdag og lørdag, eller torsdag og søndag 
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Jada - og nej.
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nej, synes det er blevet for ensformat gennem årene.
4. Hvad regner du med at købe? Ny hjelm er mit hovedmål.
5. Hvor mange penge tager du med? Dem jeg har.
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Det ved jeg ikke 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Alle de mennesker man kender, som man møder. 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Det ved jeg ikke 
9. Hvis nej - hvem så? Nogle af mine nadre ridevenner.
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Måske alle tre  - Salli ♥
-
en gang springrytter - altid springrytter.
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - efter planen skal vi derop lørdag, måske også torsdag, da der er gratis indgang der )
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - tror kun det bliver messen i år, pga pengene - skal desuden også snart på efterskole, så skal ikke bruge så mange penge..
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? - nej det regner jeg ikke med. har ikke vildt mange penge med 
4. Hvad regner du med at købe? - har ingen idé, regner nok med et eller andet helt trejde?(;
5. Hvor mange penge tager du med? - ca 500, eller hvor meget jeg får skrabet sammen :b
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - kunne da godt ske :b
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - det hele.. stemningen, alt udstyret/tilbudene, at samles og tage derned sammen 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - jae. efter planen sammen med Emma(bedsteveninden :b) -> Emma BB herinde (:
9. Hvis nej - hvem så? - skal desuden også afsted med nogle af pigerne fra rideskolen (:
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - enten tog eller bil, (:
→ Ane Rahbek [': - Hosk <3 Fejltagelser er indgangen, til opdagelser. |
|
|
|
| Hingstekåring |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Nej skal også se dressur :b
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Yes lørdag aften.
4. Hvad regner du med at købe? Dækkener, hjelm, ridebukser, staldstøvler osv
5. Hvor mange penge tager du med? For mange 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Har ikke hørt om det, men måske :b
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Stemningen, hestene og alle tilbuddene
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Nej
9. Hvis nej - hvem så? Min veninde :b
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Regner med lift med nogen fra stalden.
Anne og Salina
|
|
|
|
| Herning |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Planen er jeg kommer onsdag og tager hjem igen søndag  2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Nej jeg skal være lidt over det hele, mest i stalden da jeg skal hjælpe Katrinelund  3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Lidt af det måske 4. Hvad regner du med at købe? Ikke det helt store, sidste år nåede jeg ikke rigtigt at få set messen andet end onsdag/torsdag morgen da de var ved at sætte stande op. 5. Hvor mange penge tager du med? Mit kort  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Nej 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Stemningen og ridningen 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? nej 9. Hvis nej - hvem så? Katrinelund 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Kører derned i bil og regner med vi skal bo i campingvogn  Lone & Louie
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - Det er endnu lidt uvidst, men regner med at komme to dage i år 
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - Skal kun til hest&rytter 
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? - Nej.
4. Hvad regner du med at købe? - Alt for meget Skal have udstyr til Cody i hvert fald..
5. Hvor mange penge tager du med? - Puha.. Omkring 2000,- hvis jeg når at få skrabet dem sammen 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - Selvfølgelig 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - Alt det lækre udstyr! 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - Nope.
9. Hvis nej - hvem så? - Et par veninder 
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - Bil. - Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3 Nu også med Enghøjgårds Cody Opstaldning søges nær 7080 Børkop. Haster! www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=312535 |
|
|
|
| Herning 2010 |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? lørdag + søndag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Jeg skal ind på messen som køber;) 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nej, ikke dette år.
4. Hvad regner du med at købe? Regner med at kunne få skrabet nogle penge sammen, så jeg kan få købt de ting min nye pony Heila mangler. Gamascher, trense, underlag, klokker og hvad en smuk fjord ellers har brug for + lidt ridetøj til mig selv. Og pengene er til self.
5. Hvor mange penge tager du med? Håber jeg kan få skrabet en 5000 kr. sammen, Skal have Veredus dressur Gamascher og det koster jo en del.. Men jeg har heldigvis også 18-års weekenden inden, så det kan være, at det er muligt  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Nej, min mor skal med og tror ikke lige hun synes at det er fedt at stå der, hun vil hellere kigger på heste og ud at shoppe med os :p
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Atmosfæren .. mmhh.. og hvad ville hingstekåringen være uden Hest&Rytter? 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Jeanette Autzen min søster hun er også herinde. Det må være 5. år i træk. 9. Hvis nej - hvem så? Lillesøster, mor og måske Storesøster 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Hm.. Tror vi tager bilen fra sjælland, vi skal jo købe stort ind allesammen :p
Fortsat god aften og god start i skole/arbejde ;P tak og i lige måde Mvh Charlotte Lyrik Godthaab - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever
©©© Dubarry + Petrie støvler til salg kig præs.
|
|
|
|
| fghjkjhgjkjh |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag, som vi plejer Håber på at få hevet LNN med (;D ??) så det bliver nice så nice som det plejer.
