jeg synes snart at man skal ligge sin sadel helt hen på lænden af hesten for at det er godt nok til hn'erne...
JA.. sadelklapperne er fremme ved skuldrene.. men det er de sku da nødt til for at forsvidslen støtter hvor den skal?!
på billede 3 kan jeg se problemet.. men på billede 4 som er taget samme dag er problemet slet ikke til stede?
jeg synes altså der går lidt sport i det.. hvordan kan man se at sadlen ligger for langt fremme når hesten både har det forben ud mod linsen trukket tilbage, og man kigger på et billede, og kan ikke mærke med fingrene hvor sadlen ligger i forhold til skulderbladet... ?????
fin hest i øvrigt.. jeg er glad for at høre at du arbejder med det med at han ligger sig på tøjlen...
det hjalp på min at tage halve parader, og sende ham frem, og hjalp det mig ikke, samlede jeg hans hovede op i højere holdning og lod ham derefter strække sig frem via gradvist mere tøjle, og hjælp fra mine ben.. forfra når hesten går ned og ligger sig på tøjlen.. hver evig eneste gang...
og som du siger du gør, så virker temposkift og samlende øvelser (sidebevægelser osv.) altså også bare kanont!