Hold op, hvor blev jeg overrasket over standarden! Det er du godt nok sej til!!!
Jeg er helt vild med det, det eneste, der lige "slog mig" var at alting så vidt muligt skal være indenfor "rammen", skal det ikke? Jeg tænker...et fysisk skjold i træ eller stål, det har nogenlunde faconen som dine "tern" i midten har (eller hvilken facon man nu vælger). Skal alting ikke kunne være på et sådant skjold?
Og så kiggede jeg lidt på "heraldik" som du foreslog og fik lige en idé. På nogle våbenskjold har man "spejlvendt" farverne, så f.eks. 2 heste på hver sin side af skærelinien ville være sorte/hvide på modsatte "pletter" (Jeg er mega træt, derfor de enormt dårlige forklaringer). Det var mest tænkt evt. til de to sidste tern, hvis det hele skal være indenfor rammen.
Og så...ja, nu ER det jo tinkere, jeg har, eller rettere Irske Tinkere, hvis det skal være helt korrekt, og vi tinkerfolk og irerne osv. har en ting med trekløvere eller "shamrocks", så jeg tænkte, at det måske var bedre end en blomst?
Og nu sidder jeg og får masser af ideer, nu hvor jeg har set, hvad du kan lave. 
Farverne er ikke så vigtige i første omgang. Synes det ser fint ud, som du har lavet det, men da jeg endnu ikke ved, hvordan resten af kostumet bliver, tror jeg vi tilpasser det hinanden senere. (Men ellers er grøn altid en favorit til en irsk hest!
)
Tusind tusind tak for det rigtig fine forslag! Nu må jeg hellere få lidt søvn!