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Messen ja. Ikke hjælper.
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Regner jeg ikke med.
4. Hvad regner du med at købe? Mad 
5. Hvor mange penge tager du med? Penge til mad og guf 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Ja! 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Det er hyggeligt, man møder folk år efter år 
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Jaa da. (håber jeg, hahahaha)
9. Hvis nej - hvem så? ..
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Bil regner jeg med  Fortsat god aften og god start i skole/arbejde ;P
.. mvh. j u l i e k r o n b o r g KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game |
|
|
|
| 123456 |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? regner med det endnu engang blir lørdag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? regner kun med det messen ja =)
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nope
4. Hvad regner du med at købe? nok ingenting. mangler kun støvler og ny hjelm. og det er pengene slet ikke til 
5. Hvor mange penge tager du med? hahaha ikke ret mange.
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? self! : D
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? møde JHNer!! og SÅ mange fede ting samlet et sted. desværre kan jeg ikke bruge det til så meget når den hest jeg rider ik er min.
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? mødes altid med de samme stykker, men skal nok ikke følges med dem 
9. Hvis nej - hvem så? blev kørt i bil de andre år, men gik rundt med dem herinde fra og så gik mine forældre eller hvem der nu var med rundt selv.
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) det blir nok noget bus.
:: ise Uden Hále Bob & Perle de Phantomic Men på ryggen af Minuet
|
|
|
|
| fgnbvcvbn |
|
|
lullu: vi skal mødes igen i år og spise brændte pølser!  .. mvh. j u l i e k r o n b o r g KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game |
|
|
|
| isjigsjgisgi |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag lyder det til hehehe 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Kun messen, skal ikke hjælpe 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nej 4. Hvad regner du med at købe? Mad.. slik.. ............så deet 5. Hvor mange penge tager du med? Nok og ikke for mange:D 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Jaaa! 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Selvfølgelig at jeg er der ... eheheh. At se alle folk igen, som man så kun ses med 1 gang om året 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Julie K aka Julie Kronborg <3 datie 9. Hvis nej - hvem så? hehe 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Julie kører mayn! Offroad og alt muligt heheehj - Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you |
|
|
|
| hephey |
|
|
så har jeg også fået en date til hingstekåring om fredagen... skal derop med en ride veninde Hvorfor har vi ingen problemer med at huske hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet, men kan ikke huske hvor mange gange vi har fortalt det hele til samme person |
|
|
|
| jgfgffkjjkdjkd |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Messen og gallashow 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag?jeps lørdag 4. Hvad regner du med at købe? PAS xD 5. Hvor mange penge tager du med? pas ' 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen?måske;D 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? mmhm udstyr, og hyggehygge hygge  8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? niks 9. Hvis nej - hvem så? Stephanie Schou(min model, som sespå min hjemmesid emed hendes hyp) 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) vi kører i bil <3
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
|
|
|
| sdffghgh |
|
|
Jeg skal også med i år !
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag  2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Messen og se lidt på heste Nej jeg er ikke hjælper  3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Niks. 4. Hvad regner du med at købe? Ved jeg ikke endnu, det kommer an på om jeg falder over noget(som jeg nok gør xD) 5. Hvor mange penge tager du med? Har ingen anelse  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Det ved jeg ikke, det skal jeg nok Skal i hvertfald hen på HN-standen:D 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Har aldrig været der så jeg ved det ikke xD? 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Jah, Malene>>Bara<< Og Coool.. (måske ikke så meget juniorer men alligevel ) 9. Hvis nej - hvem så?.. 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Bil 
PIRATEN -med part på møgponyen og babyponyen Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig! Mit fotogalleri
|
|
|
|
| Hingstekåring |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Lørdag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Kun messe, og muligvis lidt hest Nej hjælper ikke 
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nej..
