Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Min dejlige dreng .. Lillesøster & ny sa
Forfatter:  Sabrina ♥S♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-03-2010 18:48

... sadel ..

Ja jeg har købt en brugt bomløs sadel, og jeg synes selv den er ret lækker .. Og lidt federe end alle de andre der findes At det så var det vildeste scoop, gør det kun endnu bedre

Og så er jeg bare så glad for at min hest er sådan en engel .. Hapsede lige et par hurtige billeder igår hvor min lillesøster va roppe på MacNeal og prøve sadlen .. Det er vel 10. gang med rytter på og 2. gang med sadel .. Og han er bare såå cool Det er eddermagme lækkert at have sådan en engel af en hest! Og endnu federe er det at min lillesøster er helt tryg ved ham, selvom hun var blevet lidt bange for heste efter nogle dumme oplevelser på rideskolen .. Men MacNeal er så sød og forsigtig ved hende, at hun helt selv kan håndtere ham i enkelte og sikre situationer .. Det er sååå dejligt!!

Den nye sadel

En lidt utålmodig herre .. Det var ikke nemt at stå stille når Caroline havde godbidder i lommen

Og så Caroline og MacNeal

Og lige et billede af en hyggestund De er så søde sammen.

Tak fordi I kiggede med ..

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fra Troelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

Kom & vær med til en hygelig dag laaangt ude i skoven:

www.heste-nettet.dk/forum/9/215909/ 215909/

' '

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 overskrift
Forfatter:  Pijah ♥Siska♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-03-2010 19:14

Sikke nogle dejlige billeder. Skønt med sådan en rolig og sød hest :)

Tillykke med sadlen, den ser fed ud. Jeg har kun selv prøvet at ride i bomløs sadel få gange og det var en positiv oplevelse. Må man spørge hvad fordelen er ved en bomløs?

Mvh Pia

Glæder sig til det bliver forår!

Jeg ved godt
Forfatter:  Sine (Aslan) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-03-2010 20:09

jeg bare skal se billederne og sige - nææææh, hvor fint - men for sulan, hvor ville det gøre mig bedre tilpas, hvis hun ikke sad på gulvet på den måde...

Ellers søde billeder - flot hest!

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

"We wander for distraction, but we travel for fulfillment"

~Hillaire Belloc~

En halv roman
Dato:  20-03-2010 14:08

Pia - Tak skal du have det er såå fedt at han er så afslappet med alting!

Uh ha jeg synes der er mange forskellige meninger og holdninger omkring de bomløse .. Generelt synes jeg det er en genial opfindelse Og jeg bruger den til min lille cob fyr, fordi de er lidt svære at finde sadler til .. fordi han kun lige er påbegyndt "ridning" så han mangler en del muskler - hvilket så er det smarte med en bomløs - da den bliver ved med at kunne passe ham selvom han skifter form. Så synes jeg også at de må være mere behagelige for hesten, og mere skånsom for ryggen (læs: en korrekt tilpasset bomsadel er ligeså god efter min mening) .. Men da jeg ikke vil invistere i en dyr bomsadel imens han stadig vokser, både den ene og den anden vej - Ja så er en bomløs ideel

Som bonus er de jo også bare super behagelige at sidde i Min er ihvertfald he he .. Der er dog også nogle ting man selvfølgelig skal være obs på, fx at det er ret dumt at ride letridning i dem uden et specielt underlag- da trykket ligger et meget lille sted .. nemlig ved stigebøjlerne

Men hovedsageligt er jeg stor fan af bomløse sadler, når de bliver brugt på den rigtige måde

Sine - Uuuh ha nej da .. du må skam sige lige nøjagtig hvad du føler for og tænker! Og forstår godt at du skriver som du gør .. Men MacNeal .. ja det her kommer så til at lyde helt vildt corny og "min hest gør aldrig noget agtigt" .. Men det gør han virkelig ikke. Han er helt bevidst om at hun sidder der .. og kunne aldrig drømme om at flytte benene en centimeter. Selv staldkatten er så dum at den ligger sig helt inde unde rmaven på ham, eller imellem hans ben .. Men han rør sig ikke .. Eej jeg må snart lige lave en lille video med en masse klip de rbeviser hvor cool han faktisk er he he Kan godt se at det måske er lidt svært at tro smiler ... Og tak for din kommentar!

Sabrina med Mac Neal

' '

overskrift
Forfatter:  Jeanette ♥Mufasa♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  20-03-2010 14:15

Ja, jeghar jo allerede set det ene billede, og sagt min mening *Gg*

Han er bare en dejlig dreng, og skønt han passer så fint på din lillesøster

Men, lad hende nu ikke sidde for tit derinde under maven, der kan bare hurtigt ske noget skidt

Screw you guys, i'm going Western :)

Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :)

Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!

Jeanette ..
Dato:  20-03-2010 14:22

Jaa det har du tihvertifald

Han er suuuper skøn, ja han er så!

Storesøsteren i mig sørger også for at det ikke bliver for meget med det der sidde-under/ved siden-af-maven-og-klø-i-hovskægget- halløj Men Caroline synes det er såååååådan et sejt billede - og det kan jeg egentlig godt forstå .. det ville jeg også gøre hvis jeg var 10 år hihi .. Men jo, selvfølgelig skal de rpasses på - ligemeget hvor flink er! Og det bliver der også

Sabrina med Mac Neal

' '

overskrift
Forfatter:  Pijah ♥Siska♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  20-03-2010 18:28

Tak for dit svar :)

Ja det er da guld værd med sådan en rolig hest! Hvad er dine fremtidsplaner med ham?

Kan helt klart godt se fordelene ved en bomløs til en unghest, når de vokser og sætter muskler og hele tiden forandre sig.

Din sadel ser også vildt god ud at sidde i! Og det vigtigste er self. er den ligger godt på din hest :)

Når jeg engang får min egen hest, vil jeg helt klart have interesse i at købe en bomløs, da jeg hovedsageligt rider skovture og gerne vil træne klassisk dressur og det vil jeg godt mene en bomløs sagtens kan bruges til :D Men er lidt i tvivl om det skal være en ligesom din eller en af lammeskind, for dem af lammeskind er da bare en drøm at ride i :) Men har også hørt at de kan ødelægge hestens ryg hvis man ikke passer på, men vil ride med et godt underlag under.

Mvh Pia

Glæder sig til det bliver forår!

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo