Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Bachelor på læreruddannelsen?
Forfatter:  MissGreen (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  17-03-2010 14:16

Hej er der nogen kan hjælpe mig med ideer til mit bachelor projekt her til foråret/sommer?

Jeg vil skrive i enten engelsk eller natur og teknik.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 Ohøj kollega
Forfatter:  Jane Ø (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  17-03-2010 20:01

Altså da jeg selv lige har bestået min, dog i musik, burde jeg kunne være behjælpelig. Det eneste der lige falder mig ind er dog: Find ud af hvilken problemstilling du brænder for og skriv om den.

Jeg skrev om undervisningsdifferentiering i sammenspil, da jeg synes det er et komplet overset emne. I musik er der nemlig lidt en tendens til at favorisere dem der allerede kan spille. Jo højere niveau, des mere udpræget. Så det skrev jeg en vovet opgave om.

Nu har jeg ikke nogle af dine liniefag, så der kan jeg ikke hjælpe, men prøv at se dine notater igennem og se om ikke der var et eller andet der fangede din opmærksomhed særligt meget, måske endda noget der gik dig på.

Et andet godt råd er, at have skrevet så meget af opgaven inden næste praktik, at du kan lave noget empiri i din sidste praktik. Det trækker op og motiverer dig selv og er næsten også et krav.

Måske du kan finde inspiration på lærerstuderende.dk

Pøj pøj med det

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

idéer...
Forfatter:  seline (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  17-03-2010 20:13

Ja man skal absolut vælge noget som man brænder for. For ellers går man rigtig meget død i den. og det er øv for man skal jo trods alt arbejde rigtig længe med den opgave.

Jeg skrev om tværfaglighed i matematik. Rigtig spændende og relaterede naturligvis en del til naturfagene da dette var mest oplagt, men også til dansk og hjemkundskab.

Hvis du har lyst til at se den må du bare skrive så sender jeg den gerne til dig

Hilsen

Line

Susi og Fifi

2 dejlige shetterpiger

Jeg skrev min
Forfatter:  Camilse (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-03-2010 16:27

i faget matematik og skrev om symbolbehandlingskompetencen i grundskolen(min problemstilling var helt præcist at hvis en manglende udvikling af denne kompetence var skyld i overgangsproblemer, hvordan kan man så støtte op om symbolbehandlingskompetencen, for at undgå dette).

Skulle jeg selv skrive i natur/teknik ville jeg nok skrive om mødet mellem videnskab og religion(det er forresten noget jeg tror jeg vil behandlie i min eksamens opgave i kristendomskundskab).

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo