|
|
| Nu kan hun da ik blive tykkere ;-) |
|
|
Som tiden dog går.. Snart er det følletid  Nu kan min bette pony da snart ikke blive tykkere?!     Venter spændt på hva der gemmer sig derinde 
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Rytter af den smukke hingst Wareno OX ღ Jeg lever og ånder for araberhesten! ღ
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Holy Crap hun er STOR!!!!!!!  Termin må da vist være igår nærmest 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| wauw wauw½ |
|
|
Hold da helt op mand! Hun er jo enorm Malene!!! Et stk kæmpe enomrt über smukt føl ligger og bliver bagt færdig derinde. Mon vi fik tilsat lidt for meget gær i den blanding ? hmmm. Hvor længe er der igen? Ja det er da snart ved at nærme sig den tid . Eiii hvor jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud!!! 
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* avl af Welsh Cob's ******************************** http://www.skovs-minde.dk *~~Med Speedy på besøg~~*
|
|
|
|
| puha.... |
|
|
Den et jo lige ved at sprække??? Er du sikker på det ikke er trillinger?? hAHHAHAAH For søren da...
-At turde er for en tid at miste fodfæste, ikke at turde er at miste sig selv!
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hahaha Ej det er da for vildt! Ja er du sikker på hun ikke gemmer på to følle-basser derinde? Det blir nok rart for hende og komme af med kæmpe maven 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Ja, det er jo sindsygt så stor hun blir, når hun er højdrægtig! Der er faktisk hele 33 dage tilbage til termin. Meeen yveret er ved at være spændt og er blød bagtil og INGEN heste skal komme i nærheden af hende, hun har trukket sig væk fra flokken... Så mon hun går tiden helt ud  Skulle nu gerne kun være ét følle derinde.. Ellers har dyrlægen fejlet, da hun blev scannet sidste år..
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Rytter af den smukke hingst Wareno OX ღ Jeg lever og ånder for araberhesten! ღ
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold da op, det første billede ser fuldstændig vildt ud  Haha, hun er godt nok stor Bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| whf?!!!! |
|
|
Hold da op!! Det var da alligevel vildt 
Nu uden min engel, Riel´l :'( Er nu den heldige ejer af fjordhingsten Holaren.
|
|
|
|
| smuk hoppe |
|
|
Det første billede ser jo EKSTREMT ud - wow  Der må være gemt et stort smukt føl derinde!
Nanna Hyllested
Stald Kiels Krønike Liva Halsnæs
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det skulle ik undre mig der kun kommer et lille bitte føl ud af det selvom hun er så stor 
|
|
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
ja, jeg kan ik løbe mig fra hun er STOR... Og hun blir altså kun fodret så hende og føllet er dækket ind.. Hun er jo i forevejen rimelig trivelig  lige et par billeder mere..     Hun ser SÅ forkert ud med den STORE mavse 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
hold da op søde, det er altså helt vildt  men skøn er hun jo i lige vel 
|
|
|
|
| lalala |
|
|
jøsses manner hun er stor - er det en fuldvoksen hun bærer rundt på  frygter at min bliver lige så stor - så kan hun da hverken komme ud af boksen eller stalden 
Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!
Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(
søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen
|
|
|
|
| tyk hest.. |
|
|
What..?? Hold da wow hvor er hun tyk(men ment på en god måde)  Men billederne er faktisk lidt søde..  Og du siger der er 33 dage igen hvis hun holder temin.. wow.. Det må være en ordentlig basse der lader vente på sig..  Men sød det er hun da..  Hilsen Katja..
|
|
|
|
| ballon... |
|
|
Hvorfor mon ordet "spærreballon" falder mig helt naturligt, når jeg ser det første billede??  Hold da op, kan hun komme ud og ind af boksdøren?? Held og lykke med følle, vi glæder os til at se vidunderet! 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
OH MY GOD!!!!!!!!!!!!  Det ser fuldstændigt fake ud det første billede. Har da aldrig set noget lignende ...er der nogen der har set Wareno, for jeg tror da nok at der er en vis dame der har slugt...hm...tjah, en anden hest evt..  GLÆDER mig til at se følsomme billeder.. 
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| min store ponybasse |
|
|
Hihih synes bare jeg ville dele disse billeder med jer, for hun er stor.. Og er så spændt på hva der gemmer sig derinde... Nok en lille bitte guldklump  Her til morgen synes jeg så maven hænger endnu mere på hende. Men det er nok bare mig  Bokslågen skal være helt åben før hun går ud af den og puha hun har det lidt hårdt.. Og når damen så skal rulle sig, pyha det er svært for hende.. Tror hun glæder sig til at komme af med maven... Jeg tror så ik hun går tiden ud med det yver hun allerede render rundt med 
Skal nok opdatere med flere billeder i løbet af det næste månede. For hun går vel hen og blir større endnu 
|
|
|
|
| holy **** |
|
|
holy ****! hold da op hvor ser det første billed skørt ud! gad hvide hvordan hun har energi til at bevæge sig rundt  tror også på at der kommer tre smukke føl ud! 
Don't fear perfection. you will never reach it. Salvador Dali
Super lille hest søger part hurtigst mulitgt! To gange om ugen i syd Århus
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Malene: Eventuelt må du anskaffe en sækkevogn og transportere hende rundt, skulle hun blive endnu større  Glæder mig til at se billeder, når følle(erne) popper ud 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| 1234567 |
|
|
WOW hun er godt nok rund. Vi har selv fået føl d. 2 Marts, men dagene op til lagde maven sig på hoppen på samme måde som din (trådstarter) det ligner nærmest et hjerte med forpart, maven der hænger og så bagparten. Men hun er nu også dejlig din, glæder mig til at se billeder af følle når, når hun beslutter at spytte ud 
Folk der lyver ondt kun for at såre andre, burde skamme sig.
Min drømme hest, hvor er du?
|
|
|
|
| Hvem sagde TYK!!!! |
|
|
Hej Malene. Det er jo HELT vildt så stor din dejlige hoppe er..  Hvem er faderen til føllet??? Uhhh, det bliver godt nok spændende, at se hvad hun spytter ud her om ikke så længe.  Mvh Dorte
Skøn vallak på 1,5 år efter Perm og ud af Doline tilsalg..
|
|
|
|
| heysawaysa |
|
|
Faderen til føllet er min welsh hingst Glanvyrnwy Squire   Fotografen er Malene selv Hun fik knipset et par billeder da Julle var her 
Ham og Julle havde en sommerromance (kortvarig) sidste sommer.  Jeg glæder mig også enormt til at se følle  Det er nu ik nogen standard for hans hopper at blive enormt store. Den hoppe jeg har avlet et par føl på med ham har vi næsten været i tvivl om var i fol indtil få måneder før. Det er vildt så forskelligt de bærer det  Krydser bare alt hvad der krydses kan for at alt går godt og at Julle og Følle får en perfekt start sammen 
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* avl af Welsh Cob's ******************************** http://www.skovs-minde.dk *~~Med Speedy på besøg~~*
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Overvågningen er kommet op til trods for der alligevel er 30 dage tilbage. Synes hun har sig et meget stort yver, så for at være på den sikre side holder vi lidt øje med hende fra nu af  Tjek lige maven oppe fra 
|
|
|
|
| Årh hvad? |
|
|
Jøsses!!!!! Jeg tror der er 9 stk. derinde  @!#$, hun er stor....spændende, hvad der kommer ud 
Jane
*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan* Sov sødt, smukke Cherie Sov sødt, skønne Ghandi Sov sødt, dejlige Krumme - i er savnet -
|
|
|
|
| 123456789 |
|
|
HA HA HA..  Hold da op hvor ser hun ud fra oven..  Hehe. Hun ser lidt sjov ud.. (altså ment sødt) Hilsen Katja..
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
 100,- på, at der kommer en elefant ud... eller to.
Mvh Charlotte
Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hihihi, ja det er da spændende hva' der gemmer sig derinde 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
hold op hun er bare stor... bliver spændene at se den lille ny...
HILSEN TUT PIGEN... Behandl andre som du selv vil behandles.
|
|
|
|
| du godeste |
|
|
for en kæmpe mave hun bærer rundt på, jeg gætter på der er mindst 2 stks elefanter derinde  spændende at se hvad der blir leveret! Mvh Naja
Sne sne gå din vej Jeg er meget træt af dig:-)
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kan ikke huske hvornår jeg sidst så en pony der var så tyk 
At ride er det fede Søger part på sød pony omkring Ballerup
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
hold da op  - bliver spændende og se hvad der gemmer sig derinde da ! 
Hilsen Sofie (; + søger fuldtidsarbejde som staldmedhjælper !
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
hold da op hun er stor, hun er dobbel så stor som min fjordhoppe. Min har termin om en månede. Hvornår har hun termin? Håber det blivet et dejlig stor føl  Skriver du ikke når den lander på dansk jord? 
|
|
|
|
| Er du da helt vild |
|
|
hvor er hun bare enorm og alligevel skøn at se på. Det bliver da et fantastisk smukt fød med den farmand.Jeg har længe luret på ham for han er da så lækker....mums...nu kan jeg næsten ikke vente med at se den føllebasse. Ihhhh hvor spændende.... Pernille
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Julia har termin den 10 April.. Dvs der er et lille månede tilbage.. Så hun kan vel godt gå hen og blive tykkere  Tror nu på hun kommer før tid... Men tiden må jo bare vise sig hvornår hun ik gider at rende rundt med den kæmpe mave mere..  Yveret er fuldstændig spændt ud, det mangler lige det sidste helt ned i patterne. Så vi veeeeenter bare... Hihi ja gad vide om der kommer elefanter ud af hende, når hun er så stor. GGgg 
|
|
|
|
| tra la la |
|
|
Mvh Pernille
den heldige ejer af 1 stk's labrador tæve
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
|
|
|
| sikke en badebold (= |
|
|
ja, hun ligner jo næsten en badebold (= skære du benene af hende og skubber hende ned af en bakke, så stopper hun aldrig igen (= Min søsters hoppe er aldrig blevet så stor og hun har ellers født kæmpeføl  Den må da næsten være fuldvoksen når den slambert kommer ud (= held og lykke med hende
Lykke & Vincent What does´nt kill you Will only make you stronger
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hæhæ ja det må jo fylde godt i hende, det der gemmer sig derinde.. Hmm.. tvivler stadig på hun går tiden ud. Til aften var hun helt svedig og rastløs. Så holder lidt øje med hende på overvågning  Gaaab det blir nok nogen laaaaange nætter 
|
|
|
|
| størrelse |
|
|
WOW hvor er hendes mave kæmpe.. Det er utrolig og ganske facinerende at deres kroppe kan holde til det.. Glæder mig til at se og hører om hvad der kom ud af hende.. Og sikke en smuk far 
Mvh Henrietta Joye med Skálmar frá Skeggsstöðum & Ægir fra Toftdal & Freyja fra Akureyri & Stjárna fra Gili
|
|
|
|
| tyk lille hest |
|
|
er det dit første føl (= ?
Lykke & Vincent What does´nt kill you Will only make you stronger
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Nej det er Julia 4 føl  Men de sidste tre har været arabere og pludselig fik vi ideen om at prøve at lave en welsh partbred afkom. Så det er vi meget spændte på... Nu er der kun 25 dage tilbage af terminen 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Faderen er sørme lækker. Kan kun blive et smukt føl der kommer ud af de to 
|
|
|
|
| hold da op |
|
|
har hun slugt en badebold ??? det var dog volsomt  Bliver spændende hvad der kommer ud der. men skal da nok blive smuk med de forældre. må håbe for hende at hun ikke går tiden ud.
Hilsen Mig Hvorfor ikke handle med Hjertet???? Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
|
|
|
| sathfyjdyjk |
|
|
Jeg tror, der kommer en baby ud, som er halvt hest/halvt vampyr! Jeg har ladet mig fortælle, at sådanne krydsninger vokser sig meget store meget hurtigt! Så vent du bare, hun kan nå at blive 3 gange så stor! 
|
|
|
|
| 132465 |
|
|
Sidder bare sådan her  Jeg ligger en hund på at det er en voksen giraf incl hals hvis den er scannet med kun 1 stk...  Men igen en smuk hest + faderen også..! Den skal hedde noget med megagigantium 
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale MASSE RIDEUDSTYR SÆLGES, KIG PÅ PRÆSENTATION ELLER ANNONCER!
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hihi nogen spøjse kommentarer i kommer med  Ja gad vide om der er en kæmpe derinde...... Maven har ændret sig her til aften. Fik det største chok da jeg nattede hestene af.. Nu sidder den kæmpe bule under maven... Og hun er meget rastløs.. Så mon ik snart hun EKSPLODERE  Bare alt går godt og føllet er sundt og rask.... Og ja kom gerne med ideer til navne 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Kan ik lade vær med at opdatere, når alle de folk følger med den store badebold  På få timer fik hun pludselig denne bule under maven.. maven kan vel tydes at den hænger ret voldsomt... stakkels bette pony.
|
|
|
|
| Altså... |
|
|
Jeg følger spændt med vil jeg bare lige sige  Og GODT det ikke er mig der står med sådan en overdrægtig hoppe - jeg ville simpelthen ringe til dyrlægen hveranden time i ren panik  Hvor bliver det bare spændende at se hvad hun får leveret - og hvor mange 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Må da os ærlig indrømme jeg er lidt pylleret over for hende. PRØV tænk hvis dyrlægen har fejlet og der kommer to... Håber jeg altså ik!!!  Lige nu er hun meeeeget rastløs og har smidt sig et par gange og glor om på hendes mave, kan jeg se på overvågningen. Så tror ik jeg kommer i seng... 
|
|
|
|
| følle... |
|
|
www.roseanna.dk ..smukke hestemalerier udføres på bestilling.. La Troja Ox ..arabisk prinsessehest.. Søger opstaldning AKUT i Tølløse eller Kr. Eskilstrup til max 1500,- inkl ind-udlukning/foder/strøelse ...
|
|
|
|
| pyyyyyh |
|
|
Stakkels lille Julle. Hun må godtnok have det hårdt. Jeg håber også snart at der kommer noget ud så hun kan få det enorme tryk af. Det ser godt nok helt vildt ud. Man skulle jo næsten tro at det var en af naboens belgierhingste der havde været igang med hende og ikke Squire. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det går godt 
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* m. welsh cob avlshingsten Glanvyrnwy Squire ******************************** http://www.skovs-minde.dk/
|
|
|
|
| ovverskrift |
|
|
Årh håber da snart hun foler så hun kan komme af med den store mave. Pøj pøj med det hele 
|
|
|
|
| sket noeget? |
|
|
Hej Hej! Ih hvor er det spændende med din hoppe!  Har kigget med her på siden og er ret spændt på om der skete noget i nat eller???? /Christina
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ih Malene...skriv nu!!!!Har hun folet? 
|
|
|
|
| Uuuundskyld... |
|
|
Nej hun har ik folet. Hun faldt til ro igen ca klokken halv 3 i nat. Og siden der har der ingenting været.. Meeen hun gad godt nok ik med ud til morgen 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Øj det er snart spændende. NU må det følle da snart komme ud 
|
|
|
|
| Stadig intet? |
|
|
Har hun folet i nat??? Hva' hva' hva`?? Synes da bulen under maven tyder på, at det er lige op over. Og hendes væremåde. Ih...hvor er det altså spændende! Du må lige opdatere herinde, SÅ SNART der sker noget! (Okay, så i hvert fald når du er sikker på, det hele er gået godt!) Og ja, tror vi er en del, der følger med... 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Næææ i nat har hun tilgengæld været fuldstændig rolig... Sku ik undre mig der ku ske noget, når der ingen er hjemme imorgen aften.  Hehe det er da os spændende hva der gemmer sig inde i den badebold 
|
|
|
|
| Mavens facon |
|
|
Er lidt nysgerrig efter at høre om mavens facon har ændret sig, da det godt kunne lyde til at det er føllet der har vendt sig den anden nat, det passer meget godt med at det er ca. 4 uger før.
Knuzer fra Heidi
Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja så foler hun nok i morgen aften når i ikke er hjemme, det ville være typisk, de foler altid i det man ikke holder øje med dem Men håber alt kommer til at gå som det skal for både hoppe og føl 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Tror også føllet har vendt sig, for maven hænger bare på hende nu.. Dog er bulen under maven, blevet meget større. Meeen tror ik der går 4 uger endnu, når hun har mælk allerede. men vi får at se 
|
|
|
|
| Stor er hun |
|
|
Nu har min ene hoppe lige født og der lå føllet meget længere tilbage. Yver havde hun sat lidt af, men slet ikke så meget som hende der mangler at fole. Men i morgen var der klart mælke løb. Men ellers ingen tegn, da hun spiste alt sin morgenmad. Så det er meget forskelligt hvornår de foler (tegne) Hun har også været meget urolig for 3 nætter tilbage( man- tirdag var boksen endevendt) og blød ved krydset i over en uge.. Men jeg var ikke i tvivl om hun ville fole i dag, men ikke så tidligt havde regnet med en aften foling. Tror nu også den anden er klar i løbet af weekenten !! Glæd dig, de er skønnnnne 
Fellpony tilsalg kik ind på min hjemmeside eller ring 22380462 Hilsen Malena www.fellhingsten.dk Fell hingst står til rådighed i 2009 Motorcykelsæder ombetrækkes!
Klik ind på www.ombetraek.dk
|
|
|
|
| hvornår følle. |
|
|
Du må jo huske og følge op.. Vi er vist mange der er vildt spændt på hvornår den ekstreme mave blir mindre..  Hilsen Katja.
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det skal jeg nok  I løbet af weekenden er hun blevet MEGET åben og slap bagi. Så ja det kan vel ske når som helst... 
|
|
|
|
| føl føl.. |
|
|
Uh ja... Det er spændende..  Hilsen Katja ..
|
|
|
|
| Hej,,,, |
|
|
Sjovt at se det første billede af din hoppe. Den 8. marts skriver du: " Meeen yveret er ved at være spændt og er blød bagtil og INGEN heste skal komme i nærheden af hende, hun har trukket sig væk fra flokken... Så mon hun går tiden helt ud " Sjovt at hun endnu ikke har folet. Jeg venter da også spændt på at høre, hvad hun gemmer på derinde, for stor er hun godt nok. Pøj pøj med folingen. Hilsen Lise
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Ja, hun har haft spændt yver og oppe ved krydset har været blødt i nogen uger nu. Det er os hårdt at se hende efterhånden, hun har det virkelig hårdt så for hendes skyld, håber jeg snart der sker noget.
|
|
|
|
| held og lykke |
|
|
Glæder mig til at høre og se billeder når det er veloverstået. her går der nok mindst 3 uger endnu 
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. ...................................
