|
|
| mig minus 44kg!! |
|
|
Ja i dag er det præcis 6 mdr. siden jeg startede mit nye liv som en lettere person! og dd. har jeg tabt 44kg. De første billeder er fra da vi var i Mexico i april 09. og min mand har taget sit helt eget badedyr med  Jeg forstår slet ikke at det virkelig er MIG på de billeder. Jeg kan slet ikke forstå at jeg har lade det komme så vidt, og det er det syn der har mødt min mand hver morgen??!! 2 børnefødsler kan godt nok gøre meget ved ens krop...men der er vel grænser for hvad man kan tilbyde sin bedre halvdel!! Jeg er ham evig taknemmelig for at han stadig er her...*S* Nå men er i parate??!   Det her vidst fra nov. 09 hvor jeg har tabt 27kg.  Og disse er fra i dag, hvor vægten altså siger minus 44 kg. 
Den vildeste følelse er dog når jeg rider! Nu kan jeg mærke hvordan hesten arbejder under mig, og alting er bare blevet så meget nemmere. Nu mangler jeg sølle 9kg fra at være i mål. Mvh Jane
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
mullepigen ♥Aconto♥ (Skriv besked) |
| Dato:  |
11-03-2010 12:41 |
|
HOLD KÆFT!!! -Hvor er det flot! Stort tillykke til dig! Godt gået 
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
|
|
|
| WAUW............ |
|
|
Held Kæft hvor er du bare en SEXY MAMA (må jeg godt sige det? ) Du ser knald godt ud - og hold fast hvor er det bare godt gået. Send gerne nogle gode tips denne vej 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hold dog helt fast man, hvor er det bare SUPER flot  Du skal skam nok nå dit mål  Du er da en køn pige 
|
|
|
|
| Hvor vildt.... |
|
|
Er dybt imponeret.....tillykke!!! Send endelig gode tips afsted denne vej også 
Jane
*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan* Sov sødt, smukke Cherie Sov sødt, skønne Ghandi Sov sødt, dejlige Krumme - i er savnet -
|
|
|
|
| FLOT!! |
|
|
Wow der er sket noget, super flot 
|
|
|
|
| wow.... |
|
|
Hold da op.. det må jeg nok sige..  Det er virkelig flot.. Sikke vilje styrke du har.. flot flot.. Sikke en endnu flotter kvinde du er blevet, det må jeg sige.. Det kan godt være af man plejer af sige af de sidste kilo er svære af komme af med, men keg er sikke på at du nok skal nå dit mål, sådan en sej person du er.. Jeg kan kun give dig mange gange .. Du er en sej kvinde.. Hilsen Katja..
|
|
|
|
| wauw.... |
|
|
Wauw, du er da pisse lækker, super godt gået 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor SER du bare knald godt ud! Man kan TYDELIGT se at du har fået meget mere selvtillid det stråler jo ud af dine (kønne) øjne! FLOT kæmpet! Flot flot flot!!! 
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
F*CK!!! Hvor er det bare sejt  Hvor er du bare super lækker!!!
Mvh Charlotte
Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hvor er det bare stærkt gjort 
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Rytter af den smukke hingst Wareno OX ღ Jeg lever og ånder for araberhesten! ღ
|
|
|
|
| tralæalal |
|
|
Hold da op hvor ser du bare knaldgodt ud! Smuk, smuk, smuk pige. Rigtig sejt gjort!
Line og Markus.
-tag jer i agt for dværgfolket 
Startrekk Espaniola, 17,5" (men med kort anlægsflade) sort sælges. Skriv PB for mere info.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor må det være en skøn fornemmelse!!!!!!!!!! Tillykke!!!!!!!! Køn har du altid været - men nu stråler det også ud at du TROR på det 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Hvor er |
|
|
det bare flot og hvor er du en køn pige Må man spørge hvad du har gjort for at nå så langt? Har du fulgt en kur eller?
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
|
|
|
| Tillykke med |
|
|
din nye krop... Det er rigtig flot gået!
