Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Surprise i 2xLB1, LB3 + LA1 Debut :o)!
Forfatter:  MieChristine ♥Surprise♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-03-2010 22:17

Supermulen er igang med stævnesæson for første gang i 1½ år.

Sidst vi startede var sommer 2008, og der red vi et par LB1'er, og min gamle underviser startede et par LA1'er på ham, uden nogen særlig imponerende resultater.

Så nu har vi omstruktureret vores ridning en del og fået fat i en kanon god underviser :)

Vi besluttede at læsse Surprise og køre en tur til Glostrup d.28/2- min fødselsdag ;). Vi var meldt til i LB1 og LB3.

Vi ankom i riiiigelig god tid da vi havde sat tid af til læsning, hvilket vi ikke behøvede da han stort set gik lige op.

Så vi kom i god tid og fik skridtet en masse og set det hele og nerverne på plads. Han var rigtig fin på opvarmningen på trods af en forfærdelig stenhård bund :(

Så bliver vi kaldt ind i LB1, og jeg lader ham gå rundt nede ved tilskuerpladserne og dommertårnet da det umiddelbart var der han ville glo. Det viser sig så at der var spøgelser nede i BEGGE hjørner ved A, på trods af at der er helt neutralt og kedelig dernede ;)

Vi får en fin tur på trods af at han trykker sig i de hjørner, og vi ender med 59,63% hvilket rakte til 1.uplacerede ud af 16 ryttere, 1 point fra placering!

Video fra LB1: www.youtube.com/watch?v=Ze33qE7X9DU

Der var en del ventetid i til LB3, og Surprise blev træt og irritabel fordi han død og pine IKKE vil tisse NOGEN andre steder end i sit eget værelse! -Et temmelig stort problem når man er ude i byen og vise sig.

Vi får også her en ok tur, med et par kiks og rider til 57,69%, hvilket er fair da det ikke gik optimalt :)

Billeder (fra LB3):

Kan i klare mere :D?

I weekenden var vi meldt til på hjemmebane på Albertslund, i LB1 og LB3. MEN der var ingen tilmeldt i LB3 ud over mig, så nogen mente at jeg skulle kastes ud i en LA1, med 4 dages forberedelse med at lære bane og øvelser :P Jeg gik med på den velvidende at han IKKE var klar til det, -han kan øvelserne men mangler rutine og styrke.

Han var RIGTIG cool og fin på opvarmningen, og gik ind og gav den FULD spade i LB1'en, og det gav pote da vi fik en fin 2.plads med 64,82%! Jeg var suuuper glad og stolt for det er vores første placering i dressur :)

Jeg var sidste rytter i LB1, og første i LA1, så jeg havde 10 minutter til at forberede min LA1 og pudse mine anspring og kontragalopper osv af. Jeg får redet et noget sjusket program (synes jeg selv) og rider lidt upræcist og rider forkert en enkelt gang. Men Surprise var fin så vi red simpelthen til 62,70% i vores første LA1- spørg lige om jeg var super tilfreds :D

Ingen video, men en del billeder fra LB1 + LA1:

Håber i er med så langt, smid gerne en kommentar :)

Mvh Mie

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 jeg er med så langt
Forfatter:  Adian (Præsentation Opd.) (Skriv besked)
Dato:  08-03-2010 22:32

og har kun en enkelt kommentar....

GODT gået....og hvilken lækker skridt han har....

KH:) (okay det blev til to)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
 Tillykke
Forfatter:  AZJ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 07:25

Tillykke med den fine placering. Smuk smuk hest

Hilsen Anne-Sofie

Med... Lazio-Dilica-Mona og Rythuna....

overskrift
Forfatter:  Jeanette ♥Mufasa♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 09:18

Så mangler der kun lige at få næsen frem i lod, så er den der sq Christine

I er kommet rigtig langt og ser knaldhamrende godt ud sammen, tillykke med de fine resultater

Screw you guys, i'm going Western :)

Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :)

Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!

Sød hest
Forfatter:  Lykke (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 09:43

Fangede tilfældigvis et enkelt billed på opvarmningen inden du skulle ind

123456
Forfatter:  MieChristine ♥Surprise♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 17:06

TAK for kommentarer :o) Synes også vi (især Surprise) fortjente lidt medgang til det stævne nu :)

Jeanette: Ja, men så længe næsen kommer længere og længere frem så er der fremskridt i styrken, synes jeg :).

Bare han ikke dykker for meget bag lod igen, så må jeg gå et skridt tilbage indtil han er stærk nok igen.

Vi har den sidste uges tid pludselig bøvlet HELT vildt i galoppen, og jeg var faktisk ved at melde fra på Albertslund pga. galoppen.

-Da han på Glostrup genoptog en 3 år gammel ballademager-vane. Han dykker pludselig fortil og laver små-bukspring uden rigtig at slå røven i vejret, det har han ikke gjort siden han var 5 år, og det er KUN i galop, det besluttede han så at genoptage i den weekend- og fortsatte med det i den efterfølgende uge, og det er udelukkende drengestreger, for han stoppede ligeså brat med det i lørdags igen ;)

Lykke: Hihi, han ser lidt vågen ud der, tror jeg er ved at tage tæppe af ;)

Smid endelig mere ris/ros!

Mvh Mie

overskrift
Forfatter:  Jeanette ♥Mufasa♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 20:24

Mie: Helt sikkert, så længe det går stille og roligt fremad, så skal det skam nok komme

Hehe, skønt med en hest der laver mini bukkehop..De er så hyggelige, omend ikke altid bedst timede

Screw you guys, i'm going Western :)

Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :)

Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!

Smuk hest
Forfatter:  BettinaL (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  10-03-2010 12:10

Jeg synes det er en super smuk hest, dejlig skridt og god fremadsøgning. Den er noget urolig fortil, og jeg tror det hænger lidt sammen med din hånd, der ser lidt spændt ud. Hvis du får styr på det, og schenklerne i ro, så har vi en rigtig flot ekvipage :)

Held og lykke fremadrettet :)

Hilsen Bettina

TILLYKKE!!
Forfatter:  Jannie (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  10-03-2010 14:33

Sammie havde reageret på alle de "smæk-døre" lyde der er - hun hører ALT!

Tillykke med den blå sløjfe (y)

Jannie

Grafiker Hestene
Øgårdens Sammie

RDH · født 2005 · Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx
lånehoppen Dream Girl (ins. 2010)

R.I.P. Sisse min 21.7.1989-24.12.2009

- vi fik knap 20 fantastiske år sammen ...

det.....
Forfatter:  Azina ♥Mal Mir♥ (Skriv besked)
Dato:  10-03-2010 15:39

det ser fornuftigt ud. Han er en flot-sak :)

Lone

Spring - II'er pony, rimelig pris.

Se her

syns det ser
Forfatter:  SeniorHeavy (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  11-03-2010 16:02

ganske fornuftigt og pænt ud, lidt mere styrke så blir I da svære at slå

Lækker hest

Mvh Naja

Sne sne gå din vej

Jeg er meget træt af dig:-)

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo