|
|
| Det grå GULD |
|
|
Jeg sidder her i sofaen, med min lille laberdulle ved siden. Hun ligger her, med hovedet på mit ben, og drømmer.. Hun fylder 10 år til april, og jeg gruer for den dag hun skal væk her fra.. Så jeg tænkte det ville være sjovt at se jeres gamle venner. Hunde, katte, geder, giraffer Bring Them On  Min lille Emma-Pige:   Gammel hund? Hvor er den? 
Holly Dolly Opstaldning i løsdrift tilbydes. Der 2 ledige pladser i vallak løsdrift i Roskilde
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min gamle tøs:  Hun blev desværre aflivet i mandags, pga. alderdom. Det var på grænsen til ikke at være værdigt mere, og så måtte vi jo tage den tunge beslutning. Heldigvis kom dyrlægen ud til os, og Daisy har ikke opdaget at hun blev aflivet, blot at hun fik en ekstra bøf og blev nusset i søvn af dem hun holdt af . Men puha, det er hårdt  Hun blev 13 år gammel. Håber du får lov at beholde din i flere gode år endnu 
|
|
|
|
| Damgaard |
|
|
Mine forældres/familiens hund Gamle Max 11 år Her ses han sammen med Min Shadow som lille. Onkel Max som vi kalder ham
Damgaard
Med den firbenede skygge
|
|
|
|
| Grå guld |
|
|
For mig er det hende her der er mit grå guld - på billedet 'kun' 20 år, hun fylder i år 23. 
Beklager taste og stavefejl
www.stenhedegard.dk Sælges:
DV hingst ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier, ufattelig lækker model med særdeles gode gangarter. Rød med to sokker og blis.
|
|
|
|
| gammel.. |
|
|
Her er vores "gamle" hund på 10 år. Ser hende nu slet ikke som gammel, hun har lige så meget krudt i måsen som hun altid har haft.   Venter utålmodigt på nogen der gider lege!  Øh...    Man skal da nyde sin alderdom 
|
|
|
|
| Dejlige |
|
|
Hvor er det nogle dejlige hunde! Natasha: Så må man være helt tom inde i? Emma er så godt som min aller bedste ven.. Hun svigter aldrig.. Vi har de samme træk i vores personlighed. Generte og bange for at våge sig ud på usikker bund.. (forskellen ligger nok bare i at jeg bevæger mig der ud alligevel, og Emma gør IKKE)
Holly Dolly Opstaldning i løsdrift tilbydes. Der 2 ledige pladser i vallak løsdrift i Roskilde
|
|
|
|
| min dejlige kat |
|
|
Den 16. december 1999 blev min kat Freddy født på mit værelse. Han har kun haft mig som ejer og får aldrig andre... han har 2 huskatte til forældre, så spørg mig ikke hvordan han blev langhåret... Jeg elsker virkelig den dreng, tænk at han bliver 11 i år han er selvfølgelig kastreret...   Her sidder han udenfor på plænen   Her ligger han under dynen og putter  Han er næsten helt blind på det ene øje  Her kysser min søn ham 
©´¯`·.¸¸.·´¯`·-KROMI-·´¯`·.¸¸.·´¯`©
Kromfohrländer - Så bli'r det ikk' bedre Stald Kromi
|
|
|
|
| gamle livs venner |
|
|
I skal da også se mine gamle venner. Først er det Holger mis på 17 år, han bliver 18 i år. Holgermis elsker papkasser. Jeg har haft ham siden han ca var gammel nok til at blive taget fra hans mor. Damen vidste ikke hvornår de var blevet født, og han var simpelthen den mindste og grimmeste i kuldet, hvem kunne dog stå for det haha.  Så har jeg gode gamle elskelige Mickey, japansk spids på 12 år. Jeg har haft ham siden han var 8 uger. Jeg elsker skisme den hund. 
|
|
|
|
| smukke gamle |
|
|
Smukke gamle Kain, der står mit hjerte så nært:  Billedet er taget for et par år siden, men lige det eneste jeg umiddelbart har på nettet. Han er nu: 13,5 år gammel Jeg elsker den hund, det bliver så stort et savn, når han ikke er her længere. Han er labrador, den gammeldags type, så han er en stor hund. Sidst han var til dyrlægen vejede han 45 - 50 kg - og så er han slank, muskler er der ikke så mange af tilbage længere, da han elsker at ligge foran pejsen og drømme sig tilbage til ungdommen. Han tager sig dog fortsat nogle ordenlige ture med hyænen, og vidste man ikke bedre og så bort fra den manglende hørelse, og det efterhånden udbredte gråskæg, ville man tro, at han var en 4-5 år gammel  Den bedste hund i hele verden, intet mindre! Julie
|
|
|
|
| billeder |
|
|
Jeg har to som begge synger på sidste vers. Gruer for den dag.. Men det skal være værdigt for dem. De er begge 14 år.  
|
|
|
|
| Jeg har ikke |
|
|
nogen geder eller giraffer, men jeg har gamle Frygtløs aka. møssemis . Han er min helt egen gamle sure missekat og kan faktisk kun lide sin moar (mig). Med mindre der er nogen der vifter med et stykke skinke eller ligende. Han er godt nok kun 10 år, men hvor jeg dog bare elsker gamle sure møssemis.... 
|
|
|
|
| det grå guld |
|
|
Ja Hermann er i sandhed "det grå guld" Har haft ham altid og til sommer fylder han 15. Husker stadig den dag han blev født (det skete nemlig i fodenden af min seng. sikke et syn jeg vågnede op til!) 
