Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Heller ingen henvendelser her - salg
Forfatter:  Linda-m (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 19:19

Inspireret af en tråd længere nede, vil jeg også høre jer hvad i tænker.

www.heste-nettet.dk/lodge/1808/hest/ 223470/

Jeg har ingen henvendelser fået overhovedet!

Jeg er klar over at han er ung og ikke redet så meget som man kunne ønske.

Men findes der bare SLET ingen der selv vil forme ham? Gøre ham til sit eget "værk" i stedet for at købe en færdig pony?

Jo, han er kun 141 stg, men han er sporty og elegant, hvilken får ham til at syne højere.

Jeg har haft ham nede at koste 9.500, men det hjalp heller ikke og nogen vil måske tænke der er noget galt med ham når han koster så lidt?

Før i skriver det, så jo, jeg kunne godt ride ham noget mere og det ville sikkert også sælge ham nemmere, men jeg har hverken tid eller overskudet til at gøre mere ved ham lige nu og vil gerne have ham væk inden vinter

Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk - og følg med i bloggen

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 salg af bølle
Forfatter:  Nikita ♥Silver♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:04

sorry men han siger heller ik mig særligt meget.

-skriv evt. hvorfor han koster det han koster.

- skriv hvorfor du ik får ham redet.

- evt sige at prisen kan evt. forhandles,

- skriv lidt mere om hvordan han er i sine gangerter.

- hvordan han er ude på folden med andre heste.

- hvordan han er alene.

- hvordan han ellers er.

Det jeg er kommet med er bare nogen eks. da jeg selv har haft fjordhest til salg og det er det folk gerne vil vide når de køber hest.

Hilsen Smukke Silver King Og Nikita <3

Tjaaa bom bom....
Forfatter:  morgan (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:10

Du er vel egentlig inde på det, som blandt andet er med til at gøre markedet svært - du har ikke tid, og vil gerne af med ham før vinter

Kombiner det med at finanskrisen stadig gør tilværelsen lidt usikker for folk - så man tænker ikke bare lige "pyt vi klare nok økonomisk en unghest vinteren over hvis det skal være".

Og når alle i markedet er presset, ja så kan det jo gå ind i lidt af en træls spiral - man sætter priserne ned på de mellemgode heste, som presser de almindelig heste osv nedad i "fødekæden".

Min veninde har en dejlig, stor og pæn fuldblodsvallak som hun gerne vil af med pga graviditet, og så er 3 rideheste i stalden for meget.

For 2 år siden kunne hun nemt være kommet af med ham - nu er det umuligt !

Folk kommer i ramme alvor og forventer at en fuldblodsvallak på 5 år, delvist omskolet fra galopbanen kan fungerer som lærerhest for deres unge datter - den skal bruges til spring, dressur, military og så skal den kunne ride ud alene langs trafikkeret vej, når barnet skal besøge far og mor hjemme i villakvarteret - hesten står til 15.000 kr Og forresten skal de jo også lige sælges deres pony først, så de ikke risikerer at stå med to opstaldningsbokse vinteren over !

Held og lykke med salget af ham - håber den rigtige køber lige pludselig står der.

MVh Charlotte

Samme problem
Forfatter:  Miszee (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:26

Ååååh ja, jeg står med samme problem..

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/275631/

det er et link til min vidunderlige vallak, men heller ingen henvendelser her. Er der nogen HER der har en idé.

Prisen er overhovedet ikke fast, og jeg vil bare gerne have at han kommer hjem til et vidunderligt hjem, og bliver brugt så meget som jeg ville ønske at jeg kunne, for det fortjener han.

Michelle&Kasper<3'

Min vidunderlige hest sælges - skriv hvis i vil vide mere!

lækker
Forfatter:  royalsurprise (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:39

Hej ....

Jeg tror det er folks økonomi der afholder dem fra at henvende sig ..

