|
|
| Vidunderet og jeg på tur |
|
|
Nu har Lucky været jyde godt en uge Er meget meget glad for ham!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har redet ture sammen med staldejeren (Mette). Den anden dag var rytteren dog den anden staldlejer - Helen. Vi red en lille hyggelig tur. Her er lidt billeder som Mette tog:    Pruuuh hest    Nogen der sagde glad julegris    Dette var billederne  Håber i får en rigtig god eftermiddag og aften!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er I dejlige at se på. Og Lucky har ørerne HELT fremme på ALLE billederne... hvor skønt  Han er simpelthen darjlig!! (sagt på knap så jysk!!) 
Hilsen Iben ... Der findes 3 slags mennesker: dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
.............. Mor til Oscar - født 1. juni 2008 ... og nu med part på skøn lille hest
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Ja, man er da ikke i tvivl om at du er glad for den bette pony  Hvordan er du dog kommet HELT derop uden sadel?? 
|
|
|
|
| Jamen Connie |
|
|
Fuldstændig afslappet og UDEN sadel hvor ser i do brandgodt ud begge 2 i er da et super godt match 
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba
Mangler du hjælp til trailerlæsning?? www.welshinharmony.dk
|
|
|
|
| asdfghjklkjhg |
|
|
hvor er han bare fin.. Og dejligt at se at du er glad for ham og ike mindst tryg..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy) LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG UHØRT BILLIGT se mere på WWW.FRIHAUGE.DK
|
|
|
|
| Ihhhhh...!!! |
|
|
Hvor ser det hyggeligt ud Connie  I er da bare at super godt match!!!
Med venlig hilsen Lene og de 4 sigøjnere
- ja og Boris og Ivan selvfølgelig....
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Altså Connie...jeg sidder jo og klapper i mine små, fede hænder, for hvor ser I da bare godt ud sammen...og det stråler langt ud af skærmen, hvor glad du er for ham. Det er så kanon, og han Er da bare noget af det aller smukkeste!!!!!!!!!!!
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| Altså..... |
|
|
Der ser skide hyggeligt ud. Totalt afslappet, både hest og rytter. Han er så fin.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det bare skønt at se dig så dejlig afslappet på den skønne hest. Nu kommer jeg snart og rider sammen med jer 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor ser det hyggeligt ud!! Og uden sadel  I klær´ bare hinanden rigtig godt  Knus.
<3 Lehmanns Ozzie <3 MIN højtelskede Tinker vallak på 2 år <3R.I.P Jiba<3 <3 Højt elsket - Dybt savnet <3
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sådan skal det da lige gøres Connie 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
|
|
| BUMBUMMELEM.. |
|
|
ja, hvor er i skønne at se på! og hvor ser det bare hyggeligt ud 
Med Venlig Hilsen, Katarina Emilie. ..og glem nu ikke guld-dyret, Golden Santhos 
|
|
|
|
| rid en tur |
|
|
Mvh Louise.
Nu med SpeeDyret hjemme fra ferie!
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Vildt gode billeder og dejlige udtryk i begge har! 
MVH Pernille
Kieffer wien 2000,- sælges R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte! Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år. -Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Dejlige billeder! Han er altså skøn ham Lucky 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| ride en tur |
|
|
ihhhhh altså Connie det ser bare skønt ud..er da slet ikke misundelig  Dejligt at se at du har fundet den rette makker igen 
|
|
|
|
| Han er skøn!!! |
|
|
Ih hvor er jeg misundelig på dig:) han er så fantastisk!!! Og ja som de andre siger.. i klær´ hinanden så godt:)
|
|
|
|
| Kanon.... |
|
|
Kan kun sige mig enig med alle de andre SUPER godt gået  Og hvor glæder det mig, at du nu også kan nyde det at have hest... Det er SÅ fedt at se dig ride på tur uden sadel og totalt afslappet  Og han er stadig lige lækker  Mvh. Pia
"Life isn't about the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away."
|
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Hvor ser han bare glad og rar ud...ja også dig da 
Jane
*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan* Sov sødt, smukke Cherie Sov sødt, skønne Ghandi Sov sødt, dejlige Krumme - i er savnet -
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Iben - Taak!!!! Ja, det har du da ret i (med ørene) deejlig hyppe  gipson ?gipson? - Tak!!! Jah det er faktisk ikke så let men en bænk og (denne gang) hjælp fra Mette så gik det Var helt stivbenet den dag *griner* De andre gange har jeg ellers kunnet helt selv  Lisa, Annette-H-F og Lene - Tak!!! Han er bare SÅ sød!!! Connie - Tak!!!  Savanna - Tak!!! Det var (er) totalt hygge  Irene - vil glæde mig rigtig rigtig meget til du og Drengen kommer ud og tager en tur sammen med os  Anja og Jeanette - Tak!!!! Bonnie - Tak!!!  Katarina E, Louise *SpeeDyret*, Skovbakkens ?Avalon? og Pijah ?Siska? - TAK!!! Gitte - Tak!!! Der går heller ikke et minut, uden jeg glæder mig over, at han er her!!!!!!!!!!!!!!! MillePigen83 ?Jesse James? - Tak!!!! Han er godt nok bare skøn!!! Pia - Tak!!! Det er guld værd!!! er meget glad for ham!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tanica - Tak!!! også fra mig 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Det ser |
|
|
virkelig hyggeligt ud, savner tit at kunne ride en tur uden sadel, jeg kan ikke ride gamle uden sadel for lang tid af gangen, ikke med mindre at jeg vil have meget ondt . Dejlige stemningsfulde billeder, der oser af ro...
|
|
|
|
| Dejlig.. |
|
|
Pony... jeg synes dog ikke i passer samme str. mæssigt, men det er jo bare min mening.. Så længe i er glade er det jo det vigtigste..
Sagde Charlotte. Min elskede mor 03-02-60 - 08-10-08
Vi ses på den anden side! Rider mit gule lyn Ryttergaardens Kjeldbjørn ...
|
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Et stort tillykke med ham. Hvor er han dog bare en hest lige efter min smag. Jeg synes nu da at I passer fint sammen. Han virker som en god kraftig hest. Må jeg spørge, hvad race han er? Flot er han i hvert fald. Dejlige billeder. Mvh Lise
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stald Topaze - Tak!!! Det var rigtig hyggeligt!!! Elsker at ride uden sadel og heldigvis er Lucky rund og behagelig at sidde på  Kjeldsen 1 - nej, det kan du godt have ret i. Hvis vi skulle ud og starte dressur stævner og sådan - ville vi nok ikke ligefrem hive de store point hjem for elegant equipage Men jeg er glad for ham!!!!! og han virker glad for mig  Stutteri Hauge *Avl af Tinkere* - Tak!!!! Ja, det må du da han er blanding connemara/haflinger.
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Som sagt er det vigtigste jo at i er glade for hinanden og det er ikke fordi jeg mener det er synd du rider den eller noget.. Men flot du tager det på den måde du gør 
Sagde Charlotte. Min elskede mor 03-02-60 - 08-10-08
Vi ses på den anden side! Rider mit gule lyn Ryttergaardens Kjeldbjørn ...
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kjeldsen 1 - jamen kan ikke rigtig tage det på andre måder jeg kan jo godt selv se, at vi ikke ville kunne vinde stort på harmoni i feks dressur  Men da vi "bare" skal hygge, måske til et par for sjov stævner i western - så er det mindre ikke så vigtig om vi harmonere på den måde. I alt andet er der en fantastisk kemi - og jeg vil ikke bytte den lille hvide pony for noget 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Synes nu |
|
|
billederne snyder, kan se du har mega meget tøj på, for de andre billeder jeg har set af jer to er da vældig harmoniske, såhhh;-) skøn det er han, den bette hvide pony  Knus Naja
Sne sne gå din vej Jeg er meget træt af dig:-) Og søreme om ikk den næsten er væk:-)
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Connie og Lucky passer fint sammen...Især fordi jeg ved Connie ikke er så stor under vintertøjet, som det ellers kunne se ud  Så harmonisk kan de snildt blive sammen på en bane 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| Paint og appi |
|
|
Noget er gået min næse forbi var det ikke en stor brun hest du havde Conni ?? Men altså du og Lucky ser super fine ud sammen og sikke hyggebilleder  Alle ser ud til at kende Lucky, men hvem er han ??? og hvor kommer western ind i billedet ?? Håber du gider opdatere mig lidt
Stahr
Med Paint og "Appi" i stalden.
|
|
|
|
| Der er i jo igen i to |
|
|
Hej Connie ! Ja jeg kan da også lige sige det igen igen herinde så da.. I er bare så fine sammen i 2  Jeg ved hvor fuldstændig skudt i ham du er - og med rette! Han er fantastisk at se på, og han har jo det perfekte temperament! Vild vild vild med hans udtryk, ørene heeelt fremme og klar på eventyr med sin nye mor! Glæder mig til at følge jer! Ha´en dejlig dag! Kh. Margit
Hesteklipning tilbydes, fair pris. Rambo og Masta dækkener til salg.
Lækker Wintec Isabell Werth til salg!
|
|
|
|
| halløj |
|
|
Synes sk i er lækre at se på begge to...  Go vind fremover 
|
|
|
|
| smukt par |
|
|
Sikke nogle dejlige billeder... Der er vist ingen tvivl om at i to allerede nyder hinandens selskab.. Og... uden sadel Connie...... Sådan...:) Der er så mange dejlige heste derude, men når man finder en som det funker med, svæver man bare afsted på en lyserød sky..  SÅ igen TILLYKKE med din hvide prins, glæder mig til mange flere billeder.. Knus Bettina
|
|
|
|
| Paint og appi |
|
|
Kunne jo ikke vente på svar så fandt dem selv og en masse andre skønne billeder af jer, hold da fast hvor I passer godt sammen. Kæmpe tillykke
Stahr
Med Paint og "Appi" i stalden.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Naja - Tak!!! har meget tøj på - men hvis man skulle tage efter min højde, ville pony nok ikke lige være første valget meeen det skal jeg heldigvis ikke  Jeanette - Tak!!! Stahr - Tak!!! Jo havde Bornholm i godt et år. Han ejes nu a en sød pige på 15 år. Lucky har jeg været så heldig at kunne låne, af en veninde. Han er 13 år, westernredet og (synes jeg jo) meeega smuk. har det mest fantastiske sind og jeg er utrolig glad for ham!!!! Margit - Tak!!! Er godt nok noget skudt  Stald *Østergaard* - Tak!!! Bettina - Tak!!! Ja, jeg har ikke svævet deroppe på den sky, siden jeg havde Giga. Og har om noget fundet ud a hvor vigtig (for mig) det er at have den fornemmelse!!!!! Stahr - godt du fandt ud a noget selv har været på job - derfor først svar til dig nu 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Er så glad for at du har genfundet glæden og den dybe følelse det er at sidde på og stå ved det rigtige kræ. Og I er bare så skide lækre sammen. 
|
|
|
|
| Dejligt afslappet |
|
|
Tillykke med ham Conni, det ser dejlig afslappet ud sådan håber jeg det så ud, da jeg var ude og ride i dag hehe Jeg håber jeg finder modet til at kravle på ryggen af mine uden sadel en dag, måske kommer det i løbet af sommeren hehe Og man skal jo have den hest man har det godt med, og synes i passer fint sammen  /Charlotte
|
|
|
|
| Dejlige søde Connie |
|
|
hvor er det da bare skønt at se dig så afslappet og tilpas ud igen. Kunne tydeligt mærke på dig den aften i stalden hos Naja, hvor vi stod og snakkede, at du virkelig savnede Giga og den følelse han gav dig, omend du selvfølgelig holdt af brune Bornholm. Er så glad for at du har fundet den følelse igen. Han er bare smuk og han passer super til dig. Glæder mig virkelig til at se ham live, og håber han vil lege med Charlie  Bonnie: Højtidsgris....:-) fedt udtryk
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Bonnie - TAK!!! Er også bare så glad!!!!!! Charlotte ?Rock of Tara og Cord - Tak!!! Nyder meget at ride uden sadel Kan dog godt mærke jeg ikke er 17 længere  Betina - Tak!!! Tror også det var den aften, det begyndte for alvor at gå op for mig - at Bornholm ikke var den rigtige hest - uanset at han jo er kanon sød og rar! Lucky har godt nok ramt mig det rigtige sted  Glæder mig også meget til vi ses igen - og en masse rideture i løbet a sommeren 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
|
|