|
|
| Billeder af Fighter (e. Heartbeat) |
|
|
Så blev der endelig taget nogle nye billeder af Fighter i det gode vejr, hvor han havde mulighed for at rende lidt rundt.  Ville lige dele dem med jer.      Mange tak til Karin fordi du ville tage nogle billeder af min pruhest.  Pernille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fin lille hyps  Hvorfor har han slidmærker, som om han har haft et dækken på, der ikke passer, på skulderen?
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) 31/1 Peugeot Rallye 103, 1½ år til syn sælges, veldholdt og pæn, send pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeanette ?Mufasa? : Han gik med et dækken som ikk passede ham, men det er skiftet ud med et som passer godt igen. Han vokser jo hele tiden(både i bredde og højde). 
Pernille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lææækre Fighter |
|
|
Smukke dreng. Er glad for at du kunne bruge billederne af ham  *Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk hest |
|
|
Smuk hest!  Må man spørge hvorfor han overhovedet går med dækken? Han er jo tydeligvis for ung til at være ridehest
Rikke med Katinka og Thor A good horse is never a bad colour.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu bliver |
|
|
Hmm eller er han ridehest? i så fald er det jo givet hvorfor han har dækken på  Jeg kiggede lige din præs. og fandt et ride billede som kunne være ham. Så ser min kommentar jo lidt dum ud. Og i så fald undskyld kommentaren, jeg synes bare han så meget ung ud og manglende fylde/muskelmasse. Men det kan han jo også være, hvis han ikke er redet så meget  For øvrigt dejligt udtryk han har!
Rikke med Katinka og Thor A good horse is never a bad colour.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rikke T »Thor« : Nej han er ikke min ridehest, ikke endnu hvertfald. Han er kun 2 år. Men det er rigtigt den på billedet jeg rider ligner ham, har jeg ikk selv lagt mærke til før.  Grunden til han har dækken på er fordi vi havde nogle problemer med at få ham til at tage på. Men nu er han heldigvis fin igen.  Jeg er også meget glad for hans udtryk, så sys det er dejligt andre også kan se det.  Pernille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Hefy *trille-mille* |
| Dato:  |
03-03-2010 08:58 |
|
nææh hvor er han altså blevet fin han er begyndt at ligne en rigtig hest nu - lækker hals der sidder på ham 
Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!
Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(
søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fighter |
|
|
Hej Pernille. Sikke nogle gode billeder af ham. De er bare rigtig flotte, og han ser skide godt ud  Knus Mette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En smuksak |
|
|
Hej Pernille, Han er bare en rigtig smuksak ham Fighter  Nogle gode billeder der er blevet taget. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mange tak.  Det er godt med nogle billeder som er bedre end hvad jeg selv kan formå at tage med vores kamera. 
Pernille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Dejlig hest. Jeg har også en efter HB dejlige dyr 
KAT I PONY TIL SALG..GIV ET BUD..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ok takker |
|
|
jeg har nemlig en Landtinus hoppe som jeg overvejer at putte Heartbeat på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uh han er godt nok |
|
|
Undervisning + assistance ved adfærdsproblemer. se min præsentation for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fighter |
| Forfatter:  |
Louise (Lukas) |
| Dato:  |
20-03-2010 21:19 |
|
Hej Pernille Hvor er han dog fin, når han viser sig frem i rotunden. Det bliver spændende at følge hans videre udvikling . VH Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw.. |
|
|
.. fantastisk smuk hest. Det er helt utroligt!  Jeg er også vild med hans lækre udtryk. Tak for kigget.
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Vil du fremad i livet med samtaleterapi?
Healing af hest og rytter Du kan ikke give livet flere dage - men du kan give dagen mere liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|