Så fik jeg kigget dine nyere billeder. Tydeligt at du er blevet mere "sikker" i din stil.
Jeg synes at de fleste eksempler er lige i øjet. Og synes det er fedt at du har så mange facetter at spille på; der er det stilrene, det humoristiske, flere der understreger dyrenes karakter eller navn osv.
-Og så til den konstruktive kritik, der som nævnt i anden tråd kun er ment ærligt og konstruktivt og kun er udtryk for min personlige smag, hvorfor intet skal tages som disning, men kan smides over både højre og venstre skulder, hvis ikke du kan bruge det til noget 
De tre første; lige i øjet.
Ciuauaen; bagrunden er fed! Men farven harmonerer ikke hunden.
Labradorerne; væsensforskellen mellem en lab og en leopard(?) er så stor at det stikker mig lidt i øjnene.
De næste tre har jeg heller ikke noget på. Og advarslen med kattene er rigtig skæg!
Blueberry; det er jo kaninens navn og formerne på blåbærrene harmonerer fint med den lille kanins bløde former. Men farverne igen...tror jeg ville have valgt at blåtone kaninen en anelse. Tror hele kompositionen kan bære det.
Tiger; forslag; bevar det tigrede navneskilt, hvid baggrund, tigergylden ramme, men uden striber. Den fine lille dreng går lidt tabt i alt tigerskindet.
bBatman, Flower og Adilla roder lidt synes jeg.
Og det lille til-fra kort er rigtig sødt, eneste er, at både mus på slikkepind og klokke gerne må rykkes en anelse længere ind mod midten, for en mere harmonisk komposition.
Uh, det blev langt, men hvert billede er så forskelligt, så jeg syes de skulle tages hver for sig 
Men igen; iderigdommen og inspirationen lyser ud af det hele og det er egentlig bare småting jeg liiige kunne finde på at justere.
Måske du kender det, at hvis en knap i et ellers perfekt sæt tøj, er knappet skævt bliver øjet ved med at fange netop den knap og det er sådan jeg har det med de billeder jeg har kommenteret på; bare liige en lille justering, så sidder den lige i skabet.
Glæder mig til at se flere billeder fra dig