|
|
| hvorfor ingen henvendelser - annonce? |
|
|
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/276745 jeg har sat min hest til salg, men hvorfor får jeg ingen henvendelser?, jeg synes da det er billigt med 15.000 for en hest som først er tilredet og derefter redet proff i 2 måneder? jeg ved billederne ikke er de bedste men ville jo egentlig gerne overraske køberne når de kom ud og så en hest der faktisk går rigtig godt i sin grund dressur. hvad mener du er galt er det billederne, prisen eller noget helt tredje?
Momse - håndsyet og special designet læder. Killinger til gode hjem haves
|
|
|
|
| Skrift over |
|
|
2 ting synes jeg der er i vejen: - Billederne er ikke ret gode og gør INTET godt for hesten. Få taget nogle bedre og nye billeder, som viser hende som hun er nu.
- Teksten i annoncen er mangelfuld og underligt skrevet. Det er bagateller, men jeg synes en annonce skal være velskrevet og derfor lkigger jeg mærke til ting som, at der mangler mellemrum efter komma og der ikke er stort startbogstav nogen steder. Som sagt bagateller, men det er en del af helhedsintrykket. Jeg synes ikke rigtigt der bliver fortalt ret meget om hesten.
Disse ting ville være med til at jeg ikke ville henvende mig - for jeg kan ikke danne mig et billede af hesten da jeg stort set ingen information får. Held og lykke med salget.
Mvh Eva. Siden stavefejl er gratis, sker der vist ikke noget ved at jeg gør brug af dem.
|
|
|
|
| tak for din tilbagemelding |
|
|
ja billederne er ikke de bedste og fra hendes tilridning, jeg må se og få taget nogle nye og evt også noget video. Jeg er ikke så god til lange tekster så ved simpelthen ikke hvad jeg mere skal skrive om hende.
|
|
|
|
| noget der |
|
|
Jeg tænker, at der der "konflikter" er at hun kræver rutineret rytter, uden at ligne et emne for en rutineret rytter.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
|
|
|
| Skrift over |
|
|
Hvor langt er hun i hendes tilridning? Hvornår gik du i gang med at tilride hende? Er hun indsprunget? Kan hun lide det? Hvordan er hendes sind og temperament? Hvordan er hun på stald eller har hun gået i løsdrift? Er hun let omgængelig, både for mennesker og andre heste? Hvordan er hendes gangarter? Kig i andre annoncer, og se hvad de skriver om deres heste. Der er stor inspiration at hente. Folk skal henvende sig, fordi de finder din hest spændende, derfor skal der også være noget som fanger folks interesse. Håber det gav lidt ekstra inspiration 
Mvh Eva. Siden stavefejl er gratis, sker der vist ikke noget ved at jeg gør brug af dem.
|
|
|
|
| Rutineret rytter |
|
|
Måske skulle jeg bare skrive ikke til nybegynder, for jeg rider hende da selv - og jeg er ikke verdens bedste rytter, det jeg egentlig mener med ´´kræver rutineret rytter´´ er hun 1 ud af 5 gange feks. kan finde på at gå frem mens man sidder op altså de der typiske ungheste ting, der nu er når man kun har været redet 4 måneder og stadig mangler at se meget af verdenen.
|
|
|
|
| Til Eva |
|
|
Tusind tak det gav massere af inspiration.
|
|
|
|
| min mening |
|
|
JEG syntes hun ser ud til at være en rigtig smuk og dejlig hest. Men som nogen andre siger, andre billeder og mere tekst  Havde jeg råd til at have hest, ville jeg klart være interserret. Men hun står langt fra mig (og mange andre) så hvis der står mere om hesten så man får en ide om man evt passer sammen med den inden man bruger penge på at tage over og se hende. Evt en video måske? ..
Mvh. *´¯`·.¸¸.·´¯`·- Natasha -·´¯`·.¸¸.·´¯`* Håber det passer, når folk siger at modgang gør en strækere!? Savner min pony Bella, men ved du har det godt <3
|
|
|
|
| 234567890+ |
|
|
Sød opmærksom hoppe,160 i stg tilredet sent af mig og nu sendt i videre ridning af proff. på 2 måned (Prøv og skriv det på en anden måde) går pænt til bidet i alle gangarter (billederne viser noget andet) stadig unghest så kræver rutineret rytter (nej den søger en der kan videruddanne den) HVordan er den på stald, fold og anden håndtering, er den passet med smed osv.. Du skriver hun er opmærksom hvordan er hun opmærksom.. På en kontroleret eller en varm måde??+ Mere på i stedet for det andet.. Du skal jo sælge hesten.. Jo så så nye billeder..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)
|
|
|
|
| Hvis du får taget nye billeder |
|
|
ja så vil jeg da gerne forsøge at hjælpe dig med en tekst til din annonce. Hesten er jo billig men dine billeder og tekst, sælger bare ikke så godt, så det skal laves om.
|
|
|
|
| Mange tak |
|
|
jeg får taget nogle nye billeder og vender så tilbage
|
|
|
|
| byttes... |
|
|
For mig er det mest afgørende at der nedenfor annoncen står: "byttes til rolig hest under 160 i stg man skal kunne ride den alene på tur uden problemer" Den sætning (+ det faktum at hun er fuldblod) får mig til at tænke "ung, ustyrlig og vild", men det er hun jo engentligt ikke ud fra det du beskriver her på siden! Skriv derfor evt. hellere: "Byttes med mindre, og mere erfaren (skovturs?) hest". Du skriver også: "tilredet sent af mig", men læser ved jo ikke hvem du er... så hvad er det du ønsker at forklare med den bemærkning? Hvis det evt. er fordi du ikke er erfaren med tilridning, og du deraf synes at hun var en rolig og tålmodig hest i den forbindelse, så skriv det i stedet  - håber at det kan hjælpe  MVH Eva
|
|
|
|
| Hej Eva |
|
|
Tak for hjælpen især det med bytte hesten kan jeg se lød misvisende, det har jeg rettet nu
|
|
|
|
| anonym |
|
|
Jeg synes hesten forekommer lidt anonym. At finde den rigtige hest kan være lige så svært, som at finde den rigtige kæreste...taler af erfaring  Skriv noget mere personligt om hende. Hvad gør hende anderledes fra de 1000 andre heste, der er til salg? Har hun nogle sjove eller søde ting hun gør?
Lad hestens natur være din ledestjerne
|
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Vil bare sige tak for hjælpen jeg har nu lavet ny annonce med gode billeder og mere tekst og det har allerede hjulpet her er den nye www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/276745
|
|
|
|
| dejlig hest |
|
|
Vil bare lige sige at hun er en virkelig skøn hest. Hun ville være noget jeg personligt ville gå efter hvis jeg ledte efter en hest lige pt  Held og lykke med salget af hende
§Bella§ - Den islandske hest er vejen til skøn ridning
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg kigger ofte annoncer igennem, da jeg regner med at skulle have hest til sommer og din hest kunne godt være interessant for mig. Men må nok sige at de billeder får mig til at vælge din hest fra. Det ser ud til at hesten går baglod på de fleste billeder og ved en hest der er redet så lidt, giver det mig en fornemmelse af at den er blevet pakket alt for meget sammen i tilridningen. Men det er jo en smagssag og der er selvfølgelig mange der rider hesten på den måde efterhånden, jeg vil bare ikke købe en sådan hest, da jeg synes det er et problem der er rigtig svært at rette op på, hvis hesten først er begyndt at gå derinde. Hvis det ikke er tilfældet at den går sådan hele tiden, så synes jeg du skal vælge nogle andre billeder. billed nr 3 synes jeg er ok Jeg har desværre ikke set de første billeder du havde i annoncen fra tilridningen vh Louise
Sommerhus på Fanø udlejes... ta' hesten med og rid tur på stranden.
|
|
|
|
| Hej tak for jeres svar |
|
|
nej det er faktisk sjældent hun går ind og putter sig for det meste ligger hun stabilt der hvor hun skal, tror dog ikke det bliver nødvendigt med andre fotos igen, nu har jeg flere henvendelser på hende øv det skærer i hjertet at lade (i mine øjne) en god hest sælge, men jeg er blevet bange for at ride efter 2 års pause og foldbums har hun været nok i sit liv.
|
|
|
|
| At du er bange |
|
|
for at ride hesten fortæller jo også lidt om at den måske er lidt frisk/vågen? Det kunne sagtens være en hest vi kunne være interesserede i, jeg synes den er meget billig hvis ellers den er ren i røngten og har middel bevægelser.
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
|
|
|
| øv nej ... |
|
|
hesten er sød og rar går lige tilpas fremad selv og har en kanon god galop også under rytter - men trods det tør jeg ikke galopere og ryster hver gang jeg skal op på en hest så er det ligegyldig hvilken det er, selv i skoven går hun for slaske tøjler så hun har været over al forventning men det har jeg så desværre ikke selv jeg synes også det er billigt for hende, men omvendt har jeg trukket en del fra i prisen fordi hun skal trænes i smed, jeg har simpelthen ikke nået det endnu - altså at træne hende selv
|
|
|
|
| Jeg har forsøgt |
|
|
Jeg har forsøgt at skrive din annonce en smule om, og håber at det er iorden - det har kun været for at hjælp Anna Alana er en 6 år gammel blandingshoppe, Dansk Varmblod/Fuldblod, på 160 i stg. Hun er tilredet forholdsvis sent, men har været let at tilride. Lige for tiden er hun i professionel ridning, på anden måned, og det går rigtig godt. Hesten er dejligt lydhør og vil gerne arbejde for rytteren. Hun ligger naturligt og let på bidet, går lige tilpas fremad og har generelt gode gangarter, hvor dog hendes meget gode galop er at fremhæve. Hun er rolig at have med i skoven, som hun også nyder, både alene og sammen med andre heste. I stalden er hun sød og nem og har ingen unoder. Dog er vi ikke helt nået til at træne i at have smed, og det er et sted hvor der skal bruges lidt tid. Alt i agtigt en god allround hest, med gode muligheder for både hygge i skoven og arbejde på banen. Hun sælges billigt nu af personlige årsager, til det rigtige hjem hvor hun kan blive videreudadnnet og få det godt. ---------------------------- Ellers vil jeg som de andre også sige at den skulle måske være lidt mere personlig omkring hesten.. Lige nu er det er næsten bare et møbel - "stolen er 70cm bred, grøn og en anelse slidt", hvis du kan se. Folk vil gerne vide hvorfor de skal vælge den hest!! Desuden - nogle gladere billeder, på fold, i stald, med rytter på jorden, portræt, sådan noget 
Anna April http://www.galapril.com to choose doubt as a philosophy of life is akin to choosing immobility as a means of transportation. nu med part på red el-dahab 
|
|
|
|
| Jeg ville helt |
|
|
klart vælge at skrive ude i siden under dressur, at hun er "tilredet", og ikke "talent". Tror mange søger under "tilredet" når de søger hest. Selvfølgelig kan man se hun er tilredet når man ser billederne, men måske hun slet ikke dukker op i folks søgeresultater når der står "talent" Ellers held og lykke med salget, hun ser ud til at være en dejlig hest, og i mine øjne meget billig.
Med venlig hilsen Betina Hansen med Charlie c',)
|
|
|
|
| Anna... |
|
|
Anna April: Hvor ser du henne at hesten er blanding af DV og fuldblod?
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV)
|
|
|
|
| gode input |
|
|
tak for jeres gode råd, ja der skal selvfølgelig stå hun er redet og ikke bare har tallent, ligesom det måske ikke fremgår tydeligt nok hun er en blanding af fuldblod/varmblod jeg har lige talt med det sted hun er i ridning de mener hun er alt for billig, de er startet på versader og scenkelvigninger og det går bare godt. når i læser annoncen synes i så den er sat alt for billig, jeg mener tænker i nærmere der må være noget i vejen med den hest når den kun står til 17 eller tænker i det er måske et godt tilbud?
|
|
|
|
| Har en DV/pinto |
|
|
på 5 år. Også kun tilredet. Se hende på min profil. Hende ville jeg ikke med min gode vilje sælge for under 25000.
Med venlig hilsen Betina Hansen med Charlie c',)
|
|
|
|
| 6 tegn.... |
|
|
Jeg synes det er en fin hest du har dig der..  Men undrer mig over prisen...I dit første indlæg, skriver du at den er sat til 15.000, men i annoncen står der 17.000..?
|
|
|
|
| det er rigtigt |
|
|
det er fordi hun nu har været redet proff en måned mere jeg satte prisen op med 2000,-
|
|
|
|
| for billig:) |
|
|
Ja nu har jeg selv lige kæbt hest i januar og skal desværre igang igen da den er blevet sendt tilbage. Men når jeg sammenligner med andre, synes jeg faktisk at du har sat den for billigt:) Det første jeg tænkte var: "og ja hvad fejler den så siden den ikke koster mere" ... Jeg synes uden problemer at du kan sætte den til 25. Ikke mere da den er en lille purk, der har lidt problemer med smed og ekteriørmæssigt mangler lidt ift. at være dressurhest. Men fin hest du snildt kan få mere for:)
Mvh Anja
Der findes kun få mennesker der ved alting, men mange som ved alting bedre. Johannes Hohlenberg
|
|
|
|
| altså.. |
|
|
synes den er for billig. jeg havde sat den til min. 30000kr. fin hoppe..lige noget for mig.
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Synes også du sagtens kan sætte den til 25.000. Du kan jo altid gå lidt ned til rette køber. Meget fin hest. 
Majken & Højvang's Ikaros - en gang pinto, altid pinto. L E A R N . T O . T H I N K . L I K E . A . H O R S E Sov godt Tarok, min soulmate 15-4-2004 - 16-5-2009 Savnet er stort
|
|
|
|
|
|