Hej med jer.
Jeg har før lavet et tidligere indlæg hvor jeg spurgte til gode hundenavne med V, da jeg var skrevet op til en hvalp der kom fra et V-kuld.
Historien blev dog lidt anderledes, da vi først var blevet lovet en hanhund fra V-kuldet, men pludselig kunne vi kun få en tæve. Dette var særligt min kæreste meget ked af, da vi meget gerne ville have en hanhund. Efter lidt overvejelser besluttede vi at ringe til opdrætteren af V-kuldet og fortalte at vi havde besluttet os for at vente på et kuld der kunne tilbyde en hanhvalp. Det var opdrætteren fuldt forståelig overfor, og fortalte at hun havde flere på venteliste, så hun ville tilbyde hvalpen til den næste i rækken.
Vi var lidt triste, da der kan være flere års ventetid på en Eurasier, men vi havde talt med Lone fra Kennel Tværskov, som gerne ville hjælpe os med at finde en hvalp fra Tyskland eller Sverige. Lone havde selv lige fået det dejligste kuld hvalpe, men de var allerede afsat.
Der gik dog ikke mange dage før Lone fra Kennel Tværskov ringede og sagde at hun alligevel havde en lille hanhvalp fra sit eget kuld, hvis vi altså var interesserede, og så gik der ikke mange dage før vi tog til Fyn og mødte Lone og hilste på hendes dejlige hunde og ikke mindst hvalpe.
kemien var der heldigvis, og vi er nu de stolte ejere af Tværskov's Kwark.
Navnet var let at beslutte, da han var navngivet, og vi synes egentlig at Kwark passede meget godt til ham:-)
Her er lidt billeder af vores lille frække fyr:-)
Kwark, da vi var nede og se ham, da han var 7 uger:-)

Kwark på vores første gå tur sammen

Ude i haven og lege fotomodel.

Kwark efter sit første bad.

Kwark efter hans førstme tur gennem Århus gå gade. Det tog os 1½ time at gå 400 m. fordi alle lige skulle klappe den lille bamse, men det var fint for det var det vi var derinde for, og han tog det i stiv arm, men han faldt øjeblikkeligt omkuld, da jeg sneg os ind på en cafe, så han kunne hvile.

og fra tog turen hjem, hvor han også snork sov.

Vi er netop flyttet ind i vores nye Lejlighed/gårdlænge, og vi manglede lige at få de sidste ting på plads. Kwark havde stor glæde af spejlet.

Her med et par af hans gode venner, som han leger med næsten værd dag. Den lille bokser hvalp bor i stuehuset, til den gårdlænge vi har lejet, og den store Bernersenne, kommer dajligt i stalden, så hundevnner har han heldigvis massere af:-)

Måtte jo lige vise ham frem, nu hvor i alle var så hjælpsomme at hjælpe med at finde på et navn:-)
Mange Knus fra Jeanett og Kwark