|
|
| Ny Welsh B Hingst |
|
|
Hvem kan sige nej til ham her  Har lige købt ham i dag, han 3 år og opdrættet i England. Han hedder Leucarum Eljiah, ville lige vise ham frem.
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natalie-4070 (Skriv besked) |
| Dato:  |
11-03-2010 17:06 |
|
hold da op en skønhed!!! elsker bare hans bay roan farve.
kommer han til at stå til avls benyttelse i dk?
|
|
|
|
| Takker...... |
|
|
Ja han farve er så flot  Ja det gør han, han er i DK, kommer snart til Randers og stå. Tak for kommentaren 
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham.. Han er godt nok lækker...  Hvordan går det med Billy..?? Har tænkt på så sent som i tirsdags, at jeg savner at se billeder af den lækre lille mule.. og evt. høre om han gør sig godt i ridesporten nu 
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
mullepigen ♥Aconto♥ (Skriv besked) |
| Dato:  |
11-03-2010 17:37 |
|
Hold op han er flot 
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
|
|
|
| Bommelum |
|
|
Hvor ser han bare godt ud, du kan bare det skidt med at opkøbe skønne heste og sælge dem videre . Held og lykke med smuksakken!
|
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Savlede over ham på hestegalleri. Super lækker er han! Stort tillykke 
|
|
|
|
| mummenum |
|
|
MUMS hvor er han lækker Tillykke med ham 
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* avl af Welsh Cob's ******************************** http://www.skovs-minde.dk *~~Med Speedy på besøg~~*
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| what a smartass..... |
|
|
HOLD da helt op hvor er han lækker. Kanon udstråling. KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| Tak........ |
|
|
Mange tak skal i have  Jeg er jo lidt vild med de har et specielt udtryk og farve og må siges ham her er speciel både i farve og udtryk. Billy har det godt, bliver redet af dem der har ham nu. Tror ikke han har været ude og starte stævne endnu. Desværre ingen billeder af ham.
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hold da op man hvor er han bare smuk og dejlig lækker  Savle Savle  Held og lykke med ham fremover  Og glæder mig til der i fremtiden kommer flere billeder af den vidunderlige dreng 
|
|
|
|
| lækker |
|
|
Ja hold da op en mumsefarve og godt bygget hingst . Glæder mig til at se ham til kåring .
Mvh Karina Stutteri Graven Opstaldning tilbydes til en pony eller småhest ! Bedækning tilbydes : Fronerthig Prince Teyrnon . Fronerthig Flying Star Clausholm Dutch Design
|
|
|
|
| Han er |
|
|
da godt nok for smuk:) Håber du bliver rigtig glad for ham.
Team Rønnebjerggård...... Super 1ér pony sælges.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Han er godt nok lækker at se på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tillykke med ham!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| 123456789...... |
|
|
Tusind tak skal i have  Venter på og få ham til Randers, men ser umuligt ud, ingen vil have en hingst stående, og rideskole har jeg bare ikke råd til. Men må vente og se. Tak igen 
|
|
|
|
| oversrift |
|
|
WAUV han er bare SMUK. Tillykke med ham!!!!
|
|
|
|
| Jani..... |
|
|
du sender ham bare herover til mig og mine drenge 
|
|
|
|
| 12345678....., |
|
|
Tusind Tak Bonnie  Ja Vicky det ville han nok nyde 
|
|
|
|
| vbhjkl |
|
|
Wow han er da for lækker!! 
PIRATEN -med part på ponyerne Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig! Mit fotogalleri
|
|
|
|
| 1223....... |
|
|
Tak  Ja han er en smuksak 
|
|
|
|