Supermulen er igang med stævnesæson for første gang i 1½ år.
Sidst vi startede var sommer 2008, og der red vi et par LB1'er, og min gamle underviser startede et par LA1'er på ham, uden nogen særlig imponerende resultater.
Så nu har vi omstruktureret vores ridning en del og fået fat i en kanon god underviser 
Vi besluttede at læsse Surprise og køre en tur til Glostrup d.28/2- min fødselsdag
. Vi var meldt til i LB1 og LB3.
Vi ankom i riiiigelig god tid da vi havde sat tid af til læsning, hvilket vi ikke behøvede da han stort set gik lige op.
Så vi kom i god tid og fik skridtet en masse og set det hele og nerverne på plads. Han var rigtig fin på opvarmningen på trods af en forfærdelig stenhård bund 
Så bliver vi kaldt ind i LB1, og jeg lader ham gå rundt nede ved tilskuerpladserne og dommertårnet da det umiddelbart var der han ville glo. Det viser sig så at der var spøgelser nede i BEGGE hjørner ved A, på trods af at der er helt neutralt og kedelig dernede 
Vi får en fin tur på trods af at han trykker sig i de hjørner, og vi ender med 59,63% hvilket rakte til 1.uplacerede ud af 16 ryttere, 1 point fra placering!
Video fra LB1: www.youtube.com/watch?v=Ze33qE7X9DU
Der var en del ventetid i til LB3, og Surprise blev træt og irritabel fordi han død og pine IKKE vil tisse NOGEN andre steder end i sit eget værelse! -Et temmelig stort problem når man er ude i byen og vise sig.
Vi får også her en ok tur, med et par kiks og rider til 57,69%, hvilket er fair da det ikke gik optimalt 
Billeder (fra LB3):

Kan i klare mere
?
I weekenden var vi meldt til på hjemmebane på Albertslund, i LB1 og LB3. MEN der var ingen tilmeldt i LB3 ud over mig, så nogen mente at jeg skulle kastes ud i en LA1, med 4 dages forberedelse med at lære bane og øvelser
Jeg gik med på den velvidende at han IKKE var klar til det, -han kan øvelserne men mangler rutine og styrke.
Han var RIGTIG cool og fin på opvarmningen, og gik ind og gav den FULD spade i LB1'en, og det gav pote da vi fik en fin 2.plads med 64,82%! Jeg var suuuper glad og stolt for det er vores første placering i dressur 
Jeg var sidste rytter i LB1, og første i LA1, så jeg havde 10 minutter til at forberede min LA1 og pudse mine anspring og kontragalopper osv af. Jeg får redet et noget sjusket program (synes jeg selv) og rider lidt upræcist og rider forkert en enkelt gang. Men Surprise var fin så vi red simpelthen til 62,70% i vores første LA1- spørg lige om jeg var super tilfreds 
Ingen video, men en del billeder fra LB1 + LA1:

Håber i er med så langt, smid gerne en kommentar 
Mvh Mie