4. Hvad regner du med at købe? Puha det ved jeg ikke, måske et bling-bling pandebånd til min shetter. Og hvis jeg ellers falder over noget spændende 
5. Hvor mange penge tager du med? Ingen anelse 
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Vejen skal da helt sikkert lægges forbi 
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? hmm pas. er mit første år der:P
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Piraten og CoooL (selvom han ikke er JHN'er) 
9. Hvis nej - hvem så?
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Bil , regner stærkt med at CoooL kører  - Malene - m. Bára fra Stårup og Frodo
Nu en del af Team MMSter www.mmster.dk www.jølver.dk - Amatørfotograf |
|
|
|
| IDÉER SØGES |
|
|
Ja, hvad kunne I godt tænke jer, at der skal ske af aktiviteter på HN standen, - for jer?  Hvilken form for konkurrencer, events m.v. så I gerne vi prøvede på at lave? Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt. |
|
|
|
| iugiugiug |
|
|
Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? regner med lørdag  2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? tror også lige jeg skal ind og se noget dressur.. 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nej, det gider jeg ikke. 4. Hvad regner du med at købe? kommer an på hvor mange penge jeg får skrabt sammen. 5. Hvor mange penge tager du med? så mange jeg kan få skrabt sammen  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? det ved jeg ikke. 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? alt det udstyr samlet på et sted..  8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? ja, maria, meen tror ikke der er så mange som kender hende herinde, hun er stort set ikke herinde  9. Hvis nej - hvem så? .. 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) tror det bliver hestelastbilen, tror vi kører med min ridelærer  Sissel aka Tiss med DSP-skønheden Barrichello. uden Joy Salina, Jackie & Toscha.
I will to the top.
|
|
|
|
| Rollo... |
|
|
Jeg holder på den aktivitet sidste år, hvor jeg vandt to gange i streg <3 <3 <3 <3 3< <3 <3 sæt halen på... æslet - Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you |
|
|
|
| sdadadad |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? lørdag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? skal kun på messen, er ikke hjælpe
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? nej:(
4. Hvad regner du med at købe? rigtig manmge ting, bla. klokker og skridttæppe:) og vinter jakke
5. Hvor mange penge tager du med? ved ikke men mange:P
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? ved jeg ikke:P
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? at der er så meget fedt udstyr:P
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? nej
9. Hvis nej - hvem så?
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) min far kører mig:P
mvh Josephine darling, format, abezz, kashmir Josephine mvh |
|
|
|
| Dressur |
|
|
Hej  Er der nogle der ved hvilken dag der er dressur derhenne i år? 
<3 Lizette & Elvira <3 Baltazar, du er min øjesten <3 Silver? du er savnet /:
|
|
|
|
| Konkurrencer ? |
|
|
Nu har jeg ikke været der før, men plejer der ikke a t være noget med en tyr ? Altså den der hvor det gælder om at blive sidende længest ? Det synes jeg lyder sjovt  Følg mig og Corvetten på www.katjaberg.blogspot.com
Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det !
|
|
|
|
| jngskfjgsfd |
|
|
corvetten : den har ikke været der de sidste 2 år 
:: ise Uden Hále Bob & Perle de Phantomic Men på ryggen af Minuet
|
|
|
|
| H&R 2010 |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - fra fredag eftermiddag til søndag aften 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - Skal sælge lodsedler x) heh.. ska bo i campingvogn der sammen med 3 veninder  3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? - Håber jeg på vi får mulighed for ! Vi har i hvert fald gratis entré til alt vi vil  4. Hvad regner du med at købe? - det ved jeg ikk ... har ingen planer om at købe noget lige nu :b
5. Hvor mange penge tager du med? - aner det ik :b 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - tror jeg ik jeg får mulighed for.. 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - stemningen og alle de fine heste og god ridning! 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - nej  9. Hvis nej - hvem så? - Sarah og Laura fra rideklubben + Sarahs veninde  10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - vi bliver kørt derned fredag middag ca.  Mathilde Fryba
» Nu med Rytter's Quality Hinnerup Rideklub , distrikt 12
|
|
|
|
| tamtam |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - Fredag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - Kun messen
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? -
4. Hvad regner du med at købe? - de nye (forstærkede) pioneer støvler, underlag og prestige stigbøjler
5. Hvor mange penge tager du med? - Nok (dvs. dem jeg har)
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - højst sandsynligt ikke.
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - stemningen.
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - nej
9. Hvis nej - hvem så? - veninde fra fyn (bor på jylland)
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - bil 
» Mvh. Lone - med Camilla og bonus-ponyen Siena
B L U E B E R R Y B O B
|
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Kan ikke rigtig svare på spørgsmålene, da det kun er hvis Chrille og jeg kan få et sted at overnatte, at vi kommer.. - Hotel er vi ikke helt friske på.  Nogle, der vil have to piger boende?  Sille med part på Sylle. jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o; |
|
|
|
| lalala |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Regner med lørdag. 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Det tror jeg. 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nej. 4. Hvad regner du med at købe? Det ved jeg ikke  5. Hvor mange penge tager du med? No clue 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Det er da meget muligt  7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? At Line og jeg får besøøøøøøøg! 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Ja, linehåå og lærke b 9. Hvis nej - hvem så?