Hilsen,
Anja Hjælp til sundere livsstil, angst/fobier, afhængighed (sukker, smøger) smerter, problemer med ryg mm. Øreakupunktur, gua-sha og tankefeltterapi. www.taldigslank.dk www.taldigglad.dk
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Hvor er i altså bare søde, og jeres roser betyder rigtig meget for mig. Det er SÅ sært at få den anderkendelse. Noget jeg skal vende mig til igen, er den opmærksomhed jeg er begyndt at få igen, når vi er ude, det er underligt at skulle forholde sig til, at folk ikke kigger på mig fordi at jeg er stor! Men jeg spiser ca 1200 kalorier om dagen, og træner en del. Jeg går primært til spinning og step, da jeg forbrænder mest der. Jeg har skiftet alle mine kulhydrater ud med proteiner(ca 80g om dagen). Dvs. jeg spiser næsten ikke hvidt brød, pasta, ris, kartofler osv. men har skiftet dem ud med grønt og kød. Jeg bude nu der er gået ½ år iflg. min diatist kunne spise ca 1500 kalorier om dagen, men jeg kan simplethen ikke spise så meget mad i løbet af dagen. Jeg taber mig ikke så hurtigt som jeg gjorde i starten, men min vægt går stadig ned hver uge. Så selvom jeg skal kæmpe lidt mere for det nu, så er jeg sikker på at jeg nok skal tabe de sidste 9 kg. Mit maveskind er desværre blevet noget slapt, og jeg håber at jeg kan få det fjernt, for tror ikke at jeg selv kan stramme det nok op. Men endnu en gang tak for jeres kommentar  Mvh Jane
|
|
|
|
| hvor er det flot |
|
|
Jeg kan nu godt forstå at din mand holdt ud, for du har da hele tiden været smuk og super charmerende at se på. Men det er helt vildt at se den forandring på de billeder, fra at være en lidt genert/pinlig fotomodel, udvikler du dig over billederne til en her kommer jeg model. Det er så flot gået, så stort tillykke med dit nye liv.
Hilsen Mette Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
og barfodstrimmere burde forbydes....
Medlem af Bullerklubben
|
|
|
|
| wauw hvor |
|
|
er det flot gået, flot har du altid været men nu skinner du jo ligefrem  pøj pøj med de sidste par kg:-) Mvh Naja ps-kan jeg ikk låne din viljestyrke et par måneder eller 3????
Sne sne gå din vej Jeg er meget træt af dig:-)
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Du ser bragende godt ud  Men det syntes jeg nu også du gjorde før.. Men måske mere fordi jeg så personen og ikke figuren  Men det må være en fed sejr.. Og at du kan købe det tøj du har lyst til nu.. 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ej hvor er det bare sindssygt flot, mange gange tillykke med vægttabet!! Sikke en kæmpe sejr for dig! Og du ser kanon godt ud 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| jeg bøjer mig dybt |
|
|
i støvet, for alle jer lækre tøser med så stor og total viljestyrke at i opnår jeres mål.... Du ser fantastisk ud....din mand ville da ægre sig gul og grøn hvis han skippede dig - uanset dine for mange - eller for få kilo. Det det hele handler om er jo den der er inde i kroppen. KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| 1234567896 |
| Forfatter:  |
HeidiZ (Skriv besked) |
| Dato:  |
11-03-2010 19:51 |
|
Hvor er det flot og imponerende hvad du har gjort for DIG!!! Bøjer mig i støvet i respekt - så sejt gået at tabe så mange kg uden operation. Og hvor er du bare en naturlig smuk pige! Sejt gået!!!!
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Endnu en gang tak for jeres søde kommentar, det er super dejligt at åbne tråden og modtage alle jeres søde roser;-) Helle; det er en FANTASTISK følelse at nu kan gå ind i hvilken somhelst tøjbutik og vælge det tøj jeg gerne vil have, ogdet ikke længre er omvendt! Jeg kan huske at da jeg tog beslutningen om at nu skulle det være slut med alle de mange kilo, sagde jeg til manden min, at det jo betød at jeg skulle skifte gardaroben ud. Han sagde meget sødt, med et glimt i øjet, at det så han som et positivt problem. Nu er han vidst en lidt anden mening, og har spurgt mig om jeg mon ikke har nok tøj nu*LOL* Jeg har prøvet flere gange at minde ham, om hans vise ord  Annette; Du har på sin vis ret...men sagen er den at mit selværd har været meget lavt, og den kvinde han engang mødte var der ikke meget tilbage af. Der er ingen tvivl om at vores ægteskab har haltet grundet mit selværd, og sidste sommer var vi meget tæt på at gå hver til sit. Men jeg besluttede mig jo heldigvis for at hanke gevaldigt op i mig selv. Jeg er nu en lagt mere GLAD person en jeg har været længe, og vores kærlighed er blomstret en del op, og jeg har fået en positivt syn på livet, og langt mere overskud end jeg har haft i flere år. Så JA jeg er sku i den grad glad og taknemmelig for, at han er blevet ved min side, for jeg ville have fuld forståelse for i dag, hvis han havde forladt mig dengang, hvis jeg ikke havde taget mig selv sammen. Mvh Jane
|
|
|
|
| smukke smukke |
|
|
dig jane, hold da op hvor er det bare flot og hvor ser du bare kanon ud godt gået mand... mvh carina
|
|
|
|
| Hold da fast |
|
|
Sikke en forskel hvor er det sejt gået !!! Stort tillykke herfra..
- Charlotte 
*Rie min Soulmate* Vi ses på den anden side af regnbuen
Elsk mig når jeg mindst fortjener det, for da behøver jeg det mest!
|
|
|
|
| fantastisk præstation |
|
|
Den DYBESTE respekt. HOLD da op hvor er det flot 
"All that glitter is not classical dressage" Erik Herbermann, The Dressage Formular
Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sikke da en jernvilje du besidder kvinde...er dybt imponeret. Du har altid været super køn...men nu kan du selv se det når du møder dit spejlbillede...og så super meget sundre er det for både dig og dit selvværd.  Self har din mand også elsket dig tidligere...det er vel det der er under det ydre der tæller...og så var du som sagt også køn før. Jeg håber da min mand ville elske mig ligeså højt om jeg vejer det ene eller andet...ellers stikker kærligheden jo ikke så dybt. Men vildt mange af dem her til dig Du er da bare gæv.
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| Respekt!!! |
|
|
Super flot gået! Du ser brand godt ud ... Mvh Pernille
|
|
|
|
| Super flot.... |
|
|
Hvor er du bare god. Du ser sgu godt ud og når man har tabt sig som dig, så må man sgu gerne prale, så pral løs.... Vores historie lyder meget ens og jeg har sat datoen 1. April som starten på mit nye liv. Jeg skal af med 40 kg. MIn hest er min drøm og at se andre ryttere på ham, ja det er blevet meget svært. Det er mig der skal ride min islænder.Og det kommer jeg til. Tiden op til start bruger jeg til at fyre godt op under den stærke person inde i mig.Jeg glæder mig til det går løs. Held og lykke til dig med de sidste 9 kilo.
Sælges: Daugaards Magnifique: welsh partbred hingsteføl efter Klepholms Guldfax (Buckskin) født 13. Juli 09
Regina SDH366: DSP (Welsh partbred) DH hoppe,buckskin.
|
|
|
|
| Jeg bøjer mig i støvet... |
|
|
Det er SÅ flot gået 
Jannie Grafiker • Hestene ♥ Øgårdens Sammie ♥ RDH · født 2005 · Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx lånehoppen Dream Girl (ins. 2010)
R.I.P. Sisse min ♥ 21.7.1989-24.12.2009 - vi fik knap 20 fantastiske år sammen ...
|
|
|
|
| ddddddddddd |
|
|
Wow, wow, wow siger jeg bare. Hvor er det flot gået  Jeg synes det så hammer flot af folk som er overvægtige og ligesom virkelig bare gøre det og gennemfører det. Jeg har dyb respekt for dig og bøjer mig mange gange i støvet.. TILLYKKE med det flotte vægttabt.. Hun er en rigtig smuk qvinde 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere ikke behøver dem.. " SØGER Sommer Magnus springsadel 16'5, medium/bred bom. Skal ku prøves..
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sk...godt gået!!!!!!!! 
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Jeg bliver VIRKELIG gald hver gang jeg åbner tråden, det er sipelthen så dejligt at læse jeres søde kommentar. I weekenden er der røget ½ kg mere, så nu mangler jeg "kun" 8,5 kg  Jeg tror at jeres roser har en meget positiv indvirkning på mit vægttab*SS*  Mvh Jane
|
|
|
|
| whoaaaa |
|
|
Hallo! Det var godt nok lidt af en præstation. Jeg er vildt imponeret. Sikke en viljestyrke...og så er du blevet (jeg citerer min mand som jeg har vist billederne) en lækkermus. Tillykke!
|
|
|
|
| wowwow |
|
|
Hold da op - flot gået! Det er virkelig imponerende! Super sejt gået! Stine
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Endnu engang tak for jeres søde beskeder;-) Nugga; smiler, tak for din mands kompliment, jeg fik helt røde kinder  Mvh Jane
|
|
|
|
| Super... |
|
|
Flot, du er en rigtig smuk pige. Tillykke med det store vægttab.
Team Rahmberg
Bliv fan på Facebook
Sælges Super lækker Oldenborg vallak (en unik perle til salg) Dressur hest
5 Springheste fra lc - La niveau DSP hoppe 139 cm
*Se salgsheste/info i profilen eller på web*
|
|
|
|
| Forvandling |
|
|
Sikke en forvandling. Det er virkelig imponerende. Især fordi jeg tror, at det er helt, helt almindeligt, at mennesker lider af "I'll do something about it tomorrow-syndrome" - så er det virkelig en præstation, når man siger "NU! Skal det være!" og så GØRE det  Glem aldrig den følelse af succes og stolthed, som du føler lige nu. Nu kan du jo klare alt 
Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. 3 ugers holdbarhedsgaranti og mulighed for glimmer og sten. Se link på præs. SunSpa airbrush tanning til 75,- tilbydes også.
|
|
|
|
| Du er for sej! |
|
|
Smukke smukke Jane... du er sgu for sej! 
Med venlig hilsen Malou & Sava Sh
TEAM SHAGYA ENDURANCE
www.teamshagya.dk
Man har et standpunkt til man tager et nyt
|
|
|
|
| Kød og grønt.... |
|
|
og ingen ris, pasta, brød... lige et koncept der passer mig... Og hold da kaje, hvor er det et flot tab... Vil du definere 1200 Kcal? Præcis hvor meget og hvad spiser du (bare et dags eksempel) for at holde 1200 Kcal?. Jeg skal tabe 33 kg... Og jo mere jo bedre inden min ferie i uge 38. Jeg går egentlig bare og håber på 1 kg pr uge (27 kg)... Men 44 kg på 26 uger giver mig blod på tanden... Tænk hvis jeg kunne være helt nede til min ferie!
Mvh Jackpot
Som nyder freden og roen
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
I er bare så søde som skrevet før, bliver jeg bare så glad hver gang jeg åbner tråden, og læser jeres søde hilsner. Jackpot; jeg skriver lige min kostplan ind når jeg kommer hjem, er jo på arbejde nu;-) Men 1200kcl er ikke særligt meget mad, og i straten vil du nok føle sult, indtil maven har vænnet sig til ikke at spise så meget. De første 14 dage 3 uger er hårde at komme igennem. Det skal lige siges, at jeg træner en del ved siden af. Jeg spinner mest, da jeg forbrænder mest ved denne træning. Jeg kører højt i puls når jeg træner, jo højere puls desto mere forbrænder jeg. Min puls ligger ved 80-90% og jeg intervaltræner ved 100% Det er super hårdt, men MEGET effektivt!
|
|
|
|
| Gipson |
|
|
Jeg glæder mig til at se din kostplan... Hvordan gør du når du er i byen eller har gæster... Til fest m.m. Er du 100% straight, eller har der været plads til lidt udskejelser?
Mvh Jackpot
Som nyder freden og roen
|
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Hvor er det super flot Men forstår da godt at din mand blev der, for du var da lige så køn før 
KAT I PONY TIL SALG..GIV ET BUD..!
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
1200 kcal - 80 g protein (forslag) Morgen ½ rugbrød m. kødpålæg / 15 g ost eller 1 groft knækbrød m. kødpålæg / 15 g ost 13% eller 2 dl Cheasy yoghurt / surmælksprodukt m. drys eller 1 dl havregryn m. mælk Formiddag ½ skv. rugbrød + kødpålæg / fiskepålæg / 15 g. ost + agurk, tomat, gulerod m.m. + ½ stk. frugt Frokost Gentag formiddag Eftermiddag ½ skv. rugbrød + kødpålæg / fiskepålæg + ½ stk. frugt Aften 100 g magert kød, fisk, kylling, kalkun + 1 dl grøntsager + 1 lille kartoffel / 1 dl kogt ris / 1 dl kogt pasta + fedtfattig sovs/dressing Sen aften ½ skv. rugbrød m. kødpålæg / fiskepålæg Drikkevarer ½ l let/minimælk + 1 l sukkerfri væske f.eks vand, kaffe, te, Fun light eller sodavand light
Jeg holder mig 100% til planen, det andet duér ikke, det er ligesom at tilbyde en stofmisbruger lidt heroin...den holder ikke. NEJ TAK er det største tjeneste du kan gøre dig selv. Har vi gæster, eller er ude, så spiser jeg KUN det jeg må. Jeg spiser også sovs eks, fra Knorr, det må jeg gerne jeg tilsætter bare ikke magarine. Iflg. planen må jeg gerne spise lidt ris pasta osv. men jeg gør det ikke, spiser kun grøntsager. I starten er det hårdt, og kræver tid at lære det med maden, men nu er det en helt naturlig ting for mig, og jeg tænker ikke over det mere. Mvh Jane
|
|
|
|
| Tusin tak |
|
|
Det giver mig en god fornemmelse for mængderne, omend der er for meget brød og kornprodukter lige i den plan der (efter min smag). Hvordan bliver det taget at du ikke vil spise andet. Bliver du aldrig "presset" til et stykke kage, et rundstykke, et glas vin, en øl, lige lidt is... Den der et lille stykke skader da ikke.. Det feder først i morgen, nu hvor du har tabt så meget, så kan du da godt tillade dig lidt? Og er duikke begyndt at møde kommentaren "nu skal du da heller ikke tabe mere"? Hvordan reagerer man på den?
Mvh Jackpot
Som nyder freden og roen
|
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Hej igen, Jeg spiser heller ikke så meget brød som der står i planen. Skifter det ud med grøntsager, frugt eller suppe. Til morgen drikker jeg et glas cultura light(den uden tilsat sukker) Har jeg trænet drikker jeg proteinpulver blandet op med minimælk. Nej, jeg er blevet det besværlige barn når vi er ude!!*LOL* Jeg spiser ikke de ting der feder eller indeholder sukker. I starten syntes jeg at det var pinligt, at skulle spørge hvad div. ting indeholdt. Men nu er det blevet "en vane" at jeg siger at jeg vil have grøntsager istedet for kartofler eller ris, og sovsen ikke må indeholde fløde. Jeg bliver dårlig hvis jeg spiser ting der indeholder for meget fedt eller sukker, så det bider sig selv i halen. Alle bakker mig op, og når jeg er hjemme hos mine, som er meget glad for kage osv. så bliver jeg heller ikke tilbudt kage og den slags. Jeg søger for at jeg har nogle sunde alternativer jeg kan vælge. Indrømmet det er rigtig hårdt i starten, og det let at lade sig friste! Men jeg har meldt klart ud, så alle ved at sådan ser mit liv ud nu. Pøj pøj med det hele;-) Mvh Jane
|
|
|
|
|
|