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Nu er maven "skrumpet" på hende den fede... Mon følle snart er klar til at komme ud 
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
AIIIIIIIIIIII nu må den/de da godt snart komme ud!
2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale MASSE RIDEUDSTYR SÆLGES, KIG PÅ PRÆSENTATION ELLER ANNONCER!
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hold da op hvor er hun stor ! .. Håber for jer begge to, Hun snart er færdig med at bage lille følle.. Det kræver godt nok noget at vente på sådan et følle.
Med den dejligest hoppe rosengårdens caliopi & selvfølgelig min elskede hund keane
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sådan så min lille hoppe ud sidste år.. Her 1½ mdr inden termin.. Og der kom kun 1. Men 3 uger før tid.. i år er hun heldigvis ikke så tyk, og hun har kun 1 uge ca til termin.. de kan virkelig blive mega tykke..
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC
- Cremello sec A hingsteføl sælges
|
|
|
|
| HALLO HALLO |
|
|
Sofie med Spøgelset "A good horse is never a bad colour" Mark Rashid
|
|
|
|
| NÆÆÆÆÆÆÆ |
|
|
Ikk sket noget endnu. IHHHH altså!
|
|
|
|
| kom uuuuuuuuuuud |
|
|
følle - vi vil se dig NUUUUUUUU 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jaaaaa vi vil se følle  Lige et billede af hendes spændte yver, det er ik bare noget jeg sir 
|
|
|
|
| eeeeiiiii |
|
|
der MÅ da bar snart komme et føl ud (eller to, eller tre eller...)
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det yver er bare SÅ klar til at blive tømt. Åh lille Julletøs...håber snart hun leverer varen, så hun kan blive aflastet fysisk...følle, føller kom så ud...nuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
| ihh altså |
|
|
kom nu med et føl... Jeg kigger i morgen tidlig, tror du så har skrevet at det blev født i nat. gætter på et stort hingstføl . hvor er det bare spændende.
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs. ...................................
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg er stortset ligeglad med hva det blir, bare det er sundt og rask  Mon nogen tør gætte på hvornår det blir?  Og nej nok ik lige i nat, vokspropperne mangler jo 
|
|
|
|
| føl... |
|
|
Jeg har sådan tænkt på jer, og har ledt efter tråden. Jeg tænkte at nu måtte det da snart være muligt at se, hvad den store tykke mave gemmer på. Pøj pøj med den forhåbentlig snart stående foling! Hilsen Lise
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Malene: Jeg gætter på Søndag og det bliver en stor dreng 
|
|
|
|
| Mandag... |
|
|
Ikke søndag - mandag! Muligvis natten mellem mandag og tirsdag - ja jeg ville da ønske at det blev tidligere, men naturen kan man ikke pille ved 
|
|
|
|
| Sikke.. |
|
|
Sikke da en mave! Jeg gætter på lørdag!
- Charlotte OPSTALDNING SØGES Søger opstaldning nær vestskoven til nem og omgængelig varmblodshoppe. Se annonce.
|
|
|
|
| stemmer |
|
|
på natten til tirsdag/tirsdag... Måske endda onsdag
|
|
|
|
| det må da |
|
|
Det må da komme første april, og så er det et lille bitte hoppeføl... en slags aprilsnar. 
♥ Den dejlige pintopige Kimberley og den søde palominofyr Sunny ♥ ... og elskehunden Sascha der betyder ALT for mig!!
|
|
|
|
| Hold nu op... |
|
|
Det er så ved at være længe siden, jeg sidst var inde i tråden, så jeg gik ud fra, hun havde folet nu. Men NEJ, det har hun skisme IKKE!!! Men åh, hvor må hendes spændte yver være ømt. Av av! Jeg sætter en ballonhelikopter på, at det bliver lørdag! 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Vi er os ved at blive helt utålmodige  Har joket lidt med hvis det blir 1 april føl, så skal da hedde April's nar.. Men det er resten af familien ikke enige med  Yveret og også meget ømt, hun gisper nærmest efter vejret når jeg vil røre ved det, så hun vil nok gerne snart ha ladt trykket. bagbenene er også godt hævet, så de sidste to dage hvor vejret har været helt fantastisk, har hun gået ud fra 7 morgen til 7 aften. Så er hævelsen også faldet Hun plejer altid at få vand i benene lige op til... Ved ik hvorfor men synes jeg har en fornemmelse af det sker i weekenden. Hvorfor ved jeg ik Hun snyder mig sikkert alligevel.
|
|
|
|
| 1234567 |
|
|
April's Fool er da meget sødt  Men ja vi må da håbe hun meget snart leverer et velskabt føl, så hun ikke skal lide længere.. Stakkels pony.. 
www.roseanna.dk ..smukke hestemalerier udføres på bestilling.. La Troja Ox ..arabisk prinsessehest..
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det kan SAGTENS være tvillinger selvom dyrlægen har sagt noget andet. Jeg har oplevet at en hoppe skulle fole (jeg blev vækket midt om natten), dyrlægen havde sagt det var ét føl, og det var stort. Da føl nummer et er kommet (et lille skravl der ikke fyldte ret meget), er hoppen stadig urolig og bliver liggende. Så ser jeg altså lige pludselig et par hove stikke ud. Og så måtte vi alle jo sande det var tvillinger. Bagefter kunne ejeren bedre forstå hoppens appetit og størrelse. Desværre klarede første fødte lille skravl sig ikke - den var ellers så smuk. Men nu er der en smuk unghest godt igang med sin ridning, så det jo godt. Men lige til din hest - nøj hun er stor - og smuk. Mon ikke det er snart. 
