|
|
| FØL 2010 |
|
|
Håber der her kan blive en lang billedtråd om årets føl.. Navn: Født: Køn: Afstamning: MAX 5. Billeder pr Føl Helst ingen kommentare kun føl billeder:)
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Navn: Orion Noir Født: 6 marts 2010 Køn: Hingst Race: New Forest Afstamning: Far er elitehingsten Pedro, mf er Monzon.    
Lykkelig ejer af de skønherligste hoppeduller! -Og store farlige hingstemand; Orion  www.stald-noir.dk
|
|
|
|
| What A Spot |
|
|
Jeg fik for 2 måneder siden min første hingst, og er helt vildt glad for ham, synes han er helt perfekt. Han har den dejligste personlighed og indtil videre er han stadig meget rolig  Her er lidt følbilleder af ham:    Og nu ser han sådan ud:      Hvis alt går godt, fortsætter han som hingst og bliver stillet til kåring som 3-årig. Ellers er planen bare at han skal være min springhest 
Line Rønn Norddalens Ronaldo What A Spot Gypsy Bally Man kommer altid længst med sandheden! 4-års palominovallak sælges
|
|
|
|
| Lille Kiko |
|
|
Navn: Dornings Kikinyo (Kaldes bare Kiko) Køn: Hingst (skal helst forblive, hvis han bliver god) Født: Den 15. marts sidste år (så han er kun lige blevet plag) Afstamning: Falkenhus Madonna og Kontrast Tænkte at jeg nok godt kunne smidde et par billeder alligevel (=     
Lykke & Vincent What does´nt kill you Will only make you stronger
|
|
|
|
| tralalalala |
|
|
ØØHHH forkert posted tråde... Det er ikke føl fra 2009. Men de føl der er født i år. Altså i år 2010
|
|
|
|
| FØLTRÅD! |
|
|
Navn: Krapi Fra Ólafsvöllum Født: 3/3-2011 Køn: Hingst Afstamning: M. Bogga Fra Ólafsvöllum. Far: ??? Han er en upser og var ikke ventet men han er nu sød.  
|
|
|
|
| pintoføl |
|
|
Navn:Chic Devina Højgård Født:den.04/03 2010 Køn:Hoppe Race: Pinto Afstamning:Far: GP Don Chico Højgård PIH 91 EU-hingst og Årets Unghingst Pony 2008 i DPF. Mor: Kacha Højgård HPI 52 - Kåret i DSP. Farfar: Devino Chico, som Devina er opkaldt efter.   Hendes første dag ude i sneen. Kun 1 dag gammel    Et smuk lille ansigt   GP Don Chico Højgård - far til Chic Devina Højgård, som er hans aller første afkom.
|
|
|
|
| Følle-bølle... |
|
|
Her er min Følle-bølle. Navn: Bonwii Født: 14/3-2010 kl. 22 cirka. Køn: Ja da! Hoppe Afstam: Nørlunds Bonfire/Doucan (DSP) 8 timer gammel:  Ude i mudder-bladder:  Fuld firspring:  Smukke pige:  Så håber jeg billederne dur ellers kan jeg ikke huske hvordan der er men gør... 
Og en fortsat god dag til ALLE HNér... Fra Michelle UDEN superhyppen Urban.
|
|
|
|
| Begge fredags føl |
|
|
Navn ? Mor Bell Far Duke Race Fell pony Født 26-3-10 kl 17   Navn ? Mor Lady Far Duke Race Fell pony Født 19-3-10 kl 12.35   
|
|
|
|
| Min første DSP |
|
|
Navn ? Køn Hingst Mor Pomona Stengaard Far Atlas Stengaard Race DSP Født 27-3-10 kl 03.15  20 minutter gammel    1½ døgn gammel... Navnet er endnu ikke fundet. Både hoppen og hingsten er til salg.
|
|
|
|
| Navnet er fundet |
|
|
Han kommer til at hedde Go Webmaster - til daglig kaldet Webster.
|
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Navn: RKG Moons Happy Miracle Aka Mira Født: kl 01.30 d. 3 april Race: Miniature hest Mor: Katrinesmindes Perhaps Love Morfar: Willie Far: Alamos Sirs Moon Dancer     
|
|
|
|
| Søde føl... |
|
|
Men synes godt nok det er mere end et mirakel med det føl der er født i 2011.  Hilsen Benedicte
|
|
|
|
| Purple Rain |
|
|
Navn:Søgård´s Purple Rain Født:1/4-10 Køn:Hingst Afstamning:Pinto Mor: Hoelgaard´s Purple Glamour PIN609 Morfar : Hoelgaard´s Kontrast Far: Hoelgaard´s Boston JT PIH87 Farfar: Voice
Hoelgaard´s Purple Glamour,søgård´s simone & søgård´s Isabella & Hoelgaard´s Zaijos Pride + Søgårds Purple Rain - Alle burde ride pinto. Barnepige + hjælp til heste søges nu!!!!!!!!
|
|
|
|
| Følle:) |
|
|
Navn: Søgaards De Matrix Født: 17. April 2010 22:45 Køn: Hingst Afstamning: De Noir / Hoelgaard´s Kontrast / Damman    
|
|
|
|
| Lille hingst |
|
|
Navn:Søgårds Benny Hill Køn: Hingst født:19/4-10 kl.5.20 Mor: Søgårds Simone Far: Katrinesmindes Mr.Bean FarFar: Willie
Hoelgaard´s Purple Glamour,søgård´s simone & søgård´s Isabella & Hoelgaard´s Zaijos Pride + Søgårds Purple Rain - Alle burde ride pinto. Barnepige + hjælp til heste søges nu!!!!!!!!
|
|
|
|
| Må hellere få lagt billeder ind.... |
|
|
Navn: Hebe. Født: d.8 April - 2010. Mellem kl.03.30 - kl.04.00 Køn: Hoppe. Farve: Mørkebrun/rød med splash. Mor: Hera (Irish cob). Mormor: Rasmine (Irish cob). Morfar: Zorba (Irish cob). Far: Charlie (Irish cob). Farmor: Damgårdens Barbie (Irish cob). Farfar: Lindholms Carl Olsen (Irish cob). * Hun er 10 dage gammel på billederne *     
|
|
|
|
| Overskirft |
|
|
Navn: Søgaards Alazska Født: 22. April 2010 08.30 Køn: Hingst F. Anelka M. Søgaards Pretty Painted Beauty    
|
|
|
|
| Ellevild |
|
|
Navn: Ellevild Født: 2. maj 2010 Køn: Hingst Afstamning: M: Caramia MF: Carismo F: Secret Destination XX     
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
hej må det også godt være føl fra 2009???? Navn: Zaphira Født: 4 maj 2009 køn: hoppe far:???? kan ikke huske navnet mor: Katinka race: Irish cob 
|
|
|
|
| Hingsteføl |
|
|
Navn: Troja Født: 24/2-10 Køn: Hingst Mor: Sundy (varmblod) Far: Aastrupsgaards Thor (knabstrupper)  
-Hingsteføl til salg- -Nu med begge heste hjemme-
|
|
|
|
| shetterføl |
|
|
Nyt føl på Theaslyst.  Et smukt broget hingsteføl, og til med med fine tofarvede (stribede) hove.... Desværre en lille hingstemand - så han må desværre sættes til salg til efteråret... Men en lille charmetrold er han da. Han blev født søndag meget tidlig morgen, og startede sit nye liv med at tumle ud af indhegningen - godt min far sover let, så han hørte hoppen Susi kalde og kalde..... 
Hilsner fra Dianna  ~~~~~~~~Med shetmulerne Mini, Liv, Lucca og Mikki ~~~~~~~
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Navn: Dino Godthaab Født: 15/05-2010 Køn: Hingst Race: Fjordhest Afstamning: Far: Halskovs Vulkan. Mor: Sindi Græsmarken. Morfar: Gnist.    
Vh Christina "Stutteri Godthaabs Fjordheste" Bedækning tilbydes med norsk 1.klasses fjordhingst, Mykletind. Skriv for nærmere info...
|
|
|
|
| Camille |
|
|
Race:Fjordhest Køn:Hoppe Født:16-05-2010 Navn:Camille Ørskovgård Afstaming: Far: Rusk Mor:Lejka Morfar:Kastanjegårds Felix En uge gammel  Sammen med mor  Løb, der bliver taget billder...   se lige på mig. 
|
|
|
|
| Føl 2010 |
|
|
Navn: Langhoff's Favour Mor: Gøngehusfarmens Miss Sophie (Robin/Mago XX) Far: Fassbinder (Fürst Heinrich/Caprimond) Født: 21/5-10 Køn: Hingst Race: Dansk varmblod. Ca 30 min. gammel:  1½ dag gammel:  3 dage:   Og et hvor han er næsten 1 uge: 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV) Mange gode ting sælges billigt, se mine annoncer på min præs.
|
|
|
|
| Shetlænderhingste føl:) |
|
|
Navn: Shadow Født: 25.maj 2010 Køn: Hingst Afstamning: Mor Ofelia far Lurifax Race: Shetlænder Billederne er fra samme dag som han blev født om morgen kl. 5.  
|
|
|
|
| Dv følle |
|
|
Navn: Castor Race: Dansk varmblod Født: 30.05.2010 Mor: Carola (Chrevi´s Cavallo,Solos Carex) Far: Fassbinder (Fürst Heinrch) 
Mvh Anja Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige mennesker!!
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Her er mit føl! Navn: Álfur fra Danefeld Race: islænder Mor: Narnia fra Lille Nørregård Far: Álfasteinn frá Selfossi (8,54 blup 126) FF: Keilir fra Midsitju Født: 30. april 2010 Jeg var med til fødslen, det var en stor oplevelse! 
|
|
|
|
| PRE føl |
|
|
Hej allesammen, dejlige føl i har fået  Her kommer mit så navn: Fuerte SJ race: pura raza española (PRE) Mor: Dolca Far: Dupin Køn: Hingst Født 22/05/10  Her er han kun 30 min gammel  Her en uge gammel
Stutteri Sant Jordi Avl & Formidling af P.R.E. http://www.santjordi.dk Super P.R.E hoppeplag og hingsteføl til salg
|
|
|
|
| overskrift. |
|
|
navn: igen endnu. født: 15/6/2010 køn: hoppe afstamning: mor fuldblod far palomino. 
|
|
|
|
| tralalala |
|
|
Navn: RKG Little Boys First Edition. Født: 17/6 2010 Køn: hingst Race: Miniature hest.  
|
|
|
|
| tralalala |
|
|
Så kom der endnu en fra os. Det sidste. Han skulle dog først komme om 3 uger... Navn: ? fra Rønnekildegaard Født: 25/6 2010 Køn: Hingst Race: Islænder, fin stamtavle.  
|
|
|
|
| oldebolle |
| Forfatter:  |
Lotte Miller (Skriv besked) |
| Dato:  |
26-06-2010 23:14 |
|
Navn: Millers Mickey Født: 21.4.2010 Køn: Hingst Afstamning: Nando/Urprinz. Jeg har desværre ikke dugfriske billeder af ham, men han og hans mor er tilmeldt dyreskue, så der er mulighed for at se ham. Han er super charmerende, en rigtig gavtyv, tror at han kan lege med mennesker. Elsker sin søster, Malou. Billedet er fra d. 24/4. Billederne er fra d. 20/5. "Hey søster, kom nu...." "jaaaa, den vil lege "
|
|
|
|
| Vores føl |
|
|
Årets første føl her, født d. 16. marts: DSP (desværre u. papirer, da far ikke var kåret) hoppe, skimmel Iglsø's Star:   Og vores shetlandshoppe fik også føl. En hård omgang, men begge klarede det heldigvis. Hun fik et skønt brunt hoppeføl HUn er født d. 16. maj. Iglsø's Lucky Girl:  
DSP'er sælges: -hoppe, 3 år, rød 15.000,- -hoppe, 4 år, kåret og m. hoppeføl v. siden 10.000,- - vallak, skimmel, 4 år, stg. 147 cm, tilredet. 24.000,- -vallak, brun, 3 år, stg. 145 cm. 23.000,-
|
|
|
|
| Kijofregs Arizona |
|
|
Navn: Kijofregs Arizona Født: 29, juni 2010 Køn: Hoppe Race: Tinker Mor: Egehøjs Maj Far: Holms Chopin of Picasso     
|
|
|
|
| Primus fra Toftdal |
|
|
Navn: Prímus fra Toftdal (navnet betyder den første) Født: D.26.05.2010 kl 08:44 Køn: Hingst Race: Islandsk hest med stamtavle og pas Udvokset stg: ca 138-140 cm Farve: Nøddebrun med sort man og hale Gænger: 5 gænger med masser af pas og tølt med flot vinkel løft Status: Til salg for 8.000,-kr Mor : IS2006256677 - Stjarna frá Gili (bygningsbedømmes 2011) MF : IS1994125150 - Rúbín frá Mosfellsbæ Kåret med 7.78 MFF : IS1986186055 - Orri frá Þúfu Kåret i 1.Klasse 8.34 Far : IS2000125500 - Djass frá Garðabæ kåret 1.Klasse 8.10 FF : IS1994158700 - Keilir frá Miðsitju Kåret 1.Klasse 8.64 FFF : IS1974158602 - Ófeigur frá Flugumýri Kåret 1.Klasse 8.19     Og her hans smukke far, han kommer til at ligne 
Mvh Henrietta Joye & Skálmar frá Skeggsstöðum & Ægir fra Toftdal & Freyja frá Akureyri & Stjarna frá Gili med Prímus fra Toftdal
|
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Jeg er godt nok lidt sent på den, men her er min Nelly fra 26 april i år! Navn: Sparkling Blue Nell (kaldenavn Nelly) Født: 26/4 2010 Køn: Hoppe Afstamning: Yahoo's Beautiful Joyce x Blackwidow's Blue Venom    Som 3 ½ måneder gammel:  
|
|
|
|
|
|