Ja, Onsdag den 17 marts 2010, fik jeg lille Codia pigen hjem, det var kærlihed ved første blik <3
Vi kørte til fyn for at hente hende hos pia, da transporteren kom, kaldte hun lidt på de andre heste, også gik hun meget pænt op, uden problemer - også gik turen til sjælland!
Hun stod pænt hele vejen, og var helt cool da hun kom ud efter ca. 2 timer og 30 min 
Da jeg trak hende ud af transporteren kaldte hun igen lidt, men gik derefter trofast med mig en lille tur på ridebanen så hun lige kunne se hvor hun var henne 
- for hun lige kunne strække sine ben lidt kom hun lidt løs i ridehuset, men gad prinsessen vise sig lidt frem? neej da hun ville nusse, indtil hun så sig selv i det store spejl på lansiden
hihi, hun ved hun er lækker :p
Så trak jeg hende ind i hendes boks, hvor hun begyndte at spise wrap med det samme, jeg ville give hende lidt fred, og allerede der kaldte hun efter mig da jeg gik :')
Smeden kom til min venindes hest, og jeg spurgte om han lige ville se Codia og se hvornår hun skulle beskæres, da jeg tog hende ud og smeden rørte hendes ben, løftede hun dem alle sammen meget fint uden noget problem!
(selvfølgelig et ben ad gangen)
^ Tror i lige jeg var stolt!?
Da alle de andre heste var kommet ind fra fold trak jeg Codia ud og gik en tur med hende hele vejen langs hegnet, hun gik trofast ved min side hele vejen <3
Så lukkede vi en hoppe ud til hende, så det ikke blev alt for overvældene næste morgen hvor hun skal møde alle hopperne, osse dette tog hun i stiv horv, hun ville med det samme over til den store hoppe, og gik ved hende hele tiden, vi stor og kiggede på dem i 15 min før vi gik ind, da jeg gik ind i stalden kaldte hun igen efter mig :')
Så alt i alt en dejlig og nem dag, men en fantastisk hest.
Næste dag (altså idag) tog jeg tidligt ud til hende, for at være med til at lukke ud og holde øje med alt gik efter planen, nøj hvor var jeg bare nervøs! .. da jeg kom op i stalden og gik ind til pigen og kaldte på hende, svarede hun med det samme, hun er bare så fantastisk!
Codia kom så først på fold, sammen med en anden, det gik fint, hoppen tog hende til si med det samme, også lukkede vi de andre hopper ud en af gangen, de ville meget gerne over og sige hej til den lille nye alle sammen, men hvis de lagde ørene ned eller begyndte at jage på hende, blev den hoppe der kom ud med hende først NOET så gal
hihi, så det gik rigtig godt, da jeg tog Codia ind skulle der nusses og hygges, hun har fået et slag på det ene bagben, men det er helt overfladisk, dog blev det lige vasket, og det var hun osse helt okay med ..
Nå men den lille prinsesse blev børstet og nusset, også fik hun sin nye grime på, hvorefter vi skulle ud og gå en lille tur
hun gik trofast og pænt ved min side hele tiden, og min veninde var så sød at tage nogen billeder ..
Jeg er så vildt forelsket i min lille Codia pige, og er dikker på hun er den helt rigtige for mig, nu NOK snak 
I vil nok gerne se nogen billeder :
Først lidt billeder fra fyn, hvor vi hentede hende :

<3

^ Første møde ..

^ på vej til transporteren 
SÅ kom vi til sjælland ..

^ Vi gik lige en tur i ridehuset..

^På folden 
Hun er bare så dejlig 
Til slut vil jeg lige vise et par billeder fra idag 

^kalde kalde :p

^ Min prinsesse og jeg <3