- sagde kællingen folk mener er et dårligt menneske
|
|
|
|
| Hej Malene |
|
|
Er trunten ved at springe helt nu eller er endnu et lille mirakel blevet født 
|
|
|
|
| IHHHHHHH |
|
|
Den pony snyder så meget. Igår aftes dryppede mælken fra hende, så kæresten og jeg blev selvfølelig oppe, hvis der sku ske noget. men næ nej her til morgen er mælken bare tørret væk.... Kom nuuuu følle... Det burde da snart ske noget 
|
|
|
|
| iiiiiih |
|
|
Kom så Julle! Du ka godt. Ud med det - pyh. Hvor må hun have det hårdt altså. Lille pus. Hun forstår da virkelig at piske en stemning op den lille dame ^^. Og stakkels jer, man bliver jo helt rastløs. Det bliver en enorm lettelse når det hele er vel overstået. Sender en masse positive tanker til Jullepigen og jer. ufff hvor er det dog spændende ! U can do it Julia /cheer
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* m. welsh cob avlshingsten Glanvyrnwy Squire ******************************** http://www.skovs-minde.dk/
|
|
|
|
| Mandags barn : ) |
|
|
Bliver det i dag ? 
|
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
det ender da med at selv mit bus på tirsdag/onsdag ikke holder stik fordi hun går længere man...
|
|
|
|
| Lliiille følle følle følle.... |
|
|
hvornår kommer duuuuu?????????
Hilsen Helle. Undervisning tilbydes i Slagelse og omegn... Skriv pb og hør nærmere.
|
|
|
|
|
|
| halloooo |
|
|
følle hvor er duuu!!! kommer den ikke snart ud, vil gerne se den lille terrorist der har plaget sin mor i så mange dage.
|
|
|
|
| SÅÅÅÅÅÅÅ |
|
|
er der kæmpe VOKSPROPPER på damen.. Mon det blir i nat???  Et lille 1 april føl 
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
mullepigen ♥Aconto♥ (Skriv besked) |
| Dato:  |
31-03-2010 10:57 |
|
jeg tror på det bliver et 1 april føl sådan som det har snydt os allesammen 
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Iiiiih hvor spændende  Hehe men det er vist os på tide - nu har vi ventet i laang tid  Glæder mig meget til at se lille følle - nu har jeg fulgt tråden siden du oprettede den  Held og lykke med folingen 
|
|
|
|
| følle.. |
|
|
Har også fulgt tråden fra start med den stor dame.  hehe.. meen Vokspropper..  Så varer det forhåbelig ikke længe.. Måske et lille dejlig påske føl?? Hilsen Katja..
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hehehe det bliver garanteret et 1 april føl  Venter med spænding på nyt 
Screw you guys, i'm going Western and barefoot  Lykkelig ejet af 4 dejlige hunde :) Nu med 1 stk smuk Solid Paint føl, Obi C Kanobi aka Bøffen 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hold da helt ferie hvor er jeg bare spændt... I nat var hun SÅ rastløs, så det kom ik som nogen chok for mig imorges at der var vokspropper... Og de er bare blevet større i løbet af formiddagen... Årh et lille bette påskeføl 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det bare spændende 
Sascha
Sani Cheval & Halimah Bint Ibriix OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:
www.sh-foto.dk
|
|
|
|
| øjjj hvor spændende |
|
|
altså... tipper et velskabt hingsteføl... køre i staldne nu og håber der står JAAA nu er det kommet føl når jeg kommer hjem hehe
Staro Hit & K´s Baby´s Dream
|
|
|
|
| Eeeeej.... |
|
|
Jeg plejer nu altså at kunne tippe ret korrekt... Ihh! Men så vil jeg sige at 1. april bliver det garanteret ikke - 2. april muligvis. 1. april er jo en snydedag og det er garanteret derfor hun har anlagt vokspropper - for at snyde  Jeg tipper hoppeføl! En minikopi af mor 
|
|
|
|
| Vickie.... |
|
|
Jeg tror ikke det er en MINI kopi.... Måske en fuldstændig kopi med den store mave hoppen render rundt med 
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg har også fulgt spændt med på sidelinjen... jeg er sikker på der sker noget i nat... jeg kan ligesom mærke det  Kom så følle kom så følle
|
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
´har godtnok også smugkigget i tråden i ny og næ og da jeg her til aften så at der var langt over 100 som havde skrevet, så MÅTTE der altså være kommet et føl. Men NÆH NEJ, intet føl! Hun kommer selvfølgelig i nat kl. 01.35!!! 
MVH Pernille
Bates Caprilli sælges! R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte! Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe 130-136 stg.. -Nordbagge blanding, 150-155 stg. Hoppe.
|
|
|
|
| Aprils nar... |
|
|
Mon ikke, det så bliver en April's Fool? Ih...jeg venter stadig spændt. Og føler emd den stakkels hoppe. Mon ikke hun er fyldt med strækmærker?! 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jullepigen er blevet nattet af og nu tar vi hul på en nat på overvågningen.. Går ikke i seng,.. vil simpelthen se det! 
|
|
|
|
| Jeg håber at det bliver i nat... |
|
|
... i hvert fald for Julles skyld (;
Har efterhånden fulgt tråden i noget tid, så er ved at være spændt - hvilket jeg tydeligvis ikke er ene om (;
Jeg krydser fingre for et (stort) velskabt føl (:
God fornøjelse med overvågningen!
Mvh. Helena.
|
|
|
|
| gevinst? |
|
|
nu må der da snart komme et fint lille 1.april føl;)
Bedækning ved ox hingst tilbydes! MED HESTENE HELIA AF LYKKEBO TANKEDALS KAIKURA FIRENZE NYHOLM KIRSEBÆRGÅRDENS MAGGI GLAMUR KRONE OG BØLGE- EN SELVFØLGE 
|
|
|
|
| 1. april |
|
|
Du burde jo da næsten streame den overvågning, så man kunne følge med live...  Ih, det er bare så stort at se det ske... Krydser fingre for at alt går som det skal...
|
|
|
|
| Streaming.. |
|
|
Det kunne virkelig være sjovt (;
Sikke en masse der ville sidde spændt og følge med (;
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Malene...vi er klar ved computeren...kooooom nu...opdater...Er der sket noget, hvordan er natten gået??? Er der kommet et lille følle ud med en vintergæk i munden.. 
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ja, så er det så spørgsmålet om vi kan stole på noget af det hun siger i dag 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
BUUUUUH hende den fede snød os i nat. Troede man sagde ca 24 timer efter vokspropperne kom - så kommer følle, men nææææ... Så der er ik andet for at tage hul på endnu en nat. Er FULDSTÆNDIG død, kan godt mærke jeg ik kan holde ud at være oppe hele natten Turde ik at gå i seng, når hun er så urolig... Æv havde da lige håbet på et 1 april følle.
|
|
|
|
| hedder det |
|
|
ikke 72 timer efter vokspropper? Spændende - du er nødt til at holde ud  KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| jamen jamen |
|
|
Jeg havde sidste år en med vokspropper i 10 dage. Hold da fast hvor var jeg træt da hun endelig folede og jeg kunne få lidt mere søvn igen  Men mon ikke hun nedkommer i nat -det gætter jeg på 
Sjetmandspony - den var go'
Dejlig, sort 2 års shetlandponyvallak m. papirer sælges til et godt hjem, kontakt mig for nærmere info.
|
|
|
|
| vokspropper |
|
|
Jeg har også altid lært det, som om vokspropperne var en sikker indikator for, at der nuv ille gå maks. 24 timer, før hoppen havde folet, men jeg har da for nogle år siden oplevet en hoppe, som satte vokspropper 14 dage før hun folede! Håber godt nok ikke, den tykke her skal vente SÅ længe. Eller dig, Malene, for så segner du da vist af søvnmangel! 
|
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hvor er det spændende Min havde termin 16 marts, jeg venter og venter:) Det er hård at løbe ude i stalden flere gange hver nat,efter hånden, håber snart der ske noget her også:)
Mvh Louise Rasmussen
___ STALD VESTERBÆK ___ Oldenborg & Belgieravl Thor Van De Malsem- Dinar Agerbo OLH739 - Chris De Balgerhoek BEH1903 www.stald-vesterbaek.dk
|
|
|
|
| Venter også spændt!! |
|
|
Ih altså, nu har jeg fulgt denne tråd en lille uges tid, og tænker meget på den stakkels tykke hest, som da dårligt må kunne gå rundt mere!!  Bare der snart kommer det dejligste føl til verden, så I alle kan trække vejret roligt igen - jeg får helt ondt af at se på billederne. Hvor er hun bare stor!! Og kantet... Nu MÅ den da snart være bagt færdig derinde i varmen. Og det er ikke engang så koldt herude i verden mere, så KOM NU FREM LILLE FØL!!! Venter spændt og håber det bedste for jer 
Hilsen Mette
Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! Ronja 11.5.85-29.10.09 Asterix 25.4.02-29.10.09 Tak for alt begge to
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ih Malene...blev det i nat?? Lille Julle pige...hun må snart være meget udmattet...og også dig. Du får sgi ikke meget søvn disse dage!!!
|
|
|
|
| hephey |
|
|
Hmmmmm fol nu pony.... inden mavsen sprækker... havde egenlig ikke kigget nogle dage og håbede på der var billeder af en lille følle. eller en elefant man ved jo aldrig 
Ridehal/bane ved rådved søges Hvorfor har vi ingen problemer med at huske hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet, men kan ikke huske hvor mange gange vi har fortalt det hele til samme person
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hovsa jeg har helt glemt at skrive det heller ik blev sidste nat. Så nu tar vi hul på endnu en søvnløs nat. Lige nu kan jeg se på overvågningen, at hun er meget urolig og pisker rundt med halen og virker meget irriteret. Mon det så er i nat det sker?? 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jamen det er da utroligt..... Nu vil vi sørme gerne snart se, hva hun gemmer på derinde!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det der piskeri med halen, er helt sikkert et tegn på at der er ved at ske noget derinde  Gjorde min hoppe også forrige år, natten til hun skulle føde. Kunne se på overvågningen at hun piskede med halen, og vendte hovedet mod maven, og 2 timer senere lagde hun sig for at presse... Så gætter HELT klart på i nat! 
JMC TINY AMIGA MIA
Nu med titlen Dansk mester 2008!
FURTURITY VINDER YEARLING MARES 2008
|
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
JA ud med følle, nu nu nu!!!!!
MVH Pernille
Bates Caprilli sælges! R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte! Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe 130-136 stg.. -Nordbagge blanding, 150-155 stg. Hoppe.
|
|
|
|
|
|
| Malene |
|
|
Kom der noget ud af det der halepiskeri oder was?  VI VIL SE FØLLE NU....
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
SÅ Malene...vi vil opdateres....Kom der et lille påskefølle i nat?? Håber hun har spyttet ud nu...det her er da nærmest en hel krimi...hehe.
|
|
|
|
| ihhhhhhhhhhhh |
|
|
Heller ik i nat!  Jeg lider virkelig af søvnmangel nu 
|
|
|
|
| hephey |
|
|
hmmmmmm måske er det luft der er i hende? måske slår hun snart en gigantisk prut og så er hun pæn og slank igen... 
Ridehal/bane ved rådved søges Hvorfor har vi ingen problemer med at huske hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet, men kan ikke huske hvor mange gange vi har fortalt det hele til samme person
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det kan være hun alligevel holder sig til terminen. 
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg holder simpelthen ik ud hvis hun holder 7 dage mere med mælkeløb... Mælken står jo ud af hende.....
|
|
|
|
| bum bum |
|
|
prøv dog at lade den være i fred ,ender med at den blir så stresset at al råmælken fosser ud og går tabt 
|
|
|
|
| Mutfis... |
|
|
Den bliver da ikke stresset af, at hun ser på den på overvågningen! Eller af at vi skriver indlæg herinde om den hele tiden. Det tror jeg skisme, den er temmelig kold overfor! 
|
|
|
|
| hæhæ........... |
|
|
nej det ville sørme være en klog hest hvis den kunne læse alle de indlæg , ej jeg tror nu heller ikke den får stress af det. Venter spændt på hvornår det bliver........... kom så, kom så følle.....
|
|
|
|
| Spændende.... |
|
|
Har fulgt med i tråden uden at skrive... Jeg tror det bliver ved 01 tiden i nat... Det bliver en hingst...  Nå, men når det er sagt så tror jeg heller ikke på stress i den stald over det... tværtigmod... Pøj Pøj med det 
|
|
|
|
| bum bum |
|
|
selvfølgelig ikke hvis det bare er på overvågning....men har set at heste forsøger at holde det tilbage fordi de vil ha fred...jeg har selv sovet i stalden ved en åben boksdør,så har de vænnet sig til at jeg er der,og jeg behøver bare at åbne øjnene og se om der sker noget,man sover fint..det er ligesom med børn ...man vågner hvis der sker noget jeg har været med til alle folinger som ikke har været på folden i dagtimerne. 
|
|
|
|
| billede |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ (Skriv besked) |
03-04-2010 15:11 |
|
Hvor tyk er hun nu? Hun kan da næppe blive større end på de billeder du viste for snart en måned siden 
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Heste kan ikke tale, men de kan tale, hvis du lytter.
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hanibal
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Har faktisk ladt vær med at tage ud og ride på de andre heste i de sidste par dage for at give stalden lidt ro. Jeg holder jo bare vågent øje på overvågningen. Det er da vel intet galt i?  Og at mælken bare står ud af hende, kan jeg jo ik gøre for. Jeg har ikke rørt ved yveret! Tjekker lige computeren om jeg egentlig har fået taget billeder af hende siden. Kan jeg ik lige huske... Men jeg sys ik hun virker så tyk mere  Mon ik os følle snart er klar til at komme ud.... IHHHH ALTSÅ!
|
|
|
|
| Nu kan jeg se, |
|
|
at det faktisk snart er en måned siden, du skrev "nu kan den snart ikke blive tykkere".... Og ja, så er der gået en måned mere.... Gad godt nok godt at se et billede af den fra nu....  Håber da snart at hun tager sig sammen og får den spædhest ud..... eller.... det er nok nærmere en plag der kommer ud 
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
|
|
|
| 123e4r56789 |
|
|
Du behøver slet ikke vente flere år på tilridningen, den er sikkert så stor at den er klar, parat, start til ridningen med det samme hun popper ud 
MVH Pernille
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Nu ku jeg delme ik dy mig længere ringede til dyrlægen og forhørte hvor vi stod henne.. Er jo lidt nervøs for den bette pus... Mælken står jo simpelthen ud af hende og dyrlægen sys vi sku tage noget af råmælken og fryse det ned! Så det ik går til spilde... Nu er hestene nattet af og hun er IGEN voldsom urolig.. PYHHH jeg holder det ik ud mere 
|
|
|
|
| stakkels bette hyp |
|
|
tror det er en god ide at gemme noget af råmælken så du er sikker på at "elefanten" sorry.. det lille føl, får noget af råmælken. Men... nu må der da snart ske noget  Vi venter i spænding.
|
|
|
|
| Føller |
|
|
Blev så grebet af hendes størrelse på de første billeder, så nu har jeg faktisk siddet og læst hele tråden... Ville nok bare sige at du da helt sikkert får en super smuk følle med de forældre  Håber snart at den kommer ud. Pøj pøj
|
|
|
|
| ih.... nu trode jeg lige |
|
|
er kommet hjem fra sommerhus og trode at hun havde folet;o) Godt i tager noget rå mælk det var også mit bud... Krydser fingre for der snart sker noget...
Venlig Hilsen
Line K. Jeppesen Nu mor til smukkke Smilla 09.04.09 Kommision/Hingste/Træning/Dommer www.nordhus.dk
|
|
|
|
| urgg.... |
|
|
måske er hun bare en af de hopper der går 3 uger over tiden  nej spøg til side- jeg håber hun smider hingsteføllet inat - og det bliver sent på natten - bare for at trække pinen ud  held og lykke med det nye skud på stammen...
Stutteri Piilgaarden Broget når det skal være bedst - Avl af pinto'er 2 x 1 års hingsteplage til salg - forventet stang 132 og 160
www.123hjemmeside.dk/kaninavler
|
|
|
|
| gaaaaaaab |
|
|
Og så sidder man igen på overvågningen, blir afløst klokken 4 og der kan jeg så gå i seng  Håber nu damen spytter noget ud for hun er godt nok meget urolig og puster med små mellemrum... Men sådan har hun jo været de sidste MANGE dage... holder det snart ik ud mere!
|
|
|
|
| føl føl føl føl |
|
|
føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl føl ??????????????????????? billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder billeder ?????????????????????????? KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| hephey |
|
|
|
|
|
|
| SÅ kom følle... |
|
|
Hende den fede snød os sørme imorges. Følle er kommet godt til verden uden vi har været klar over det 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Neeeeeej Malene...Tillykke med følle bølle. Hva blev det for en?Hvilken farve...Vi vil se billeder...MANGE 
|
|
|
|
| Stort... |
|
|
tillykke med følle. Har fulgt tråden spændt hver dag. Glæder mig til at se billeder af den lille:) Og så må du ind og puttesove så du kan få indhentet den manglende søvn:)
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Årh ja, kæmpe egoist jeg lige var. Malene...kan du så putte dig de næste 24 timer.. Du må bare være så træt så træt..giv et knus til følle og den nybagte mor fra mig..
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinjen siden, du startede tråden. Rigtig mange gange tillykke med følle  Og så vil vi gerne se nogle billeder 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 Vestegnens Rideklub
|
|
|
|
| billeder!!! |
|
|
Ejj, det kan du da ikke skrive uden at vise billeder!!! Nu har jeg været inde i denne tråd flere gange dagligt siden du oprettede den, for at se det fantastiske føl(elefant) der måtte komme ud af den tykke dame... Så kan du da ikke bare skrive, at nu er det sket, uden at fortælle om køn, farve, størrelse osv + vise mindst 1000 billeder af vidunderet?  VI VIL SE !!!!!!!!! Mvh. Runa
|
|
|
|
| hephey |
|
|
weeeeeeeeeeeeee kæmpe tillykke... var det så en følle... eller en fuldvoksen hest? eller elefant...? se så at få taget billeder så vi kan se den... og så må du sove 
|
|
|
|
| overskrift |
mullepigen ♥Aconto♥ (Skriv besked) |
04-04-2010 10:27 |
|
Jo tak billeder tak 
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Stort tillykke med føllet, jeg er også en af dem, der hver dag har fulgt tråden med stor spænding. Jeg glæder mig meget til at se billeder af dit føl.
|
|
|
|
| TILLYKKEEEEE!!!! |
|
|
WEEEE! Endelig  Et kæmpe, koloenormt tillykke herfra mig og den stolte fader. Glæder mig som en besat rapand til at se billeder af den nybagte mor og vidunder-påske-barnet. Sov godt Malene Vel fortjent og tiltrængt kan jeg forestille mig. iiiih... BILLDER Har total skruk nu når jeg ik selv får nogen efter herren i år  Godt gået Julle ! 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Et kæmpe tillykke her fra, glæder mig til billeder 
|
|
|
|
| føllebølle |
|
|
Det er slet ikke til at tro, men vi har fået en lille HOPPE.. En lille bitte skimmel og hun er LILLE  Billeder kommer senere, det lover jeg 
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
har også næsten slidt ned-tasten op fordi man skulle se nye opdateringer de sidste mange dage  Dejligt for hende og ikke mindst jeres nattesøn at det er vel overstået. Glæder mig også til at se billder  Sov godt.....
Landejendom sælges ved Haderslev. 154 m2 bolig og 66723 m2 grund. 2.985.000 kr Danbolig sagsnr 189-1064
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med hende  Glæder mig til at se billeder
Sascha
Sani Cheval & Halimah Bint Ibriix OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:
www.sh-foto.dk
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Suk.... Dyrlægen har lige været ude og ansager er blevet kontaktet. Den lille dame har lagt så meget i klemme, så det er helt galt med hendes bagben  kryds fingre for det retter sig selv op, ellers skal hun på ansager 
|
|
|
|
| åh nej nej nej. |
|
|
hvor er jeg dog ked af at høre at det er så slemt med hendes ben Krydser fingre for at de retter sig. Det ville være en hård omgang at skulle igennem ansager 
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Åhh nej dog!!! Der krydses hvad der kan for det bette pus!
MVH Pernille
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg det er godt nok lidt trist, hvis vi skal igennem det. Men vi skal se tiden an om det ik retter sig. Men hvor er hun bare sød, hun har allerede overslikket mig i hele hovedet og jullemor er SÅ stolt! Mød føllepigen 
|
|
|
|
| iiiiiih |
|
|
hvor er hun dog bedårende Hendes hals minder om den Sympa havde som baby. Han så så ekstrem kort ud, men voksede super lækkert til   
|
|
|
|
| nuuuuuurh |
|
|
Halsen ser ud til at vende den rigtige vej i hvert fald og det er jo det vigtigste! Julle har jo noget underhals, så det har squire bestemt kommet godt fra  Hun er også kort i kroppen men med kraftige LANGE stænger  Det er tydeligt at se welshblodet i hende Hun er lidt af en bøf... Slet ikke hva jeg er vant til at få jo 
|
|
|
|
| yup yup yup |
|
|
Ja der er en helt anden form for muskelmasse på welsh. Som føl ser det helt ekstremt ud især. Er dog sikker på at hun nok skal vokse sig smart med luft. Squire selv er jo lige for spinkel og Julle er i hvert fald en fin pige  Hun bliver en total smækker lækker Easter Bunny Lady xD
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
|
|
|
|
| Trøst... |
|
|
Tillykke med følle..! Flot pige Min har også ligget i klemme og er født med skæve bagben. MEGET endda.. Det var HELT vildt og troede aldrig han kom sig, dyrlægen havde ikke set det så slemt før.. Han skulle stå på boks /hård underlag i 30 dage måtte komme i ridehuset 3 gange om ugen i 20 min.. Hård kost.. Det gik stærkt med hans ben og 1 md efter kunne man slet ikke se det og ej heller i dag.. Så det skal hun nok rette ud.. 
|
|
|
|
| TAAAAK |
|
|
Vi havde hende jo lige ude kort i middags for at se om hun kunne støtte på det skæve bagben og det kan hun heldigvis. Og galopperede da os rundt. Men det er godt nok meget skævt det ene ben  Der er også boksro til hende i de næste par uger og så kun lige kort ud på hårdt underlag. bette pus, hun springer jo rundt inde i boksen af glæde og er godt liv i hende  Men tak fordi du deler det med mig, det gør mig da lidt roligere. For ville godt nok være trist for Julia's skyld, hvis hun sku lade livet. Jullemor er jo så stolt.
|
|
|
|
| tillykke |
|
|
tillykke til Jer alle med den flotte pige - det er super godt gået af jullemor selv at fole... godt det gik godt. hvad skal den lille hedde - elsker at høre hvad andre kalder deres føl... held oglykke med det skæve ben - det skal nok rette sig...
Stutteri Piilgaarden Broget når det skal være bedst - Avl af pinto'er 2 x 1 års hingsteplage til salg - forventet stang 132 og 160
www.123hjemmeside.dk/kaninavler
|
|
|
|
| Rettelser |
|
|
Endelig!! Det var da på tide =) Tillykke med hende!! Hun er godt nok smuk!! Jeg har fulgt lidt med på sidelinien, Og mutti var da godt nok stor!! Jeg kender også til et føl der var så vind og skæv, at det halve var nok.. Hun havde for korte sener på forbenene og gik på tåspidserne, og for bløde sener på bagbenene, så hun gik helt nede på koderne og baghovene pejede opad, og så var de skæve så når man gik på venstre side af hende, blev man trådt i hælene af højre bagben.. I løbet af 4-6 måneder kunne man intet se.. Hun blev en rigtig smuk hoppeplag.. Under folingen lå hun forkert, der var kun 1 forben, og så mulen.. Vi fik rettet forbenet nogenlunde ud og hun kom så ud med et ret ben og et bukket. Hun kunne ikke rejse sig selv og drikke, Så vi måtte løfte hende og holde hendes hoved ved yveret, og så fik hun ligesom lidt flere kræfter og kunne kæmpe videre 
Holly Dolly Opstaldning i løsdrift tilbydes. Der 4 ledige pladser i vallak/hingste løsdrift i Roskilde
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Damen er kommet til at hedde My Queenie. Har lavet en ny tråd til hende  Hvor er det rart at høre lidt historier om skæve ben. For blev godt nok rigtig ked af at se det skæve bagben imorges og turde ik at gøre andet end at få dyrlægen ud. Forbenene og hove er SUPER fine. Det er bare det stakkels bagben der har været i klemme. Håber så meget på det retter sig op...
|
|
|
|
| Ja det er klart!! |
|
|
Man skal osse hellere være helt sikker på at følle er rask, end at undlade dyrlæge og miste følle!! Så jeg kan godt forstå du fik dr. herredyr ud!
Holly Dolly Opstaldning i løsdrift tilbydes. Der 4 ledige pladser i vallak/hingste løsdrift i Roskilde
|
|
|
|
| overskrift. |
|
|
ihh hvor er hun bare smuk. tillykke tillykke til dig og den stolte mor.
|
|
|
|
| Skæve bag ben |
|
|
Her er lidt billeder.. Beklager kvaliteten Dagen efter..  Dagen efter  2 dage efter  | | | |