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
|
|
|
| De gode gamle |
|
|
Her er mine forældres fantastiske hanhund, Di Stefano. Han er desværre død nu, blev hele 15 år. På billedet er han vist 11-12 år, men ser jo stadig godt ud. Han bliver savnet hver dag. 
- sagde Cecilie
The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.
|
|
|
|
| vi stikker vist alle |
|
|
her er min gamle hund... Dansk svensk gårdhund, sigurd han bliver 17 her til foråret... han holder sig godt, har lidt stær, og har tabt lidt muskler, men gennerelt en meget flot ældre herre...  han ses dog oftes sådanne... 
|
|
|
|
| Mit grå guld |
|
|
Mit grå guld hedder Chanell og jeg er stort set vokset op sammen med hende. Vi købte hende, da jeg var 12 og hun var knap 4. I år til maj bliver hun 22 år, men hun er vidst blevet senil, for hun har fuldstændig glemt alt om, at hun er ved at være en ældre dame. Har idag skridtet en tur uden sadel på hende og hun dansede sidelæns det meste af vejen, for der var jo forår i luften og så må man jo vise sig fra sin sprælske side  Sjovt nok er hun from som et lam, når min 4-årige niece kommer til ridning en gang om ugen og her går hun ligeså forsigtigt og passer på at niecen ikke falder af. Hun er lige blevet vaccineret i sidste uge, hvor dyrlægens kommentar var: "Hun er lidt godt i stand men hun har superstærke ben. Hun ligner jo slet ikke en ældre hest, for så ville maven jo hænge og er du gal, hun er muskuløs."  Nå I må vel hellere se dullen Billederne er fra forrige weekend, hvor hun stod og sov i solen, så her ser hun ikke så sprælsk ud 
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
|
|
|
| Diefenbaker |
|
|
Mine forældres gamle hund (som de har haft fra jeg var 16-17 år og stadig boede hjemme), Diefenbaker (Dief el. Diefenberg i daglig tale) fylder 13 i april. Han er 1/4 labrador og 3/4 hønsehund, ellers så er det omvendt. I går troede vi, at det skulle blive hans sidste dag. Da mine forældre stod op i går morges, kunne han ikke gå. Det ene bagben virkede fuldstændig lammet, og min mor måtte støtte ham hele vejen ud for at tisse og så tilbage igen. Han tissede inde under spisebordet uden selv at opdage det. Min mor tog på arbejde 2½ time og kom så hjem og ville køre ham til dyrlæge (ja, jeg havde også gjort det med det samme, hvis det var min hund), men da hun kom hjem, var han frisk og ville ud at gå. Intet i vejen med benet. Jeg ville nok selv have valgt at tage ham til dyrlæge alligevel, men min mor valgte at tro, at benet bare havde sovet (hvilket jo ikke ligefrem skulle få ham til at tisse inde). Personligt er jeg nok bange for, det var lidt mere alvorligt end det, men pt. har han det fint. Sker det igen, prikker jeg nok lidt mere til dem om at få ham til dyrlæge. Nå, men til billederne, som dog er et par år gamle:    Den kære, gamle Dief. Jeg kommer til at tudbrøle den dag, vi virkelig må af med ham, men vi kan nok godt regne med, at det ikke varer voldsomt længe. Han er bare DEN BEDSTE hund, vi nogensinde har haft!
|
|
|
|
| Det grå GULD!!! |
|
|
Jeg ved at det er mange år siden at han blev aflivet, men savnet efter min elskede følgesven igennem mange år, gør faktisk næsten ligge så ondt i dag, som dengang. Jeg kigger faktisk stadig efter ham idag, når jeg kommer over til min mor Utroligt så meget de påvirker os!    Da jeg valgte at flytte fra min mor til min far, var han desværre nød til at blive tilbage. Han ville, psykiskt, ikke har klaret en flytning mere. Men da jeg 2 år senere, midt i eksamenslæsningen, fik af vide at han var blevet aflivet, brød jeg ned. Jeg kan fortælle at jeg i hvert fald ikke fik læst den aften. Han nåede at blive 12 år (født d. 16/2 1985 og død i maj 1997) Men idag har vi hustyranen, som fylder 10 i år (født d. 28/7 2000. Føj hvor jeg frygter den dag han er væk. Selvom manden og mig er enige om, at han bliver 35 år, og skal fodres med mos til sidst Og holdet det stik, så har vi jo 25 år sammen med ham endnu    Jeg hader tanken om det grå guld, for jeg hader tanken om at de nu er et skridt nærmere afgangen. Men jeg gør alt hvad jeg kan for at nyde og sørge for at de har det bedst mulige liv, så jeg i hvert fald ved at jeg har gjort mit.
|
|
|
|
| Det grå guld |
|
|
Bogstaveligt talt. For Nickie er blevet noget grå oveni i guldfarven. Men det ændrer ikke på at han ER en guldhund.  Han bliver 12 år her den 11/4, hvis vi da får lov at beholde ham så længe. For nogle dage siden gik han fra foderet, hvilket aldrig før er sket + at han fik svært ved at komme af med aff. Så af sted til dyrlægen for at få klemt analkirtler, da de jævnligt er tilstoppede. Der opdagede dyrlægen så at han har forstørret prostata, så vi blev enige om at han skulle tjekkes igennem. I dag blev han så scannet, og fik taget blodprøver. Blodprøverne er fine, men han har pletter på lungerne, som man ikke kan se hvad er, og forstørret hjerte + den forstørrede prostata, som der kan være cancer i. Så vi ved vi har ham på lånt tid, og nyder hvert minut med ham. Lige nu står og falder det hele dog på hvor vidt og hvornår der kommer gang i hans mave igen. han har været passiv hele dagen i dag pga. bedøvelse og faste. Her til aften er han begyndt at kunne gå igen og været ude i haven, hvor han havde lidt tynd aff. og han spiste lidt mad. Så vi håber og tror på at han i morgen er sig selv igen ovenpå en god nats søvn. Her er Nickie 9 år   9½ år  Her knap 12 år gammel sammen med sin nye 'lillebror' Baloo der nu er 5 måneder. De har rigtig meget glæde af hinanden. Den gamle er virkelig livet op igen.  Og her er de nyeste billeder af Nickie og Baloo taget for et par uger siden.  Min hest Tjaldur, Nickie, Baloo og jeg.   Og hvor kom jeg dog til at tude da jeg så denne tråd med alle jeres grå guldklumper. Både dem der er hos os endnu og dem der er rejst over regnbuebroen. Det hele kommer så tæt på, men jeg er jo ikke alene..... Var også ved at tude under det 3 timer lange besøg ved dyrlægen, men der måtte jeg holde mig i skindet for min gamle vens skyld. han hader dyrlæger, og det var hårdt at se ham i så ydmygende en tilstand som en bedøvet grøntsag.
Med venlig hilsen Karina
I vågen tilstand er det klart Vor verden er begrænset mens vor drømme er for alle grænser renset
|
|
|
|
| Velvet. |
|
|
Der i øjeblikket ligger meget syg med blødninger i maven, hvis ikke det er stoppet i morgen tidlig må han rejse over broen - forbløde skal han i hvert fald ikke 
|
|
|
|
| her er mit grå guld |
|
|
Her er mit grå guld  Hun hed Micka, blev aflivet i en alder af 13 år pga svær gigt. Blandning mellem 25% sort Labrador, 25% Border-collie og 50% Golden Retriever. er SKØN lavbenet, hurtig, kærlig, vidunderlig hund. Savner så meget.    her er mit grå guld nr 2
elskede Kat, Lucifer, blev 18 år
  Mis u so much!!!
|
|
|
|
| mine hunde. |
|
|
Her er Rosa. Hun er 6år. En dejlig lille sag. vasketøjs kuven er bare det bedste  en lur er også dejligt.  og så ELSKER hun SNE  Her er Zenta, hun bliver 4 år den 4 april 2010
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa Jeg har ikke lige noget grå guld. Har haft en hoppe som blev 30 år. Men jeg vil bare sige man bliver så rørt at se de billeder og læse jeres tekster. Fantastisk har lige fældet et tåre. Man kan virkelig mærke hvor meget i elsker alle de dyr..  /Mia
HELDIG EJER AF SHIRE DAZZLING LADY LARA!
|
|
|
|
| mit grå guld |
|
|
Min soulmate cooper, bliver 23 år i år, på billedet er han 21. Undgår helst at tænke på når han skal herfra.  Og her er så Tarzan, som først blev en del af famillien sidste år. Hans ejer døde og han skulle aflives hvis ikke der var nogle som ville have ham. Han er 11år og kongen i huset. 
|
|
|
|
| De kære dyr.. |
|
|
Dejlige dyr i alle har! Det er ligesom om man elsker dem højere nu når de synger deres sidste vers, fordi man ved det ikke varer evigt.. Som babyer var de fantastiske fordi de var små og nuttede, nu er de fantasiske, fordi vi kender dem..
Holly Dolly Opstaldning i løsdrift tilbydes. Der 2 ledige pladser i vallak/hingste løsdrift i Roskilde
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skønt med så mange rørende billeder, og fortællinger om hvor meget I holder af jeres dyr  Dyr er det bedste i verden, og det gør frygteligt ondt at sige farvel Har desværre prøvet det nogle gange både til hunde, katte og heste både da jeg boede hjemme, og efter jeg er blevet voksen.. og hver en har en stor plads i mit hjerte, der aldrig glemmes...
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
|
|
|
| Tibbe. |
|
|
Min skønne Tibbe - den brune, er netop blevet 14 år. Hun er ikke så turbo-gående som hun har været men vil stadig meget gerne med udendørs. Gruer for den dag hun skal væk.
|
|
|
|
|
|