10. Hvordan kommer du derhen? Vi bor sådan 15 minutter derfra, så det er intet problem 
SOFIE - snart med Maestro og uden Cappuccino ? tidligere Sofie (Cappuccino) |
|
|
|
| overskrift |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? - Fredag, Lørdag, Søndag. 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? - Jeg skal ind på messen, er ikke hjælper. 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? - Jeg skal se gallashow lørdag aften. 4. Hvad regner du med at købe? - Hmm, mangler ikke noget, men køber altid noget. 5. Hvor mange penge tager du med? - Dont know. 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? - Maybe. 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? - Alle de gode tilbud, og det flotte gallashow. 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? - Nej. Men regner med at ses med nogle. 9. Hvis nej - hvem så? - Plejer altid at tage derop med min mor. 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) - Bil. LiNE' & 'Rhapsody Amatørfotograf |
|
|
|
| åæplikjuhy |
|
|
Cecilie ,sille, Sylle : nu prøver jeg her for du gider åbenbart ikke svare på min besked. øv for mig  men altså jeg burde have plads til sovende hvis i er friske på overnatning i Viborg. .
:: ise Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Men på ryggen af Minuet
|
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
oo2-Pirat: Undskyld! Jeg er bare ikke helt 100 på svaret endnu, så havde udsat det :b Men Chrille og jeg er rigtig glade for tilbuddet!! Vi skal bare lige have diskuteret transport, dato osv. igennem  Tusind tak  Sille med part på Sylle. jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o; |
|
|
|
| Cecilie |
|
|
det bare iorden. jeg sender dig lige mit mobilnummer - det lidt lettere at holde kontakt den vej xD
:: ise Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Men på ryggen af Minuet
|
|
|
|
| Bøllemis! |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? Ved det ikke helt endnu, men tror det enten bliver torsdag eller søndag  2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? Skal Kun ind på messen  3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? Nope  4. Hvad regner du med at købe? Hvis jeg har penge nok så nogle Tretorn støvler. Kommer hvert fald ikke hjem uden at have købt noget  5. Hvor mange penge tager du med? Alle de penge jeg har tilbage til den tid  6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? Nej.. 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? Messen!!  8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? Tror jeg ikke, men måske  9. Hvis nej - hvem så? Min veninde Line Larsen  10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) Bil  ©Maria med Prinsen© [Os to forever and ever] |Team spring| |
|
|
|
| Herning til Vejle eller Randers |
|
|
Der er vel tilfældigvis nogle som kan give et lift til Vejle eller Randers, efter gallashowet fredag aften?  Skal være der hele fredag sammen med min efterskoles ridelinje (; Isabella Vivi - Ranum Efterskole 09/10 - |
|
|
|
| Real Madness |
|
|
Hvornår er det, det slutter om aftenen? Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalp søger nyt hjem pr. 30/03-10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Salg af foder og strøelse |
|
|
|
| jeg har det vildt |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? -Lørdag 2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? -kun messe 3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? -nej 4. Hvad regner du med at købe? -mad 5. Hvor mange penge tager du med? -no idea 6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? -regner jeg ik' med 7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? -besøge sofie og line 8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? -sofie og line 9. Hvis nej - hvem så? -.. 10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) -tog (@!#$ 680 kroner uden pladsbillet............ det så stramt) fuck alt, jeg vil bare være anonym |
|
|
|
| øåæplkijh |
|
|
Kronborg : shiit jeg stinker til at svare... men JA! det skal vi!! hæhæhæh men pas nu på... for der mini jødestjerner under mine "nye" sko  :: ise & Minuet :: Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk |
|
|
|
| lalle. |
|
|
1. Hvilken/hvilke dag(e) kommer du derop? fredag
2. Skal du kun ind på messen? Er du hjælper? skal vel både se kåring og ind på messen, og se galla
3. Skal du se gallashow, hvis ja - hvilken dag? fredag
4. Hvad regner du med at købe? mangler intet 
5. Hvor mange penge tager du med? dont know
6. Skal du være med til "træf" hos HN-standen? ved det ikke helt
7. Hvad er det bedste ved Herning hingstekåring? har ikke været der før
8. Skal du derop med nogen herinde fra JHN? nej
9. Hvis nej - hvem så? sviger familien
10. Hvordan kommer du derhen? (tog, bus, bil) bil Cecilie C Holleskovs Chloé |
|
|
|
|