|
|
| Fotoshoots på rideskolen.. |
|
|
Jeg har fået en række bestillinger på rideskolen her i alt sneen og solskins vejret, syntes lige i skulle se nogle, har valgt lidt ud fra de forskellige heste - hvad syntes i? Enkelte har vist været her før, det var det første par jeg fotograferede:            OG til sidst en lidt anden en, desværre endte fokus på halsen og ikke hovedet, da det var en jævnt utålmodig hest..  Det var blot et lille bitte udsnit af alle de bestillinger der har været i vintervejret - håber i kunne lide dem 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
|
|
|
| jøsses.. |
|
|
Jøsses hvor bliver kvaliteten godt nok forringet når de har været igennem HN 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Igennem HN? |
|
|
Dine billeder har da ikke været igennem HNs vridemaskine - du linker dem jo ind fra photobucket.
mvh PiaR quantum in me fuit
|
|
|
|
| PiaR.. |
|
|
PiaR, jeg syntes bare de så betydelig mere pixileret ud end de plejer når de kommer fra Photobucket, det kan godt være jeg bare lige var hys et øjeblik.. Tak Connie 
|
|
|
|
| Hysteria |
|
|
Det tror jeg 
De er hamrende lækre, de billeder.
mvh PiaR quantum in me fuit
|
|
|
|
| Hej Rikke |
| Forfatter:  |
Lotte Miller (Skriv besked) |
| Dato:  |
08-03-2010 21:13 |
|
Du har altså ikke noget at være ked af, på de billeder. Du er tæske dygtig til det med billeder. Vil ønske du kunne tage nogen af Mica når hun skal til kåring, men du vil nok ikke kører så langt. Og et kompliment. Syntes faktisk dine billeder er i bedre kvalitet end de professionelle man ser til div. kåringer. Mvh. Lotte
|
|
|
|
| Hmmm.... |
|
|
Der må jeg sgu give Lotte ret. Det er nogle helt ekstremt lækre billeder Rikke  Du har et suuuper øje for det, og det er dejligt at du eksperimenterer lidt. Du har ret i at det er ærgeligt med fokus på sidste billede. Vinklen er rigtig speciel og lyset smukt smukt smukt så uanset fokus, er det et billede du NEMT kan være yderst stolt af. Og som sagt - Lotte har ret i at de billeder du her har taget er mange mange længder bedre end dem man eksempelvis ser fra Wiegaarden. Kan du klare al den ros Rikke 
|
|
|
|
| Orv... |
|
|
Orv hold da op manner, mange tak for roserne, dem er jeg glade for  Jeg kan selv finde flere fototekniske fejl, men dem vælger jeg at hlde for mig selv så 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kanon flotte billeder!! 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Jeg drømmer om at få taget SÅ gode billeder af mine heste - hvor er du bare god!
Nanna Hyllested
Stald Kiels Krønike Liva Halsnæs
|
|
|
|
| De er fine |
|
|
De er fine  533px × 799px (scaled to 500px × 750px) De bliver skaleret lidt fra Photobucket til max. størrelserne på HN. Det er noget browseren gør. Men det kan man jo forhindre ved selv at skalere ned til max 500x750.
|
|
|
|
| super billeder |
|
|
der er lige sådan nogle jeg godt kunne tænke mig at have af mig og mine heste - sjovt nok er ejeren aldrig med på billederne når hun står bag kameraet  Syntes faktisk rigtig godt om det første!
Kristina
Super lækkert wrap i små baller sælges, Hadsten!
|
|
|
|
| er du da |
|
|
helt vild mand, du tager sindsygt gode billeder!!! Hvor i landet er du fra? Ville gerne have taget så gode billeder af min hest... det er super billeder der også siger noget - viser følelser (syntes jeg) Kommer du til ST. hestedag i roskilde i sep.?
Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk
Team Præstemarkgaard
|
|
|
|
| Fantastiske gode |
|
|
Hilsen Anja ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
|
|
|
|
| Jamen Rikke |
|
|
Fototekniske fejl ses af andre med-fotografer (prof. som amatører) og ikke af dem der rent faktisk betyder noget - nemlig kunden  I øvrigt er jeg selv af den overbevisning at det hele godt kan blive lidt for perfekt. Meget af det der gør disse billeder til en ren fryd at kigge på er måske netop de små fejl der gør billedet lige lidt mindre poleret og lidt mere blødt og menneskeligt. Sådan har jeg det i hvert fald. Man kan være nok så teknisk dygtig, men hvis man ikke føler noget for motivet man skal skyde så bliver det kedeligt, opstillet og livløst. Din udstråler glæde, varme, latter og man fornemmer det hele. Derfor Får du så meget ros. Imperfections eller ej 
|
|
|
|
| Du skal ud |
|
|
Du skal da ud og tage billeder af mig og Jesse til sommer! Kender ikke rigtig nogle fotografer... og det er altid mig selv der står foran kameraet jo;) Men DYGTIG er du, så det ville være fantastisk hvis du gad????;) Knus fra Mille og Jesse
|
|
|
|
| Indica |
| Forfatter:  |
CharlotteBerwald »Team Stengaard (Skriv besked) |
| Dato:  |
10-03-2010 20:03 |
|
Wauw! Især stævnebilledet med ekvipagen i fri trav i sneen, så malplaceret, mystisk og smukt. Perfekt vinkel, nærmest kunstnerisk. Fantastiske billeder, overvejet at blive fotograf?
Mvh.
Charlotte "Holopainen" Berwald <3
!! Nightwish !!
* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *
|
|
|
|
| Jan du... |
|
|
Jan du har ret, det gør jeg lige næste gang  Tusind tusind tak til jer andre, er virkelig glad for i syntes om dem  Og jer der snakker om at jeg skal tage billeder, så sendt lige en privat besked, så kan vi lige snakke om det  Her er lige en jeg syntes er lidt sjov, et ordenlig smækkys  
|
|
|
|
| skønne billeder... |
|
|
Skønne billeder, du har ramt plet med mange af dem... En helt anden ting, jeg surfede lige ind på din præs for at se, hvor i landet, du kommer fra... Så din fine hest og tænkte, at den ligner helt vildt en, jeg kender - som også er fra Landlyst... Og så viser det sig jo til, de har samme mor. Ved ikke, om jeg før har linket den til dig, men ellers så her... www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=63087
Sov sødt Montreux 1992-2009 Nu med Union Fighter af Farmer Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???
|
|
|
|
| Pinto kåring sjælland |
|
|
Du er også meget velkommen til at komme forbi til August når der afholdes Pinto kåring på sjælland og knipse billeder af min hest  Det er super flotte billeder du viser!
|
|
|
|
|
|