|
|
| Johnny og drengene =D |
|
|
Goddag HN... Syntes lige jeg ville vise min dejlige kæreste lidt frem  Og så kunne i da lige se ham sammen med mine 2 guldkarameller, den 3 kommer først om 2-3 uger  Johnny har aldrig haft noget med heste at gøre før i hele sit 34 årige liv, men det er jeg ved at lave godt om på..  "Hey Bøf, du skal altså spise maden i spanden" "Nemlig, dernede er maden" "Skal far liiiige nusse dig lidt?" "Nej Johnny, det er ikke ligesom et rat..Wroom wroom" "Jaaaaeh lige dér!!" Så kønne de er, mine elsklinger  Er de ikke fine, alle 3??  Skal vi ikke vise vores fine mænner frem, i selskab med vores passion, hestene?? 
Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd! Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde  Nu med Muffen og Bøffen i løsdrift og Big til September 
|
|
|
|
| Jeanette.. |
|
|
Hehe din Johnny ser ud til at være solgt til de dejlige muler. Dejligt at se.  Jeg har ikke en mand at vise frem sammen med en hest. Ikke endnu. 
Vrinsk fra Esma Dybdevirkende healing til hest og rytter Healing styrker og afbalancerer din hest og gør den mere glad og samarbejdsvillig Samtaleterapi
Min mission er at gøre heste og mennesker hele
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Esma: Jaehh, han syntes nu de er ganske okey, når det kommer til stykket, de kære heste, hans interesse for dem vokser da ihvertfald ligeså stille.. Han skal jo ikke presses for hurtigt til at elske dem, men i hans eget tempo  Du skal nok komme med på banen med en lækker mand i selskab med en hest, det er jeg sikker på...Hvem kan ikke falde for en køn, kærlig kvinde som dig 
Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd! Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde  Nu med Muffen og Bøffen i løsdrift og Big til September 
|
|
|
|
| Hestemand |
|
|
Jeanette, tak for dine søde ord. :-D Han behøver ikke at være hestemand på den måde, at han vil med ud at ride - meen han skal kunne se det dejlige i en hest og have lyst til at give den en gulerod og klø den på ryggen.
Vrinsk fra Esma Dybdevirkende healing til hest og rytter Healing styrker og afbalancerer din hest og gør den mere glad og samarbejdsvillig Samtaleterapi
Min mission er at gøre heste og mennesker hele
|
|
|
|
| overskrift. |
|
|
Dejlige drenge,glæder mig til at den sorte skønhed er med på dine billeder,ham er jeg helt vild med. Min mand er en blanding af en heste-og æselmand,og sådan en kan se sådan her ud,sammen med et skønt æsel. Dorte.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja jeg må jo også erkende at jeg har smittet min mand... Han har fået heste galskab. Faktisk har han nok overhalet mig med flere længder. Jeg har altid haft med heste at gøre. Mest dressur. Men han har simpelhen kastet sig over trav. Han har taget amatørlicens og køre løb. Et område jeg INTET kender til og som ligger meget langt fra hvad jeg ved om heste. Så vi lære lidt ved hinanden Men her er han: 
Mvh Charlotte
Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!
|
|
|
|
| Her kan jeg også være med! |
|
|
Jan skal altid lige ind og se til hestene når han kommer fra arbejde og er også tit med på folden uanset om han skal give en hånd med at få dem ind eller de bare skal klappes  Her fortæller han fx røverhistorier til Monty:  Og her har han tydeligvis fundet "det der sted du ved nok" på Aslan:  Det er Jan som sørger for at folden er fin, at der er vandtank på folden, at der bliver sat Dallashegn op på vinterfolden, tømt mødding og sat ny stalddør i osv. Så behøver han ikke ride for min skyld 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door. Hestepassere/parter søges!!
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Niels var ikke hestemenneske da jeg mødte ham for 7 år siden. Nu er det sådan her: Niels og Gimli   Niels og Statesman  Venligst Christine
Shirefarm.dk Dansk avl af shireheste.