Jeg er personlig helt vild med din fjorbasse har kigget på ham mange gange og tænker han lige er en hest for mig

Men har desværre tre styks som jeg ikke bare kan sende afsted til andre og som jeg er meget glade for , og er desværre blevet kronisk syg så kan ikke tjene penge til en mere , men dejlig er han altså

Det var et sidespring men held og lykke med salget af den dejlige basse

Mvh Anja

og

de tre stjerner

Hoffie , Royal

og

Tenna :)

34590+´
Forfatter:  Annette-H-F (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:42

Miszee: JEg har faktisk siddet og kigget på din hest da jeg søger en skovturs hygge hest.. For mig var det dine billeder som satte ham bag i rækken desværre.. Det sidste ligner den har knækket halsen smiler..

Generalt når jeg kigger hest vil jeg gerne have al info på bordet, har den fejl, hvordan er den på stald, på tur ja alt..

Og så vil jeg altså se en hest på billederne som ikke bare er blevet knipset af på 5min.

Shine den op og gør den lidt lækker. Om den så koster 3000kr eller 30000kr så er det, det der gør at købere kiggere din hest først..

Ellers en lækker fjord bamse. Han kommer bare ikek til sin ret på billederne.. Hvad med som de andre er inde på at skriv hvorfor den ikke er redet i 2mdr.

Ellers syntes jeg han er rigtig fin og prisen er fin.. Men der mangler noget i annoncen samt billederne..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

Svar vedr. Spot
Dato:  02-09-2010 20:51

Annette-h-f: Du har faktisk ret mht. det sidste billede, men det er fordi han har fået øje på nogle heste lidt længere nede, og så blev han lige pludselig MEGET opmærksom :)

Er det alle billederne, der gør ham uret? eller er det bare det ene der?

Michelle&Kasper<3'

Miszee
Forfatter:  Lykke (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 21:24

Det sidste billed skal helt bestemt væk... De andre er ok, men kunne være bedre.

Det er svært at se hvor dejlig han egentlig er.

og skal du bruge et springbilled så brug hellere dette her, som er dårligere rent fotografisk, men bedre viser hans springteknik.

Linda - Meget bedre tekst nu

Billeder
Dato:  02-09-2010 21:53

Lykke: Mange tak for hjælpen.

Jeg har slet ingen gode billeder af ham, og nu føler jeg mig bare som verdens dårligste ejer :D

Michelle&Kasper<3'

Øhm....
Dato:  02-09-2010 23:56

Lykke: Nu skriver du meget bedre tekst nu - jeg har slet ikke rettet den

Jeg skriver jo i annoncen at jeg ikke har tiden til ham - hvilket også er derfor han ikke bliver redet

Jeg skriver han er sød, nem og dejligt.

Og det er ligemeget hvem han er på fold med, om han er alene eller hvad jeg laver med ham.

Han er intet mindre end jordens rareste pony!

Men jeg vil tænke over hvad i har skrevet, så må jeg lige se om noget skal formuleres anderledes.

Jeg vil ikke skrive at prisen kan forhandles, da alt kan forhandles.

Jeg hader selv de annoncer hvor de skriver at prisen kan forhandles - det giver mig indtrykket af at de i forvejen ved at prisen er for høj og jeg finder det useriøst.

Hvis en køber kun vil give 10.000, jamen så står det dem jo frit for at byde?

Vi lever jo i et frit land

Subjektiv/objektiv
Forfatter:  Anna April (Århus) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 00:20

Problemet for mig, med nogle annoncer er at de bliver lidt for "personligt rettede".. Ligesom Miszee(du må ikke tage det som en fornærmelse, endeligt ikke) skriver at hesten kræver en meget kærlig rytter og sådan. Jeg synes da det er godt nok at man oplyser at "denne hest er måske ikke børnepony" eller "denne hest kræver en rutineret rytter", men mange sælgere skriver meget personligt om deres hest - udfra deres forhold og hvordan de oplever dem - og det bliver meget subjektivt. Når en sælger - indirekte ganske vidst - siger at jeg skal være kærlig eller noget andet for at kunne sammen med hesten, så bakker jeg altså lidt.

Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for at i bare ønsker det bedste for jeres hest, og ønsker en rytter der passer til hesten, men som de andre siger, så vil folk altså vide hvordan den er - objektivt set, og ikke hvad sælger synes den er helt subjektivt eller hvilken type menneske man er/skal være for at købe den :)

Anna April

http://www.galapril.com

to choose doubt as a philosophy of life is akin to choosing immobility as a means of transportation.

nu med part på red el-dahab :)

Tænkte det samme
Forfatter:  Christina (Kanoa2) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 05:12

...om Miszee's annonce. Billederne er dårlige og især det sidste, hesten ser helt forkert ud. Jeg ville få taget 4 nye super gode billeder hvor hesten tager sig godt ud.

Enig med Anna April ellers.

Linda m: Jeg synes det er en smuk pony og annoncen er god. Tror det er højden der trækker lidt ned.

Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.)

Og Langhoffs Favour (DV)

Linda-m
Forfatter:  Fjordhesteejere (Præsentation Opd.) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 07:43

Jo, jeg kunne godt bruge ham, ok højde, farve samt den er trafiksikker, men har desværre bare ikke plads (elsker de gule djævler ) ellers havde jeg nok haft 20 stk. til at gå derhjemme.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid, han har været til salg, men som du skriver, at du gerne vil have ham væk inden vinter, er der nok også mange andre som tænker: Køb af hest xx kroner, opstaldning xx kroner, foder xx kroner osv. så hellere vente til foråret, hvor den kun skal på græs og udgifterne er minimalt.

Måske Stutteri Birken kunne være interesseret i ham? kender flere som tidligere har solgt til Jens (bare et bud).

Hilsen Martin

At sælge
Forfatter:  Vickie (nu uden Creline) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 08:10

Syntes det er meget svært hvad der kan være galt.

Jeg var selv bange da jeg satte min krybbebider til slag. Prisen i forhold til hendes skavank var meget billig.

Og havde tæt på 14 dage besat med nogen der ville komme og prøve.

Men hun røg til den første der var og prøve, så det gik rigtig stærkt.

Det er jo bare lige den rigtige køber der skal se annoncen

Venligst

Vickie

Anonnce
Dato:  03-09-2010 08:48

Sådan :)

Nu har jeg både rettet tekst og billeder.

Jeg ved godt at billederne stadig er i ringe kvalitet, men nu er der gjort opmærksom på det. (ved godt at det overhovedet ikke er optimalt - men det var det bedste jeg kunne gøre lige nu)

Ved ikke om den ser bedre ud nu.

- og jeg tager det slet ikke som en kritik, bare rolig. I skal jo være ærlige omkring det :)

Michelle&Kasper<3'

Linda-M
Forfatter:  Sif (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 08:55

Jeg kan godt lide din Philip :)

De fleste Florian-afkom er rigtig godt gående - er Philip også det? Hvis ja, så skal du fremhæve dét, både i tekst og billeder.

Du skriver i øvrigt, at hesten evt. kan tilkøres for samme pris? Det synes jeg bare, at du skal få gjort. Der er en pæn efterspørgsel på stabile køreheste, så det er kun et plus i bogen.

Han er jo ikke så stor, og det kan godt afskrække en voksen rytter - men omvendt, så er han ikke redet helt nok til at være et oplagt emne som juniorhest. Størrelsen betyder dog ikke ret meget, når det gælder kørsel - endnu en grund til en tilkørsel.

Har du kun annonceret ham til salg her på HN? Du kunne jo prøve andre steder også. Hvis du er medlem af Fjordhesten Danmark, kan du bruge Fjordbørsen, og ellers er der mange kuske, der pløjer gennem www.dba.dk når de leder efter en ny hest.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

linda-m
Forfatter:  tije *Fylkir* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 08:57

linda-m havde jeg haft pengene så havde jeg hentet ham på stedet. Mums en lækker dreng. Lige den pony jeg mangler til skovturs hest, til min datter. Virkelig lige DET jeg leder efter.

Nøj hvor er det bare øv at jeg ikke har råd, for han ville passe 200% ind i min løsdrit

Lige en ting mere
Forfatter:  Sif (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 09:01

Nu så jeg lige på din præsentation, at du bor i Jylland - hvorfor så sende hesten over til Torben Andersen i tilkørsel? Hvis du vil give de penge, som månedstræning hos Torben koster, så kunne du med fordel sende hesten til Henrik Høper, som også har gode kontakter mht. salg og formidling af køreheste, både i ind- og udland.

Eller du kunne ringe til Jens Høgh på Birken, som kun tager det halve, og som køber og sælger mange heste, og hvor der kommer mange fjordhestefolk hele tiden. Hesten vil på Birken befinde sig i et veritabelt udstillingsvindue - det kunne måske være nyttigt.

- og nej, det er ikke fordi, jeg absolut ikke kan tænke i andet end kørsel ;) Der er bare rideheste nok, men ikke særlig mange gode køreheste til salg.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

miszee......................
Forfatter:  vivi (Thorleif) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 09:43

jeg synes ikke det er nødvendigt at du skriver i annoncerne at billederne er af dårlig kvalitet - det fremgår jo tydeligt..

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

Sif....
Dato:  03-09-2010 10:23

Jeg er helt enig, der er et større marked for ham hvis han bliver tilkørt, jeg har desværre bare ikke råd til det lige nu.

Derfor lavede jeg en aftale med Torben om at han kunne komme derover når han var solgt og være en mdr inden ny ejer skulle overtage ham - hvis altså de var interesseret.

Så var han betalt og jeg kunne bruge pengene på at betale Torben.

Men du har ret, andre kan hjælpe mig på det punkt.

Jeg kender bare ikke så meget til kørsel og hvem der er dygtige, men vil lige undersøge nærmere mht. de kuske du har foreslået.

Jeg har allerede snakket med Jens fra Birken, han kunne ikke hjælpe med at sælge ham, han havde flere heste i forvejen han ikke kunne komme af med, og da Philip ikke var så redet ville det også være en problem

ang. billeder
Dato:  03-09-2010 13:28

vivi (Thorleif): Ja, jeg ved godt at man tydeligt kan se det - men det var nu også mest for at gøre opmærksom på, at jeg er klar over det. Men det er lige det bedste, jeg kan gøre på stående fod.

Michelle&Kasper<3'

Miszee..
Forfatter:  Betina og Alf (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 18:51

Hold da op en hest, ja jeg er lige glad med kvaliteten af billederne, han ser da bare lækker ud. Havde jeg råd til ham, tror jeg helt bestemt han stod i min stald ;)

Kram

Betina V. Hansen

Er den heldige passer af en skøn vallak

Dejlige Xander...

For at få succes, må du udvise succes....

Betina og Alf
Dato:  03-09-2010 18:56

Hehe, mange tak :) Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ser det dejlige i ham

Bare rolig, han er sikkert til salg i et stykke tid endnu, så du lige kan nå at vinde i lotto ;)

Michelle&Kasper<3'

12345678910
Forfatter:  Betina og Alf (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 19:16

Er det ikke muligt at låne ham ud, eller søge en part på ham?

Selvom han står i Nordjylland, er der et stykke til Jerup.

Betina V. Hansen

Er den heldige passer af en skøn vallak

Dejlige Xander...

For at få succes, må du udvise succes....

Udlån og part
Dato:  03-09-2010 20:28

Jeg har tænkt over det :)

Der har også været én der gerne ville låne ham, med forkøbsret - men jeg blev frarådet det, da der kunne gå så meget galt mht. hvad låner betalte og hvad jeg skulle betale osv.

- så den idé gik jeg ligesom fra igen.

Michelle&Kasper<3'

Uhh kender det
Forfatter:  gizmomis (Signe Larsen) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-09-2010 00:44

Har også min skønne fjord hoppe til salg.. men ikke rigtig nogle seriøse henvendelser..

Hilsen Signe

Verdens dejligste fjordhoppe sælges... se min profil..

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo