I sidste weekend tog hele Team Hofer til landsstævne i Schaan, Liechtenstein.
Vi havde 7 heste med;
4 i M25 + M28
1 i PSG
2 i GA (svare ca til LB) som er det laveste man kan ride her nede
Jeg selv red chefens 7 årige PRE hingst "Hatchi". Vi skulle ride M25 og M28 og det var Hatchis stævnedebut - han har aldrig startet før og det er 1 år siden jeg har været i ilden 
De andre heste er vandte stævneheste, 1 har sågar startet internationalt, men Hatchi var den eneste der ikke var bange for flag, telt, paraplyer, regn, dommertårne osv.... Han var bare TOTAL COOL (spørg lige om jeg var stolt!
)
Der er dog det ved Hatchi, at han er frygtlelig nervøs og bange for andre heste, så opvarmningen var jo en prøvelse i sig selv.
Ja, jeg ville egentlig ikke rigtig kalde det opvarmning, men lidt fik var da lavet.
Der ud over går der bensalat i hans skridt når han spænder op og er nervøs (sker også på hjemmebane, dog noget bedre)
Men summersumarum er at vi red to gode programmer. I første var der dog nogle fejl40 og den sidste var bare super. Chefen syntes at de dømte ham hårdt ned, men det var vel egentlig lidt ens over hele linien. Vi kommer igen næste gang, nu til billederne at "min" spanske skønhed.

Inden de ringer - tjekker øget trav

Versade - ved godt han er til den snævre side

Parade

Middeltrav

Fri trav

Fri trav

Fri trav

Galop

Changement på lille diagonal - fik 8 for begge
Han synes det er mega sjovt tihi

Fuld koncentration inden travers

Fri galop - Hatchis farvorit hehe han gi'r gas!

Fri galop for fulde hammer 

Total sejt billede! Notat til mig selv: Hælen ned

Op ad midterlinien

Parade og ikke mindst færdig 
Vi fik nogle rigtig gode kommentar af dommerne, så nu skal der bare øves lidt mere til næste gang.
Vi tabte en hel del point i skridt da de tæller dobbelt og vi fik mellem 3 og 5. En enkelt gang fik vi dog 7
Men hva.... han var en engel at have med så %erne skal nok komme med lidt mere erfaring 
Håber i vil ligge en kommentar til Den Spanske Skønhed Hatchi og hans flotte ridt
Hilsen Lisette & Hatchi