|
|
| Flere naivistiske billeder |
|
|
Så lige at der var en tråd med et fint naivistisk billede og så fik jeg lyst til at flashe mine  Alle er akryl på lærred, en del af dem er bestillinger.      
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
De er simpelthen helt fantastiske. Bliver helt fristet til at bestille et af en meget klogt udseende gammel Donkey med monokel. Du er altså vild dygtig. Dorte.
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
De er altså lidt fede!!!!!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
DJ fan og stolt a det!!!
|
|
|
|
| hvor er de skønne |
|
|
der må simpelthen være flere!!! ihhh vis nu nogle flere - og har du ikk flere, så fat penslen nu 
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
|
|
|
| Hvor er |
|
|
de gode Det med kattene og gravhunden, de der udtryk i hovederne på dem, dem er jeg vild med.
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
|
|
|
| Dejlige billeder |
|
|
Jeg kan bedst lide dit billede af fuglene - måske fordi det på en eller anden måde er knap så direkte eller mere abstrakt; svært at forklare hvad jeg mener  God arbejdslyst 
MVH Janni
foråret er på vej
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
mullepigen ♥Aconto♥ (Skriv besked) |
| Dato:  |
04-03-2010 22:11 |
|
Jaaaaer skingur, vis nogle flere !!!  Du har så mange fiiiine  Og den der unicorn hest også weeeeeeeeeeeeee I lååååfe it!
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Årh hvor er de skønne Er helt pjattet med din måde at male fugle på. De der lange næb, giver dem sådan et skønt nysgerrigt udtryk, synes jeg  Og dejlige farver!!
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ej hvor er de fede!!!!!!!!!!!Elsker fuglene og kattene...de er simpelhen så flabede, og trods den naviistiske streg, viser du virkelig at du KAN male ...at proportionerne er korrekt forstået og dit farvevalg...ja også stilen...er lige i skabet..SKØNT.
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
|
|
|
| Vampytten |
|
|
Du ved jeg elsker dine billeder ... Men venter stadig i spænding på det billede af vampytten 
|
|
|
|
| Dejlgie billeder... |
|
|
.. med skønne motiver og dejligt glade farver. De er virkelig til at blive glad i låget af at se på 
|
|
|
|
| Som Jannie(Victor) |
|
|
elsker jeg også dine malerier Skingur. De er bare så glade i farver og motiv (nå ja, de fleste af dem) og du er supergod  Når finanserne er til det, må jeg altså have et af dine malerier. Så håber jeg bare Jeppe-bøllen giver dig tid til at male 
|
|
|
|
| skønne billeder |
|
|
lige til en børnebog.... KH:)
Annette
* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *
rigtige piger rider hver dag
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
WOW WOW WOW WOW!!! Flot! 
Mvh Pia Glæder sig til det bliver forår!
|
|
|
|
| fede billeder |
|
|
Wow hvor flotte..  Lige ind til et børneværelse... Kunne da lige overvejes til min "nieces" værelse..
|
|
|
|
| Ja, jeg |
|
|
melder meg jo i rækken af gamle beundrere der også venter på bildet af vampytten.....  Skal nog garanteret have nogen afbildet en skønne dag.... Om det bliver flæbe som enhjørning eller Bettina som vampytt, det får tiden vise.... 
|
|
|
|
| blomster og hund |
|
|
Dine blomster og den langhårede gravhund er jeg helt vild med. Utrolig godt malet ! Hvor stort format har du malet billedet med gravhunden i ?
|
|
|
|
| gravhunden |
|
|
er 30 x 40 cm 
|
|
|
|
| jaja.. har et |
|
|
par stykker mere     Farverne er altså ikke nær så gode på fotos som i virkeligheden!!!
|
|
|
|
| Og liiiige |
|
|
et til - smid gerne en kommentar hvis du er inde at kigge.  ... den gør altså et eller sært ved farverne, computeren...
|
|
|
|
| "synes godt om" |
|
|
Jeg er helt vild med det sidste!! Og farverne på samtlige billeder er da lige til at blive i fantastisk forårshumør af! 
|
|
|
|
| tusind tak |
|
|
:-) for pæne ord 
|
|
|
|
| Jeg er FAN... |
|
|
Nøej, HVOR er du DYGTIG  ...Jeg er helt vild med din eventyr-verden... Det billede af gravhunden kunne jeg lige se som nogenlunde det samme, bare med min Corgi som motiv... Det billede ville jeg godt nok gerne betale mange penge for  Du har lige fået en KÆMPE fan 
;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Ludvig og Wilma ) Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?
|
|
|
|
| hvis jeg nogensinde... |
|
|
skulle ha' børn, så ville jeg fylde deres værelser med dine billeder. Hvor er de fine!
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er de bare fine og glade dine billeder Skingur  Og Vickies katte er bare fanget som de er på de billeder 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
|
|
|
| hold da op!!............ |
|
|
Hvor er det bare fede dine billeder!!! det er super fed stil og nogle super fede detaljer!
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
|
|
|
| Plakater |
|
|
Jeg ser dine malerier for mig som plakater og postkort. Nu må du ikke misforstå det, det er ikke fordi de ikke er gode nok til lærred, men de minder mig om et eller andet som jeg har set på plakater og postkort for længe, længe siden. Sælger du af dem? Kan være, jeg lige skulle kigge på din præsentation...
|
|
|
|
| Billeder |
|
|
Jeg synes simpelthen de er virkelig seje de her billeder- absolut lige min stil Og som en anden skriver- bliver man glad i låget af at kigge på dem! Jeg er meget vild med dine farver, de passer godt sammen. Og så har du et fedt udtryk. Er især vild med kattene og hunden, og det med de 2 katte i træet 
Hilsen Anne-Sofie Med... Lazio-Dilica-Mona og Rythuna....
|
|
|
|
| Cute... |
|
|
Øj, hvor er de søde. Friske, glade farver og sikke en verden! Min første tanke var også helt klart: børnebogsillustrationer. Jeg ville have elsket de her billeder i en bog, jeg som barn kunne bladre i! Billedet med moskeen og de flyvende tæpper fik mig til at tænke på Salvador Dali 
Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. 3 ugers holdbarhedsgaranti og mulighed for glimmer og sten. Se link på præs. SunSpa airbrush tanning til 75,- tilbydes også.
|
|
|
|
| wow.... |
|
|
Meget meget fine billeder ! Jeg er netop blevet gravid og skal inden længe til at tænke på børneværelse... Din hjemmeside er nu tilføjet mine "foretrukne"  Thumbs up !
Mange hilsner Mette 
|
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
altså 
Christina ..Prinser og Prinsesser Find mine billeder på www.skingurs.dk :-)
|
|
|
|
| Totalt fede |
|
|
Det er da virkelig fede billeder du der har lavet. Er helt vild med stilen på dem. Bestemt noget jeg kunne finde på at hænge op på ungernes værelser. 
Team Rahmberg
Bliv fan på Facebook
Sælges Super lækker Oldenborg vallak (en unik perle til salg) Dressur hest
5 Springheste fra lc - La niveau DSP hoppe 139 cm
*Se salgsheste/info i profilen eller på web*
|
|
|
|
| Godt gået |
|
|
Jeg er også HELT pjattet med det sidste  Og træet opover er rigtig godt  Tak fordi du delte
|
|
|
|
| Har et ord for dine billeder... Glæde |
|
|
Må sige at dine billeder får smilet frem på mit ansigt... .... Glæder mig til at se flere emner....
|
|
|
|
| Waaauw |
|
|
Hold op nogle fantastiske billeder. Man bliver i super godt humør af at se på dem! Det gør du altså skide godt!!!!
Mvh Anne Med hesten May Quilino What doesn't kill you Makes you stronger!!
*Medlem af Bullerklubben*
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Det er virkelig nogle fede billeder du laver.  Man kan da kun blive i godt humør af at se på dem... 
|
|
|
|
| Kronprinsen |
|
|
Og kronprinsessen... Dine billeder er så smukke, at jeg sådan kom til at tænke på at Frederik og Mary, skulle have haft dem i deres børneværelser.. Ja undskyld, har lige set et program i TV, om renovering af deres hjem... Dine billeder ville bare passe SÅ perfekt ind.. SÅ havde de sgu noget smukt at kigge på..  Alle børneværelser ville blive sjovere at lege i, og få gode kreative idéer i, hvis dine billeder hang der...  Jamen de er bare SÅ flotte... Kunne også sagtens selv have et i stuen 
Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
|
|
|
|
| hold da op |
|
|
hvor var det sødt sagt - tusind tak 
Christina ..Prinser og Prinsesser Find mine billeder på www.skingurs.dk :-)
|
|
|
|
|
|