Så var det min tur til af få ny hest
Astoria, som hun hedder er en 4 års dv hoppe efter Alicante og med Aston som morfar, hun er ca 168, så får et slutmål i starten af 170'erne. Hun har været redet i ca 3 mdr nu. Da hun kom hjem trængte hun til smed - hvilket stadig mangler, da smeden ikke har haft tid endnu, desværrre, der udover var hun også lige til den tynde side, det er hun selvfølglig stadig - Rom blev jo ikke bygget på en eftermiddag, men ribbene mærkes knap så tydeligt nu, så frem ad går det da, selvom det er lidt besværligt, for til at starte nægtede hun at spise, det går dog også fremad, selvom hun ikke spiser helt så meget endnu.. Men lidt musli mod stress, olie, lucerne, andet musli og korn kommer der da ned nu:) Superdygtig har hun været
- indtil videre er der gået to trækketove, en grime, to sko og en gjordstrop på dæknet.. thumbs up.. og så har vi jo lige et problem - sadlen skal på udenfor ellers går den i mod døråbningen
hehe
(Desværre) blev min skønne pony, Piaffe, hentet samtidig med at jeg fik Astoria hjem. Savner hende rigtig meget, men er sikker på det var det rigtige for hende.. Havde hende i 5 år, og der skete SÅ meget i de år, virkelig stor forandring! (': <3 Det hele gik bare pludseligt så stærkt, for prøvede Astoria søndag d. 21/2 og allerede om fredagen kom hun og Piaffe blev kørt væk /: men hun får det forhåbentligt godt.. 
Nå, til lidt billeder af den nye