Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Fellpony
Forfatter:  DarkHorses (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-03-2010 16:53

Da jeg selv har fået part på en dejlig fellpony (måske 2-en hoppe og hingst)kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra andre der rider fellponyer. Og i må meget gerne fortælle hvad i bruger den til,alder,højde og gerne jeres højde i forhold til(hvis i har lyst selvfølgelig) og så vil jeg selvfølgelig meget gerne se billeder af jeres feller . har desværre ingen billeder af den jeg rider endnu så det må desværre vente lidt.

og så vil jeg da også bare lige takke den super søde ejer af fellponyen fordi jeg må ride hendes pony

På forhånd tak... og glæder mig rigtig meget til at se jeres fellponyer .

Job med dyr søges...I er velkommen til at skrive:)

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 fellpony
Dato:  08-03-2010 21:29

kan det virkelig passe der ikke er nogen her inde der har fellponyer???

123456
Forfatter:  Dales (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-03-2010 21:34

Hej du

Det var dejligt at høre du har fundet dig en part. En fellpony er en skøn race, har desværre ikke selv reddet på en. Men jeg har reddet på en der minder meget om dem, han hedder Santana og er en Dales Pony.

Går det ellers godt med dig? Får du set noget SN? ;)

Hilsen

Charlotte

6 tegn
Dato:  09-03-2010 10:51

hej Charlotte...

det er længe siden...

Ja fellponyen er en super skøn race . og hold da op ja santana kunne da godt minde meget om en fellpony og hvor er han flot..han ser rigtig sød ud.

Ja får set en masse SN.. jeg er næsten lige kommet hjem Fra Wales så måtte se en hel masse afsnit da jeg kom hjem for at blive opdateret, jeg var kommet en del bagud. Hvad med dig og synes du stadig lige så meget om den som før??? men ellers kan vi jo lige skrive over Privatbeskeder .

Men suuper dejligt at høre fra dig igen og håber du har det godt .

Fell....
Forfatter:  Kijofreg (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 11:52

Hejsa og tillykke med parten (parterne)!

Der er ikke så mange fellponyer i Danmark endnu, så det er nok derfor, du ikke får så mange svar.

Men så vidt jeg ved, kommer der flere og flere, og de ER da også bare nogle dejlige og utroligt smukke dyr!

Jeg hverken ejer eller rider fellpony, men vores "nabo" (2 km væk) har nogle stykker. Jeg tog billeder af dem på dyrskue sidste år (eller forrige år - kan jeg faktisk ikke huske), så jeg lægger da lige et par billeder ind.

De er ret ensformige, men det må du lige bære over med! :)

Med venlig hilsen

Anne Sofie Jørgensen

Jeg har min egen mening, så lad være med at forsøge at pådutte mig din!

HP: www.kijofreg.dk

Blog: www.annesofie.kijofreg.dk

Halløj
Forfatter:  Starck (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 19:42

Tilykke med din part, ja man kan jo kun blive glad når man skal ride en fellpony .

Jeg er selv ejer af to fellponyer og det er to hopper.

jeg er ca 176 høj, og der er ingen problemer med at ride en fell .

Hende her er en grå fellpony og hende bruger jeg til shows og trick, hun er super rolig og er utrolig skøn at have med rundt, hun er 5 år.

Den anden fellpony er en brun og hun er lidt mere ilter, og bliver hurtigt utålmodig og hun har krudt i måsen, men hun er også kun 3 og er i fuld gang med sin tilridning, som vi tager meget stille og roligt, da vi ikke har travlt..

Det er nogle billeder, som er taget i sommers, så nu har de begge to lidt mere fylde og rutine .

Men du kan godt glæde dig, man bliver hurtigt forelsket i de ponyer..

held og lykke med din fell part..

mvh Starck

Stor skøn hund i formidling:-).. se hjemmesiden http://www.trickhest.dk.

tralala
Forfatter:  Di-Nero ♥Dolly♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  09-03-2010 20:04

En pensionær hos os har ham her, han er så sindsygt lækker at det burde være forbudt Han er sød og charmende, bliver brugt til spring og dressur. Er kørt til, men de bruger det dog ikke mere.

Neapolitano Allegra

Never confuse movement with action.
Ernest Hemingway

OPSTALDNING I NATURSKØNNE OMGIVELSER TILBYDES, SE MERE PÅ MIN PROFIL

fellponyer
Dato:  10-03-2010 12:08

Kijofreg: Mange tak... og sikke en lækker "feller" tak fordi du vil vise billeder... man kan aldrig se nok fellponyer .

Starck: hvor er det dejligt at høre fra en der selv rider og ejer fellponyer... og hvor er dine feller bare skønne, der er især noget specielt over den første ....og tak fordi du havde lyst til at fortælle om din højde, for det var en af mine bekymringer da jeg altid har redet store heste så synes jeg virkede for stor til at ride ponyer. Men du ser jo slet ikke høj ud på dine ponyer i passer super godt sammen synes jeg. Og jeg er "kun" 166 så det er nok bare noget jeg stadig skal vende mig til, det med at være på pony igen .

og angående det med at man hurtigt bliver forelsket i racen... ja så kan jeg kun sige at det passer. Holder allerede så meget af hende jeg rider nu og lige nu ville jeg ikke kunne se mig selv ride andet end fellponyer, der er altså bare noget helt specielt over dem .

og mange tak .

Di-Nero ?Dolly? : Hold da op ja han er da godt nok lækker

... ja det burde være forbudt hehe.

og endnu engang tusind tak til jer der har skrevet og været så venlige at vise billeder frem. beklager hvis jeg ikke lige for reageret på det med det samme. og beklager hvis jeg svare lidt kort

Fellpony
Forfatter:  JeanetteK *Fellpony* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  10-03-2010 14:34

Jeg er den lykkelige ejer af 6 fellponyer.

De 4 af dem kan rides.

Jeg bruger dem mest til hyggeridning,og den ene til show.

Min vallak på snart 6 år,Ellegaards Max,han er 142 jeg er 170.

Min hoppe på snart 7 år,Murthwaite Snowdrop,hun er 133

Min hoppe på snart 5 år,Bluewater Kyra,hun er 132.

Min hoppe på 9 år,Lownthwaite Vanilla,hun er ca 135 og jeg har kun været på ryggen af hende et par gange.

Flere fellponyer til salg,se hjemmesiden:

www.fellpony.eu

www.fellponyfan.dk

www.fellponysocietydenmark.dk

fellponyer
Dato:  11-03-2010 14:49

JeanetteK *Fellpony*:

hvor er det dejligt at høre fra flere der rider/har fellponyer . og hold da op nogle skønne feller du har . især vallakken... sikke en udstråling han har. Og dejligt at se andre med lidt højde der rider feller. men du passer jo super godt til dem i størrelsen, jeg synes også det er utroligt at din hoppe kyra kun er 132 hun ser slet ikke så lille ud. jeg ser nok heller ik stor ud på den hoppe jeg rider, skal nok bare vende mig til at ride pony igen, men lige nu føler jeg mig stadig stor i forhold til hende....

Men super skønne heste du har vis endelig flere billeder . og TUSIND tak fordi du havde lyst til at vise dem frem og fortælle lidt om dem

Fedt billed
Forfatter:  TeaMalena (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  11-03-2010 19:06

af dig og max Han er jo helt fyrrig

Men ellers ridder jeg selv fell og har pt. 3 hopper og 1 hingst.

Og 2 føl i vente meget snart...

Min ene hoppe bruger jeg til show, distance og kørsel samt avl. Hingsten til avl og ridning. De 2 andre er ikke gamle nok til ridningen men har været med i show.

Fellpony tilsalg

kik ind på min hjemmeside eller ring 22380462

Hilsen Malena
www.fellhingsten.dk
Fell hingst står til rådighed i 2009

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk

fellpony
Forfatter:  polgadot (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  14-03-2010 18:52

Jeg ejer ikke en, men har redet en for en veninde på et tidspunkt. En ung hoppe på 5 år, menet sød. Hun kunne ikke så meget da hun som yngre har været meget syg og sat lidt i stå.

Syntes det mentalt er en lidt tung pony at danse med. Men dermed ikke sagt det ikke er en dejlig pony at have med at gøre.

Syntes de er utrolig smukke.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo