|
|
| Valhallas Zorba.. Fuldstændigt vildt |
|
|
Idag har vi været til M&M Show for de engelske pony racer, og der var ca 140 heste tilmeldt, og jeg havde glædet mig helt vildt..  Vi vandt klassen, og gik videre til ungdyrs Championat, og han leverede en super flyvende trav, og sørme om han ikke gik hen og blev Ungdyrs Champion..  Derefter skulle vi ind i ringen og kæmpe om bedste Welsh, som han også vandt..  Og vi gik herefter videre til Best in Show, og han leverede fuldstændigt, idet han fløj afsted igen, og blev simpelhen Best In Show, det er jo helt vildt og jeg kan ikke få armene ned igen, fantastisk flot gået Zorba..  Han fortjener selvfølgeig et kys på mulen.. Er det ikke bare helt helt fantastisk??
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba.
Mangler du hjælp til trailerlæsning?? www.welshinharmony.dk
|
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
her fra. Hold da op, hvor en oplevelse for dig. Det må være vildt. Han er også rigtig rigtig lækker.
|
|
|
|
| Valhallas Zorba |
|
|
Woaw, hold da op.. Det må jeg nok sige.. Stort tillykke med det hele og sikke flot gået.. Jeg har set med på sidelinjen siden dit første indlæg med ham og jeg må sige at jeg bare er helt væk i ham.. Han er bare lækker, lækker, lækker.. 
Sharron Van De Gadedijk STER kåret Irish cob hoppe<3 R.I.P min lille næsebjørn Du blir aldrig glemt Dumle.. Irishcob.dk
|
|
|
|
| Fantastisk |
|
|
flot-og velfortjent. Et STORT tillykke herfra  -og du ved han her har sin egen fanklub  godnat fra hestene og Lisbet
Part søges til fantastisk hoppe- se præsentation
|
|
|
|
| Kæmpe tillykke |
|
|
Du skal da have det aller største tillykke med herfra, hvor er det bare flot, og også lidt dejligt at vi andre ikke er helt dumme, når vi nu også syntes han er gudesmuk.  Så gør du bare det samme igen næste år med Valiant, så er den hjemme 
Hilsen Mette Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
og barfodstrimmere burde forbydes....
Medlem af Bullerklubben
|
|
|
|
| Super flot.. |
|
|
KÆMPE tillykke herfra. Det er en stor oplevelse og glæde, når det går sådan.. Smækker lækker hestebasse. Ditte
Jaqueline Vaseskov Mors lille Dullehest F: 1. April 2001 RIP 28. Januar 2010 Søv sødt min skat Du er for evigt savnet og altid i mine tanker <3
Masser af kvalitetsudstyr og tøj sælges.
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Det var flot men han er nu også rigtig lækker 
Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma
|
|
|
|
| Så flot |
|
|
Stort tillykke fra Calando og jeg.. det var godt nok flot;) han er jo bare en smuk hest det er han altså;) håber ellers at i har det godt??? du må hilse dem alle sammen;) knus jose og calando
Nu med min dejlige Kvistgaard´s Calando Blue en dejlige Palomino dreng på snart 2½. R.I.P til min dejlige Triniti.. savner dig bare så meget.. elsker dig.. vil altid være i mit hjerte...
|
|
|
|
| Johov!!! |
|
|
Det er dælen dytme fantastisk godt gået !!! Jeg får næsten lyst til at sige: "Hvad sagde jeg?" hehe...  STORT tillykke Lisa, I er bare for overseje begge to  Klem Lene
Med venlig hilsen Lene og de 4 sigøjnere
- ja og Boris og Ivan selvfølgelig....
|
|
|
|
| super godt.. |
|
|
gået Han ser da også bare dejlig ud Der er nu noget over de valhalla heste  Vh Mia
|
|
|
|
| wauw flot flot flot |
|
|
Hold da helt op. Det var da en imponerende samling titler han fik med sig hjem der. Hvor må det have været en vild oplevelse - kan forestille mig hvilket enormt lykkeligt smil du garanteret har haft på. Det var da helt vildt mand. !!! Han er altså også bare tæskelækker! Dejlig harmonisk at se på  Virkelig flot præstering  Stort tillykke 
Venlig hilsen Josefine Skov ******************************** *Skovsminde* avl af Welsh Cob's ******************************** http://www.skovs-minde.dk *~~Med Speedy på besøg~~*
|
|
|
|
| Waaauuuuu |
|
|
Tillykke - det er jo afsindigt flot. MVH Charlotte
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold da op hvor flot, mange gange tillykke! Men han er jo også AAALT for lækker 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| SÅDAN!!! WEEEEE |
|
|
KÆMPE KÆMPE TILLYKKE Lisa!!! Hvor er det bare super fedt, ærgeligt vi ikke blev og så det sidste.. MEN - du bliver lige væk fra årets andre shows..  Vi har jo ikke en chance.. 
Stutteri Vica Avl og salg af welsh sec. D v/ Vicky Stolberg & Camilla Alring En´gang welsh, altid welsh ! www.stutterivica.dk
|
|
|
|
| Tusind Tusind |
|
|
Tak, for for alle jeres flotte og rosende ord om Zorba, ja herhjemme flyver vi stadig, Zorba har fået mange kys og ekstra guf, det har han fuldt fortjent, og han står og hygger med de andre ude på folden.. Jeg er så imponeret over ham, det er helt vildt og fuldstændig fantastisk, men det havde aldrig gået uden hans utrolige støtte og makker, der straks blev kåret som bedst Buddy..Nemlig den lækre Valhallas Ivanhoe, som tog alt opmærksomheden udenfor banen, og det forstår man jo udemærket.. 
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba.
|
|
|
|
| Halløj |
|
|
Tillykke, han er da også en smukkert 
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hoooold nu kæft!!!!! TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super flot - kan sørme godt forstå du er stolt!!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
til jer begge - rigtig godt gået  De bedste hilsner fra Pernille & Valhalla´s Evita
Man kan aldrig få en Welsh for meget!
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
TILLYKKEEEEEEE Lisa og Zorba  Hvor er det bare for sejt gået!!!! han er bare SÅ skøn jo! Nu har han lige bevist at han ikke bare er en KEDELIG brun hest  Knus!
<3 Lehmanns Ozzie <3 MIN højtelskede Tinker vallak på 2 år <3R.I.P Jiba<3 <3 Højt elsket - Dybt savnet <3
|
|
|
|
| Tusind |
|
|
Tak allesammen, jeg er så glad for jeres søde ord, de varmer rigtig meget  Jep en gang for alle, har Zorba slået fast at han IKKE en en kedelig brun hest, så ikke flere ord om det  Her er et par billeder mere..     Ja han er bare for skøn den lækre Zorba
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Smuk smuk SMUK!!!! Han er SÅ dejlig! Skønne billeder 
<3 Lehmanns Ozzie <3 MIN højtelskede Tinker vallak på 2 år <3R.I.P Jiba<3 <3 Højt elsket - Dybt savnet <3
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er han bare smuk -og harmonisk at se på. Tillykke med det flotte resultet 
Venlig Hilsen Christinna.
Dækkener til salg, flere str.
|
|
|
|
| Mountain&Moorland |
|
|
I gjorde det super flot,og sejren var bestemt velfortjent.. Jeg så jer fra sidelinien.
|
|
|
|
| Halløj |
|
|
Fedt fedt fedt Lisa, Godt gået, stort tillykke herfra, du kan godt være stolt, han er og bliver en fantastisk lækkerlas .. Kh Starck
|
|
|
|
| Tusind Tusind |
|
|
Tak.. For alle jeres søde ord, i kan tro at de varmer  Ja jeg går stadig rundt med et kæmpe smil, og syntes at det er helt vildt sejt af Zorba 
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
STORT tillykke 
Katja med verdens bedste Corvette Tidligere med Boy og Nimble Guy <3 MAN KAN HVAD MAN VIL - HVIS MAN TROR PÅ DET Min blog
|
|
|
|
| Pragtpræstation. |
|
|
Stort tillykke herfra. Sikke en pragtpræstation, og sikke en lækker hest. Wow!!!
|
|
|
|
| tillykke |
|
|
det er jo dejligt når ens hest løber med alle de gode titler  Personligt er jeg nu mere til den sorte du viser, den er jo super smuk! Og nu spørger jeg lige dumt, ved menlig ingenting om racen.. Men hvor højer bliver/er de og hvad bruger i dem til?
Fjordhest er bedst. Mor til Naia født d 4-1-06
|
|
|
|
| Endnu engang |
|
|
Tusind millioner tak, for alle jeres søde ord, både her og på privat beskeder, de luner kan i tro, Zorba The Champ går og hygger sig og holder en velfortjent ferie efter weekendens show  Kate: Tusind tak, Ja Ivanhoe er også en rigtig dejlig dreng, jamen de ligger på 1.37 og op efter, lige nu er Zorba 1.50 og Ivanhoe er 1.52, Valliant som jeg også har er et år yngre og er også 1.50, så han ender nok på omkring 1.55.. Jamen de kan skam bruges til alt, mine skal bruges til dressur, spring, distance, en lille jagt, tricks og til show..
Mange hilsner Lisa. Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Kæmpe stort tillykke med det helt vildt flotte resultat.  Men han ser da også bare super skøn og lækker ud. 
Hilsen Anja ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
|
|
|
|
| hold da op |
|
|
sikke en fantastisk dag I må have haft - det må ha føltes helt vildt  Kæmpestort tillykke - med den overhovedet ikke kedelige brune pony 
Christina ..Prinser og Prinsesser Find mine billeder på www.skingurs.dk :-)
|
|
|
|
| Valhallas Zorba |
|
|
Hej Lisa. Jeg vil da også lige nå at ønske dig tillykke med sejren, hvor er det dog bare flot! Det ser ud til at have været et helt igennem fantastisk arrangement. Er helt sikker på at jeg tager turen næste år med min sorte perle! Endnu engang tillykke med ham:) Heidi (også med en Valhalla-cob)
"ALLE DRØMME STARTER MED DET FØRSTE LILLE SKRIDT"
|
|
|
|
| Tillykke Tillykke |
|
|
Det er bare så flot!!!!  Han er bare en lille stjerne! Har jo altid været lun på ham  Flot flot præstation! Mange hilsner fra Mille og "Storebror" Jesse 
|
|
|
|
| Kunne mindre |
|
|
ikke gøre det  Super godt gået, tillykke med the Champ Glæder mig til at se ham irl engang Knus Naja
Sne sne gå din vej Jeg er meget træt af dig:-)
|
|
|
|
| Harmoni |
|
|
og udstråling..!! Tillykke med det.. Han er super smuk..  Jeg har det også sådan, at det der med kedelig brun er noget pjat.. En harmonisk hest med en kanon udstråling, er vigtig.. Så er det sgu ligemeget hvilken farve den har, så vil den ALTID være smuk i mine øjne  /Heidi
Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
|
|
|
|
| Endnu engang |
|
|
Tusind tusind tak for alle jeres flotte ord, jeg syntes også han er noget af det smukkeste, og ikke mindst har han et kanon godt temperament, og vi passer bare så godt sammen  Heidi: Tusind tak, ja du må bestemt med næste gang, det var et super godt show, og rigtig hyggeligt.. Mille: Tusind tak, du må endelig give Jesse et kys fra mig.. Hectoria: Ja lige præcis, bedre kunne jeg ikke skrive det selv 
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Helt vildt! Super flot Kan godt forstå du er stolt!
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
|
|
|
| Frøken |
|
|
Tusind tak, det kan du tro at jeg er 
|
|
|
|
|
|