|
|
| Min lille følleprut.. (NF) |
|
|
Min lille skid på 3 dage.. Orion Noir
Lykkelig ejer af de skønherligste hoppeduller! -Og store farlige hingstemand; Orion  www.stald-noir.dk
|
|
|
|
| ************' |
|
|
Hvor er han bare dejlig !
- Mvh. Cecilie - RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008 RIP Simba d. 09/07 2009 Endnu en stjerne er kommet op i himlem
|
|
|
|
| Nåååårrr |
|
|
Hvor er han dog dejlig 
(Mirella) Brun III hoppes fortid søges.. Se billeder på min præs.
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Ihh, tak skal i have  Jeg er også bare SÅ glad for ham.
Lykkelig ejer af de skønherligste hoppeduller! -Og store farlige hingstemand; Orion  www.stald-noir.dk
|
|
|
|
| følle.. |
|
|
Ey hvor er han en rigtig lille fin fyr med en masse ild i rumpen..  Rigtigt sød og fin og kigge på.. 
|
|
|
|
| Ja han er |
|
|
godt nok nuser. Lige til at putte i lommen og smutte afsted med 
MVH Janni
foråret er på vej
|
|
|
|
| Ih du milde |
|
|
en lille charmebøf sikken en energi der sprutter ud af ham. Han er vidst da en rigtig lille krammebamse. Tillykke med ham  ;o) Lillian
|
|
|
|
| Ih altså..... |
|
|
.. Hvor er han bare kær og dejlig.  Han er også dygtig til at lave rejehop, tihi..  Tillykke med føllebølle. 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Fremad i livet med samtaleterapi Ønsker du at din hest er glad og afbalanceret?
Jeg tilbyder også healing af hest og rytter
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Øj hvor er han bare sød, tillykke med ham Hoppen er også rigtig køn!
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Ej hvor er han bare skøn!!  Man kan ikke lade være at grine over alle hans små rejehop og den energi  Og sikke en dejlig mor der bare passer sit følle til UG. Hun skal nok få sat sin tålmodighed på prøve med sådan et "damp-barn"  Glæder mig allerede til den næste video  Hilsen Dorte
|
|
|
|
| skønherlig |
|
|
..lille følle-mand - der med sikkerhed glæder sig til at sneen og isen forsvinder og der igen er ordenligt føre til at træne mere på de der krum-spring han er godt igang med  Også stor ros til hans mor - hvor passer hun godt på ham og hvor ser hun godt ud!
Kristina
Super lækkert wrap i små baller sælges, Hadsten!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Han skal nok blive sjov at ride til med de krumspring  Dejlig lille fyr, tak for kigget 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hvor varmer det dog bare at få så dejlige kommentarer til min bette skid.. Hans mor er min første pony. Jeg har haft hende i snart 13 åg og hun fylder i næste uge 20 år, så kommentarerne om hende betyder ekstra meget. Hvor er i altså søde 
|
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Sikke en nuttet gyngehest Det ska nok blive sjovt at ride ham til engang, held og lykke!  Er han en beholder? Og ja, det er en smuk mor og det er tydeligt at se at hun er en god mor!
MVH Pernille
*Skovbakkens Avalon*
R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!
Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år. -Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.
|
|
|
|
| årh for pokker.... |
|
|
... hvor er den bare søøøøød. Det er jo ikke til at holde ud, sådan en vil jeg også have.
Venlig hilsen -miki-
Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.
Hjemmesiden om krybbebidning og vævning
|
|
|
|
| ååårrrrhhhhh |
|
|
hvor er han bare nuser  Men altså sådan bare for lige at holde hn-ånden i ave så vil jeg gerne lige sige at det altså er alt for tidligt at træne springtræning med ham Sikke da nogle hop han laver  skøn lille fyr, tak for kigget, håber vi ser mere til ham efterhånden som han gror op 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Pernille - Orion er indtil videre en beholder. Får hans mor et hoppeføl næste år og jeg er nødt til at vælge, så beholder jeg hoppen til videreavl. Og mange tak, Moonlight er også en super mor.. Hun passer og opdrager hendes føl så flot. Fylkir - Vi springtræner min. 5 gange i døgnet Selvfølgelig ser i mere til ham med alderen..
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Årh en sød gummibold 
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.
Umay be Royal Født: 1/8-08 Unique Møn Født: 28/4-92 Død: 3/9 - 2008 R.I.P Dulle!
|
|
|
|
| Nårh, hvor er |
|
|
han da bare kær, og sikke nogle hop han kan lave. Moren skal da nok få sit hyr med at holde styr på ham når han bliver lidt ældre.
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hans mor får vist nok at se til med den lille krudt-basse -og så selvstændig han er. Hvor er mor sød at sige "kom her dreng, pas nu lidt på, ikke for langt væk" Skønt skønt 
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
|
|
|
|
|