|
|
| Nye gode billeder af Celeste |
|
|
Louise var så sød at komme ud og tage billeder af pletdyret Celeste i det gode vejr. Tusind tak!  Til dem der ikke kender hende, er Celeste efter John Wayne knn 155 og med Sanders Bounty som MF. Hun er fra d. 19/5-09 og er altså godt 9½ måned gammel på billederne. Så hun er ved at være en rigtig plag. Og hun har også fået sat god højde på, inden for de sidste måneder. Men hun trives simpelthen så godt. Hun har et perfekt temperament, og er rigtig blevet "mors-hest"  Nu til billederne.                  
|
|
|
|
| smukke |
|
|
Ej hvor er hun altså bare smuk den lille mors-pige ! :b
* Stine
|
|
|
|
| hun er meget meget |
|
|
smuk.... Skønt udtryk - og hvilken farve  KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hun er bare så SMUK!!! Elsker hendes farver og hun ser bare ud til at være en skøn hoppepige 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Stine: Tak (; Annette: Tusind tak, ja hun er en man ligger mærke til  Jeanette: Mange tak! Og du har helt ret, hun er fantastisk skøn!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nynne: Du siger liiige til hvis du skal af med hende en dag, for så kan jeg med garanti finde en plads til hende hos mig 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Jeanette: hehe, det skal jeg nok. Selvom jeg ikke håber den dag kommer 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det holder jeg dig op på  Men nej, vi krydser fingre for hun bliver ved sin "moar" resten af sine dage 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sikke en smuk lille hyp! 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| hej nynne.. |
|
|
Hej Nynne  Sikke en lækkermås du har fået dig der! og elsker jeres kontakt på billederne. Al held med jer fremover.
Hvil i fred elskede Nobi. 1999-2008 MFE-FOTO (M)AMATØR FOTOGRAF Nu med den skøre shetlænder Vito, ved min side
|
|
|
|
| altså altså |
|
|
som jeg vist også skrev i et andet indlæg om hende, så er jeg stadig vældig misundelig.. hun er bare så fin  super lækkert udtryk.. men kan andet lade sig gøre med den mor og far 
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Jeanette: Det vil jeg håbe, men ellers skal jeg nok have dig i baghovedet  Pia: Tusind tak  Maya: Mange tak Jeg er også rigtig glad for hende.. Calinka: Hehe, nej det er jo det. Og så er hun oven i købet faldet utrolig heldigt ud, så hende slipper jeg helst ikke  Lige et par ekstra billeder:   Det der med at tygge gulerødder at stadig ikke helt på plads, det er altså svært!  
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hahahaha, det ser ud til at være noget besværligt at spise en gulerod, for den stakkels pige 
|
|
|
|
| bileder |
|
|
Ja hun har det altså hårdt 
|
|
|
|
| ******************** |
|
|
Hvor er hun bare smuk !
- Mvh. Cecilie - RIP Katja af Krogdalsgård d. 28/10 2008 RIP Simba d. 09/07 2009 Endnu en stjerne er kommet op i himlem
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Cecilie: mange tak Du siger bare til, hvis du får lyst til at tage billeder af hende på et tidspunkt Hun står i Smørum.
|
|
|
|
| iiiiiiiiiiiiii |
|
|
Hvor er hun bar super smuk! Sikke et udtryk og farve.
Marco
~ Bidløst equipage ~
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Marco: Tusind tak 
|
|
|
|
| ksfkfskf |
|
|
Er helt vildt misundelig på de fede billeder du har fået taget af de små  Hun er en rigtig fin hest og en fornøjelse at have med at gøre, men det ved du jo  Hilsner fra Karina
|
|
|
|
| smuk ..... |
|
|
Smuk, intet mindre. Hold da op en farve. Dejlige billeder.
|
|
|
|
| Smukke smukke pige ;) |
|
|
Hun er og bliver vist ved med at være den smukkeste plethest jeg nogensinde har set Nynne  Er helt vild med hendes farver. Glæder mig så meget på dine vegne. Bliv endelig ved med at vise billeder af hende 
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Karina: hehe, nu ved jeg hvorfor jeg ikke havde regnet ud at det var dig, jeg havde ikke set de sidste svar her.. Jeg må se, hvis Louise kommer igen, om hun ikke vil tage lidt billeder af de andre også  Savanna: Tusind tusind tak  Tina: Mange tak! Jeg kan nok heller ikke helt skjule, at jeg selv synes hun er skøn Jeg er seimpelthen så glad for at jeg valgte at købe hende, det har jeg slet ikke fortrudt. Jeg håber det går godt med dig, hest, barn osv 
|
|
|
|
|
|