Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Endnu engang farvel, Noa..
Forfatter:  Lena »Noa« (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 16:34

Jeg vil gerne henvise jer til dette indlæg, hvis I ikke allerede har læst det, da det er på baggrund af det, at jeg nu skriver dette indlæg:

www.heste-nettet.dk/forum/14/997710/ 997710/

Jeg var så ovenud lykkelig. Endelig smilede heldet i min retning, efter lang tids søgen, på min gamle pony. Jeg havde fået arrangeret det hele. På grund af en dårlig økonomi havde jeg fundet støtte fra en sød kvinde, som kunne tilbyde mig gratis opstaldning, mod at jeg hjalp hende i stalden, og vi havde også fundet en løsning med hjemtransport.

Så.. Jeg ringer til sælger, for at få en aftale stablet på benene. Jeg får talt med sælger (en iøvrigt ret vrissende mand, som tydeligvis kun er ude på at få nogen penge hjem) og får spugt til, hvad han ønsker at få for lille Noa. Igen lyder svaret: "bare byd!" Så jeg siger 300 kr. I den anden ende af røret lyder så et fnys og han siger: "så kan det sgu være ligemeget!" og det ender med at han siger at han regner med at få 1500-1800 kr. for ponyen. Med knust hjerte ligger jeg på, og knækker sammen i gråd. En gråd som varer et par timer, fordi det pludselig går op for mig, hvor mange timer og minder der lå i Noa, fra da min far stadig levede.

I dag i skolen fortæller jeg det hele til min bedste veninde, som får så meget medlidenhed med mig, at hun beslutter sig for, gerne at ville købe Noa sammen med mig, hvilket så gjorde, at jeg pludselig havde pengene til ham.

Jeg var igen ovenud lykkelig.

Efter skole ringer min kæreste så til sælger (fordi jeg ganske enkelt ikke brød mig om at snakke med ham), for at sige at vi gerne ville købe Noa, men så... "Nå, men den blev solgt i går aftes.." Kæresten ligger på, og jeg føler igen, at jeg falder ned i ét stort hul.

Så farvel igen Noa. Nu drager du ud på din 8. rejse. Jeg håber stadig så inderligt, at du ender i mine arme igen, eller at du i det mindste nu har fundet et hjem for resten af dit liv..

sagde Lena

nu uden UNIK FRØLUNDE ?

én gang fjordhest, altid fjordhest!

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 ffffffffffff
Forfatter:  Sandra ♥Cashew♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 16:42

Kan du ikke få oplyst hvem som har købt ham ?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Sandra ♥Cashew♥
Dato:  28-02-2011 16:53

Det er jeg igang med at få undersøgt.. Fingrene er krydset..

sagde Lena

nu uden UNIK FRØLUNDE ?

Overskrift
Dato:  28-02-2011 17:53

Nej, jeg kan ikke få oplyst noget som helst om den nye ejer. Hverken tlf. nr. navn, eller noget lignende. Den nye ejer vil ikke have at sælger oplyser det til mig.. :(

sagde Lena

nu uden UNIK FRØLUNDE ?

123456
Forfatter:  c-tina (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 18:02

Åh nej hvor forfærdeligt

123456
Forfatter:  c-tina (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 18:13

Man skulle jo næsten tro det var en (sælger/køber) som havde kigget med her på HN.....

c-tina
Dato:  28-02-2011 18:32

Ja, jeg ved det ikke. Men én ting er ihvertfald at jeg håber at han får det bedre, der hvor han kommer hen.. :(

sagde Lena

nu uden UNIK FRØLUNDE ?

Hvor er det trist
Forfatter:  karinacomisa (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 19:01

Hvor er det bare trist

De små ponyer bliver ofte bare solgt igen og igen, solgte selv en for 4 år siden, den må være omkring 7 år nu og har også været 8-10 steder allerede, aner ikke hvor den er nu :(

Det er i øvrigt Fancy på min profil som har skiftet navn efterfølgende til Tammy

Håber virkelig at det lykkedes for dig at finde frem til ham igen

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

1234567890+
Forfatter:  Skovbakkens ♥Avalon♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-02-2011 20:49

Kan sagtens forstå at du er ked af det! Og har pisse ondt af dig, for ved hvor hårdt sådan noget kan være! Men helt ærligt, 300 kr. kan faktisk godt forstå at han kom med et fnys. Det var ikk meget. Synes nu hans pris er okay rimelig, 1500 kr. (1800,- måske lige i overkanten).

*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!

!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

Skovbakkens ♥Avalon♥
Dato:  28-02-2011 21:11

Jeg ved godt at 300 kr. ikke er meget. Jeg købte ham selv til 200 kr. for snart 2½ år siden. Desværre var det hvad jeg havde, lige nu og her. At jeg så dagen efter havde over det dobbelte, vidste jeg jo ikke i går aftes.. :(

sagde Lena

nu uden UNIK FRØLUNDE ?

gggggggggg
Forfatter:  Johannsen ♥Marco♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  01-03-2011 11:50

Hvor trælst for dig Må også være svært at gå med tanken om hvor han er nu, efter han er kastet så meget rundt med. Håber du finder ham igen! Og self. at han får det bedre det nye sted.

~ Marco min øjesten ~

Endelig ejer af en P.R.E:

Diablo DG

Jeg træner på hestens præmisser, med hestens ve og vel i første række!

åååårh
Forfatter:  Isabella20 (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  01-03-2011 22:28

Hvor er det dog trist at læse! Føler virkelig med dig og håber inderligt at du finder frem til ham igen på en eller anden måde!

Mange knus

§Bella§

- Den islandske hest er vejen til skøn ridning

1223575
Forfatter:  jannie engkjær ♥regina♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-03-2011 20:38

Stakkels lille pony, håber han er et godt sted nu. Har du fundet ud af hvor han befinder sig nu?

Dressur/spring hest søges til part omkring egtved.
Aloe vera produkter sælges

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele..

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilken disciplin rider du? (Forslag: Mette (MetteOh))

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo