|
|
| Se hva jeg har lånt :) |
|
|
Som i ved (eller nogen a jer ihvertfald) er Bornholm solgt og er startet et nyt liv, hos en 15 årig pige ved Ringkøbing.... Er nu lige kommet hjem fra sjælland. Har tilbragt weekenden hos en veninde, som mente hun liiiiige havde den hest (pony) jeg skulle have  Den måtte jeg jo naturligvis kigge lidt nærmere på  Han er max 1'er pony - blanding connemara/haflinger, er 13 år og westernredet.  Han er ca en meter mellem forbenene og har lang man på begge sider a halsen..... Han er SÅ sød - trafiksikker og alt mulig andet sikker.... Har redet ham på bane og på tur langs meget trafikeret vej. Den eneste hest, jeg har siddet på, hvor jeg faktisk glemte min ridehjelm  Men først skal man jo op.... Sætter foden i stigebøjlen  Og ooooop  Eller..... også hænger man så her.... og venter på hjælp   Op kom jeg dog    Her et par billeder uden noget   Og nej - jeg råber ikke HJÆÆLP   Til sidst siger vi tak for denne gang   Pia (Pjemm) har taget billederne, Lucky (min ponz) er venligst udlånt a Jeanette. Forsat god mandag aften 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| vidste jeg have ponzen |
|
|
 Vidste at jeg havde den Ponz, som Connie søgte. Held og lykke med ham, ved jeg kan følge jer herinde. Kommer til at savne den dreng, og glæder mig over alle de billeder der er taget af ham af Pjemm.
|
|
|
|
| GRINER HAR |
|
|
siddet på pias hjemmeside og svælget i den der lækre hvide ting  Hvor skønt at du må låne ham! Pia siger han er så rar at Johanne kan trække med ham - så det kommer hun og gør når du har fået ham hjem 
|
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Det er da til dato den mest charmerende pony jeg har set i år! Forresten Connie, hvad sker der med dine f'er når de skal kombineres med et a (som i af)
mvh PiaR quantum in me fuit
|
|
|
|
| Hvor er |
|
|
han dog bare skøn, tillykke med ham 
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
|
|
|
| heheheh |
|
|
 De passer sku godt sammen
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hold da fast hvor i bare passer godt sammen!!! 
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Rytter af den smukke hingst Wareno OX ღ Jeg lever og ånder for araberhesten! ღ
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Skingur - du kommer bare - Lucky er klar Han står i stalden sammen med Muffe  PiaR - tak Tror min pc spiser "f'er"  Camilla ?Stormy? - Tak  Ejaaz Arabians - ja det er vist ikke så ringe  Jeanette - endnu engang TAK for jeg må låne din dejlige dreng!!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| A HVAD??? |
|
|
Var jeg den eneste som måtte pudse brillen en ekstra gang da jeg læste de første linjer "Som i ved (eller nogen a jer ihvertfald) er Bornholm solgt og er startet et nyt liv, hos en 15 årig pige ved Ringkøbing...."  Jeg antager at Bornholm i dette tilfælde er en hest? 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Connie: For S**** hvor passer i bare godt sammen og hvor er han LÆKKER  Jeg må vist meget snart vende næsen mod Nord, og besøge ham, min gamle Muffe og dig 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| Tusind gange |
|
|
Tillykke Connie, og velkommen i pony klubben.. Han er da utrolig smuk og en rigtig charmetrold, og at tyde på dit smil så passer i da bare utrolig godt sammen, jeg kan huske jeg skrev til dig, at du ved det når du stiger op og har fundet HESTEN  Wauww den charmetrold glæder jeg mig til at se live..
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba.
Mangler du hjælp til trailerlæsning?? www.welshinharmony.dk
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Nina: Tror ikke der er så mange som studser, for de fleste herinde ved efterhånden godt hvem Borhnholm er I hvert fald dem som læser Connies tråde.. Som mange efterhånden gør  Hvor passer i fint sammen, og hvor er han LÆKKER! 
|
|
|
|
| Dejlig |
|
|
Han er bare skøn Connie, også når han fisker efter godbidder:-)
|
|
|
|
| Hej Connie |
|
|
Hej Connie, Hvor er han da bare LÆKKER!!!!! Lige min type pony og med et super glimt i øjet! Og I passer da perfekt sammen!!  EJ, hvor er jeg glad for det, Connie! Specielt på dine vegne, men også mine egne. -For så regner jeg med at se dig til Årets Stævne i år!  Altså, hvor ér han dejlig!!!  Mvh Jeanette
STALD TROLDHØJGAARD Vores Hjemmeside KLIK Er du allergisk over for heste, men ønsker dig din egen? Kontakt mig! Se Salgsliste på hp.
|
|
|
|
| Så fin:-) |
|
|
Jeg er en af dem, der har fulgt med i alle dine tråde helt tilbage fra Giga. Dog er jeg ikke så god til at få skrevet. Men hvor er han skøn, i passer virkelig godt sammen, man kan se at du er tryg på ryggen af ham og det er jo dejligt! Han er super smuk! Øhm, er jeg den eneste der synes han minder en smule om Tines, nu afdøde, Tulle?! Sagde Nanna
|
|
|
|
| Charmerende |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ (Skriv besked) |
| Dato:  |
08-03-2010 18:09 |
|
Hold da op hvor er han bare dejlig og charmerende at se på Han har de mest fantastiske øjne og udstråling jeg længe har set hos en pony  Han ligner en rigtig krammebamse  Held og lykke med ham og glæder mig til at se maaaange flere billeder af jer sammen 
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Heste kan ikke tale, men de kan tale, hvis du lytter.
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hanibal
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ej hvor ser han bare sød og dejlig ud, skønt du fik tilbudt sådan en dejlig basse 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Jov jov... |
|
|
...I mangel på en Dj er det da en okay pony  Ej, han ser bare rigtig, rigtig dejlig ud Connie, og hvor er det dejligt at du har fundet en alt-mulig-sikker-hest, du sådan lige kan låne. At dømme ud fra dit smil, er du vist også ret glad for ham hehe.... Og jeg synes også, at jeg ud fra dette billede kan se, at i har visse ting til fælles:  SKØNT billede  Tillykke med lånet Connie.
Med venlig hilsen Lene og de 4 sigøjnere
- ja og Boris og Ivan selvfølgelig....
|
|
|
|
| Sikke... |
|
|
...en dejlig pony. Super udstråling. 
Mette (Fjolle)
Det Gule Helvede ...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler... ...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor ser han bare skøn ud Held og lykke med ham fremover.
Sascha
Sani Cheval & Halimah Bint Ibriix OX
Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:
www.sh-foto.dk
|
|
|
|
| sikke en smuksak |
|
|
Iih hvor ER han smuk og dejlig! Kæmpe tillykke! Og nøj hvor I passer suverænt sammen!  Glææder mig til at se flere billeder!
Hilsen JP -der er i lære som beslagsmed! 
|
|
|
|
| bornholm.. |
|
|
Du er hurtig ude, men det havde du jo godt snakket om  Nu hvor vi fik skudt bornholm af, så håber jeg du bliver glad for den bette pony istedet 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
|
|
|
| Mrsheaven |
|
|
Hold da op hvor er han bare skøn! Sikke en fin hest der er blevet af den krydsning. Lige en hest/pony efter mit hoved. Stort tillykke med ham 
Rikke med Katinka og Thor A good horse is never a bad colour.
|
|
|
|
| Gudesmuk |
|
|
Altså Connie hvor er det bare en billedeskøn pony du har fundet dig der. Så skønt, at du har kunne låne dig til en "bombe"-sikker pony, som oveni hatten er en fryd for øjet - er sgu lidt (meget) misundelig .
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lene - Ja, ham her skulle gerne holde indtil den dag DJ er Connie-klar Det foto du trækker frem, bliver jeg mere og mere pjattet med faktisk  Mette (Fjolle) og Sascha (Sani og Halimah ox) - Tak!!!!! JP The Farrier - Tak!!!! der skal nok komme flere billeder  Sparky - Et eller andet sted, har jeg været uden hest et ½ år efterhånden. Og denne chance kunne jeg ikke sige nej tak til!!!! Rikke T »Thor« - Tak  Winnie (nu uden Zadeek) - Tak!!! Det ville have været dumt ikke at sige ja tak! nu håber jeg så bare det kommer til at fungere!!! Men chancen er stor!!!!!
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Nej det.. |
|
|
Nej det kan jeg godt forstå, den ser også rigtig dejlig ud 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
|
|
|
| Halløj |
|
|
Hvor er han skøn, og sikke et dejligt udtryk han har. Held og lykke 
|
|
|
|
| overskrf |
|
|
Sikke dog nogle utroligt lækre billeder! Hvor jeg bare glæder mig til at opleve jer sammen søde du! MANGE knus og krammere!!! Han er bare så enormt smuk og endnu mere med den labre rytter! Hvem er det i øvrigt ?? 
|
|
|
|
| KÆMPE KÆMPE |
|
|
tillykke herfra Connie. Sikke da en fin overraskelse. Hvor er det da bare helt vildt dejligt for dig, at du kan låne denne smukke herre. HOOOOLD da op, hvor ser han dejlig -ja I ser generelt bare rigtige dejlige ud sammen. Ham glæder jeg mig til at se live.
|
|
|
|
| Dejlig pony! |
|
|
Hvor ser han bare fin ud "din" nye pony! Og hvor passer i bare godt sammen, så fandt du tilbage til de hvide igen  Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvorfor har du egentligt valgt at sælge Bornholm? Mvh. Lotte
Med
Heimdals Knut Stenhedegårds Dorién Rædkær´s Le Louvre
"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| jamen altså |
|
|
som jeg allerede har skrevet på fjæs, så ser han da lidt for dejlig ud. Nu har jeg ikke læst de andre indlæg, men der er da ingen tvivl om, at HVID klæder dig meget bedre end brun . Synes ikke at jeg har set billeder af dig på hest med sådan en forelskelsesudtryk siden du sad på Giga.
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun En af tosserne
|
|
|
|
| hvor ser |
|
|
han skøn ud. Håber i bliver rigtig glade for hinanden:)
Team Rønnebjerggård...... Super 1ér pony sælges.
|
|
|
|
| Det skal vi |
|
|
helt sikkert. Glæder mig 
|
|
|
|
| wau en mini GIGA |
|
|
Stort tillykke Connie det er da en lækker sag du der har fået tiltusket dig - Han er jo en charmetrold af format og opstigningsbillederne vækker minder fra tidligere tråde FNIS - (psssttt overvej en tanteskammel som os andre...) Glæder mig til at se endnu flere billeder af dig og ponz 
|
|
|
|
| Smukke hest |
|
|
Ej! Hvor er han da bare en lækker charmebøf, og i er da bare et super godt match  Jeg glæder mig til at følge jer her på HN. God fornøjelse med ham.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke:-) Han er godt nok flot, og med et fantastisk udtryk  Håber der bliver rigtig mange billeder af jer fremover. Mvh Cathrine
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
LimeLight - Tak!!!! Og må give dig helt ret ellers mht det du skriver!!!  vibha - tak!!!! Svensen - Tak!!! bruger normalt altid skammel faktisk - men det glippede lige her. I går da jeg red ham, var min røv løftet fra jorden  Jane Thorup Kirk ?Soccra? og isaheid - Tak!!! der skal nok komme flere billeder Det er skønt, når folk gider kigge med 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hey hey hov, var der også billeder af den super smukke fyr her inde  Jeg melder mig i koret om at i vist passer super godt sammen, og hvor jeg dog bare håber håber håber, at det virkelig ER guldponyen for dig. Jeg vil også glæde mig meget til at se ham IRL. Og tænk nu kan Cecilie snakke om din hvide lille pony, uden at sige noget fejl (før var det jo Giga hun kaldte for den lille pony) Jeg er sikker på, at du godt kan forberede dig på, at hun kommer til at plage ørene af dig om, at få lov at prøve ham  Endnu engang tillykke med lånet  Mvh. Pia
"Life isn't about the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away."