Shirehingst tilbyder bedækning.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Dorte: Jeg glæder mig nok endnu mere til at kunne vise den sorte bøf frem sammen med de andre, men er jeg heldig kommer han indenfor 1½-2½ uge  Og hvor er det bare et FEDT billede du har sat ind!  Charlotte: Nej hvor sjovt han har slået sig ned på trav og aldrig har været heste menneske før  Trine: Hahaha, der er jeg helt enig, Johnny er også den der hjælper med de der "store" forbedringer osv i løsdriften, f.eks får han æren af at lægge fliser ved indgangen, så vi ikke får mudder til efteråret, vi har kørt dem derned, så nu er resten op til ham  Og skægt, som de liiiige skal med ud på folden og sige hej, og kan finde de der godeste nussesteder 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Christine: Uhhhh du er unfair... Viser de absolut lækreste Shire drenge i DK frem og så i en tråd hvor jeg ved Johnny nu vil savle hele tastaturet til  Hvor er billede nr 2 genialt... Niels står nærmest med et smil på læben ala "Jaehhh ja Gimli, roooolig nu bassemand"  Hvor høj er Niels i grunden??
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Niels er 182 og siger nu altid "vores heste" istedet for "min kærestes heste" Som han siger... En shire er for alle. Den er børnevenlig/sikker, den er brugbar, den har udseendet, den kan bevæge sig og den har råstyrken. Den eneste rigtige liebhaverhest, den eneste rigtige mandehest. Niels forkæler Shiva:  Niels & Miss Fashion  Niels med Lara (solgt) og lille Epona (solgt)  Niels & Gimli (Niels kan ikke "ride" men man kan altid ride på en shire)  Venligst Christine
Shirefarm.dk Dansk avl af shireheste.
Shirehingst tilbyder bedækning.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kim interesse for heste er også kommet efter jeg mødte ham, for 15-16 år siden. Han rider ikke, man det er ham der søger for alt det praktiske der skal gøres, også med bil og trailer  C er Kims hest, for han havde sagt at jeg kun måtte have 2 heste.. så jeg takket pænt nej, da jeg fik hende tilbudt ! 5 min efter var Kim så hesteejer  Sidste år tog han så på trimmer kursus, så nu ordner han selv hestene Og det interesser ham meget, og som han siger, så er vi også fældes om hestene på en anden måde nu, efter han har fået den interesse  Her er han sammen med C, hans pony   Og hestene er meget glade for ham, for han kender alle de rigtige steder   Og så gider han at tage med mig rundt med hestene, for at hjælpe mig og tage billeder, og det er han faktisk også ved at blive god til, det med billederne, til tros for at det slet ikke er ham   Vh Annette
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Christine: Nu tør jeg slet ikke vise Johnny tråden mere  Han har jo besluttet at han vil have en Shire, nu han ikke kunne få Pletten (fik konstateret wobbler), så han er igang med at spare op.. Så må vi jo se hvad der kommer af Føller næste år eller om der skulle dukke en voksen tilredet op på markedet  Annette: Kim er simpelthen en handyman, og jeg syntes det er SÅ fedt i har så meget at være fælles om  Og jep, han er ved at være helt god til de billeder 
|
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
Her kan min kæreste, Rasmus, være med! Han spurgte selv om han måtte komme med ud og besøge min lille hest mens vi var på Roskilde Festival (Roar er avlet nær Roskilde og bor stadig med sin mor og en masse andre hopper og føl) - en kærkommen lejlighed til at få lidt frisk luft og ro i ørerne  Så her er han, omringet at shetlænderføl (med min lille brogede dreng til venstre)   Her med lille Roar i forgrunden.  Altså han påstår jo at han ikke er særlig glad for heste, men jeg begynder sgu at tro han lyver! Hvad siger I??? 
Anne Sofie // Bayer Nu med Iris' Roar "Care, and not fine stables, makes a good horse"
|
|
|
|
|
|