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Neeeeeej Connie altså. Hvordan har jeg dog kunnet overse denne tråd. Kæmpe gigantisk TILLYKKE med den smukke "låner"...Hvor ER han lækker...det var da vildt. Og så ser han bare ligeså god ud, som han er smuk...og det er ikke så lidt.  Tusind knus og kram herfra...og ps...hvor ser du dog bare rigtig glad ud 
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| Så fin en pony |
| Forfatter:  |
Kirstine K (Skriv besked) |
| Dato:  |
09-03-2010 17:47 |
|
Tillykke med ham - hvor er han smuk. En rigtig eventyrpony som vi andre kun drømmer om. Som en anden skrev længere oppe - den pæneste pony jeg har set i år. Held og lykke til Jer
Partnership, Perfection and Performance Choose Passier
|
|
|
|
| et godt match |
|
|
Ja det klæder dig med en mini-giga!!! Du er bare til de hvide uanset størrelse, hva??  Tillykke med låne-dyret - det lader til at det ikke kan gå galt. 
Mvh Louise.
2 boliger på hhv. 68 og 125 m2 udlejes på lille gård ved Toppevad/Ganløse.
- Dog ingen mulighed for hestehold!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ih sidder altså bliver mere og mere forelsket i den smukke, hvide prins...hold altså helt kæft, hvor er han dog en ener!!!!! Det her billede er altså også alt for fedt..  Kan slet slet ikke beskrive hvor glad jeg er på dine vegne...DEt der...DET er bare SÅ rigtigt!!!!!!!! 
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu har du fået den på sms og på facebook så nu får du den også her: Hvor er han bare super lækker! Og hvor ser i bare tæske godt ud sammen  Glæder mig til at følge jer  Knus.
<3 Lehmanns Ozzie <3 MIN højtelskede Tinker vallak på 2 år <3R.I.P Jiba<3 <3 Højt elsket - Dybt savnet <3
|
|
|
|
| ppppppppppp |
|
|
Hvor er han da en af de smukkeste skabninger jeg har set Håber i får det kanont sammen 
Marco
~ Bidløst equipage ~
|
|
|
|
| det varmer mit hjerte |
|
|
Det varmer mit hjerte at se og høre at min lille pony (forhåbelig Connies drømmepony) bliver rost. Han er ligeså sød som han ser ud. Glæder mig til at følge de 2 for de klæder hinanden.
|
|
|
|
| Waaauuuuw |
|
|
Smuk, charmerende, skøn pony, den har bare personlighed udover det sædvanlige... Jeg sidder og bliver helt lækker misundelig... Tillykke med ham... Husk at opdatere os med billedtråde 
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
|
|
|
| Hej connie. |
|
|
Jeg vil da også lige sige velkommen i ponyklubben. Han ser vel nok sød ud, din nye lånemule. I klæder hinanden godt, og jeg glæder mig da også til at følge dine billedtråde med charmetrolden.
Med venlig hilsen Tina
Gør livet til en fest - rid islandsk hest !
|
|
|
|
| Hej Connie |
|
|
Du ligner jo en forelsket skolepige....sikke nogle skoenne, skoenne billeder og en mindst ligesaa skoen pony. Held og lykke med din nye ven, det skal nok blive et herligt partnerskab.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Galanti - Ja Giga var bare en forvokset pony Du kan tro Cecilie må få en tur. (hvis hun kan få mig ned først ) Connie - TAK!!!! Det foto er jeg også helt pjokket med Men mest a alt kan jeg mærke, Lucky rammer mig det helt rigtige sted indeni.... Kirstine K - Tak!!! Louise *SpeeDyret* - Tak!!! Ja, det må jeg nok ærligt indrømme at hvid altså er mere "min farve"  Anja - Tak!!! Johannsen ?Marco? - Synes også han er mega køn!!!! Tak!!! Jeanette - Endnu engang MEGA MANGE TAK for jeg må låne din guldklump!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan slet slet ikke beskrive hvor meget det betyder for mig!!!!!!!!!! sofiemb - Tak!!! Glæder mig så meget til at lære ham at kende! Der skal nok komme en tråd nu og da  zobbe ?ishest? - Tak!!! Den pony klub er vist ikke så tosset at være med i  Deseado - Tak!!! føler mig faktisk også som en sådan 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| wauuuuuuuuuu |
|
|
Hvor er han lækker og kan godt forstå du ser glad ud . Hvor længe kan du låne ham har han været til salg eller ? Har du en anden hest også som du ik kan ride endnu ? har vist ik fået fulgt med . Men skøn skøn pony
|
|
|
|
| jamen dog... |
|
|
...hvor er han dog bare SMUK! Elsker især dette billede:  Han ligner jo en eventyrhest! Og Connie ligner en meget koncentreret kvinde!  Lucky...det hed mit første heste-bekendtskab, og hun var god, som dagen er lang! Har senere mødt flere med samme navn og af samme støbning, så mon ikke du også er heldig med "din" Lucky? Glæder mig til MANGE billedtråde med dig og ham! 
|
|
|
|
| hold da op!!............ |
|
|
a match made in heaven!! Hvor er han bare en rigtig smuksak!!
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeanettlar (monique) - Indtil videre er det lån på ubestemt tid, men har muligheden for køb, hvis og når jeg ønsker det. Har haft en 5 årig PRE vallak - som jeg lige har fået solgt. Anne Sofie - Tak!!! Jamen var også dybt koncentreret (staves) Det var en a mine første gange i cowboy sadel - og stigbøjlerne drillede mig en del. Men for pokker det var en nydelse at sidde der!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vivi - Tak!!! Ja han er ufattelig smuk!!!! 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det ser ud til at det nok skal blive rigitg godt for dig med den nuttede bamse  Held og lykke med det og dejlige billeder 
|
|
|
|
| Tillykke..... |
|
|
Han er jo en mini Giga , hvor er han bare en charme dreng, mange gange tillykke med ham Connie, håber i får mange dejlige timer sammen. Mange hilsner 
Louise - med Meister drengen!
ღ ღ Chess - For evigt elsket og savnet ღ ღ
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Connie: Jeg forventer en massssssse billeder af ham og Muffen på fold sammen...Tror Muffe forelsker sig i ham MED det samme, kender jeg ham ret  Lucky er bare gudesmækkerlækker og jeg spår mange gode rideture til dig i fremtiden på ham, og at du nu endelig kommer videre med din ridning og dine oplevelser PÅ hesteryg 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| Nøøøj, en lækker mule |
|
|
Wauw, sådan en vil jeg også have.  Hold op hvor er han bare lækker og SMUK !!!!!!! Kæmpe stort tillykke med skønheden. Gid I må få tusindvis af gode oplevelser og skønne timer sammen.  Rigtig meget held og lykke med ham !!!!!!!!!! (Må jeg låne ham bagefter ???) 
Hilsen Anja ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mettelinde - Tak!!! Louise - Tak!!!  Jeanette - Muffe HADER Lucky a et godt hjerte!!! Men mon ikke han bliver glad for ham, med tiden  Tak!!! det håber jeg også - glæder mig meget til at ride ham - ret snart  Anja - TAK!!!! Ja han er sq smuk ikke Og nej - han bliver her men du må komme og klappe ham 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| har sagt det før |
|
|
og siger det igen, han er bare så skøn at se på, en rigtig rar charmebøf. glæder mig til at se ham irl inden længe. Tror vi snart må lave en hyggedag et eller andet sted. Knus Naja
Sne sne gå din vej Jeg er meget træt af dig:-)
|
|
|
|
| Dejlige billeder. |
|
|
Hvor er han køn. Ser dejlig rar ud. Super hyggelige billeder.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| hold da fast |
|
|
Hold da fast hvor er han er lille eventyr pony:) SÅÅÅ SMUK!!!!!!!
|
|
|
|
| Pony... |
|
|
Tillykke med din nye pony... I ser dæleme godt ud sammen..
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
MillePigen83 ?Jesse James? - Tak!!! JeanetteK *Fellpony* - Tak!!!
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| wauw wauw |
|
|
Kære Connie Hjertelig tillykke med din fine mule, sikke nogle skønne skønne billeder af jer.. Hmmm mrs. heaven...- det ligner jo et match made in heaven..  Mange knus herfra. Hilsen Bettina
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Bettina - tak!!! Det tror jeg faktisk også det er Har haft mega meget fornøjelse a ham allerede i den uge han har været jyde 
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| I guder .... |
|
|
Hvordan er det lykkedes mig at overse denne tråd .... ? Stort tillykke Connie - hvor det glæder mig på dine vegne - du ligner jo bare en glad julegris på de billeder og Lucky er superskøn at se på. Det helt rigtige match!!!!!! Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Bedre sent end aldrig Tak for dine søde ord!!!! Er meget meget glad for ham!!!!!! Og glæder mig VILDT meget til at lære ham endnu bedre at kende!!!!!!!!!
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
|
|
|
|