Logo used for printing
Opslag, billeder og video

Nye venner....
Forfatter:  SuSedoj *Hvitfeldt Foto* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  21-04-2009 21:58

Der er sket store ting i mit liv igen. Jeg har fået et nyt hjem og nye venner, men min mor er selvfølgelig stadig med mig.

I lørdags kom hun og hentede mig ude på folden, og så gik vi en tur. Pludselig begyndte hun at gå en helt anden vej, end vi plejer at gå, og det syntes jeg var lidt mærkeligt. Men jeg fulgte da selvfølgelig pænt med alligevel.

Billede

Den dejligste af dem alle...

Vi så mange sjove ting - store traktore, rådyr, andre heste, 4 glade hunde og meget mere. Det var lidt spændende det hele, men jeg syntes altså også, at der var ved at være langt hjem. Min mor fortsatte dog med at gå og gå og gå, og så skulle vi over en stor vej, og så var vi pludselig i skoven. Her gik vi lidt, men hun farede vild. Altså hun er god nok på mange punkter, men det der med at finde vej - det kan hun bare ikke.

Billede

I AM FREEEEE

Nå men efter at have gået i lang tid og spekuleret på, at jeg skulle gå i lige så lang tid for at komme hjem, drejer vi af ind mod et hus, og der står nogle heste og kigger på mig. Jeg fortæller dem alle hvem jeg er, og spørger så om, hvor langt der er hjem herfra. De siger, at det her er da hjem??.

Så kom der et menneske ud og sagde hej, og jeg kom ind i et stort hus, hvor der var flere heste. Min mor præsenterede dem som mine nye venner... Hmmmm?!

Billede

Leg med drengerøvene

Døren blev åbnet ind til dem, og så gik vi en tur på folden - 2 af de store var bundet, og så havde vi en anden stor og to små med rundt på slæb.

Billede

INKL. Araberhale!!!

De ville gerne hilse på mig, og jeg på dem, men først skulle jeg se, hvor hegnet var, sagde min mor. Endelig blev jeg sluppet, og så lærte jeg de tre nye venner at kende.

Men hov, der var jo to mere, der stod bundet, så dem ville jeg også hilse på, men de havde travlt med at spise, så jeg smuttede da bare igen.

Billede

Leg med vennerne

Da det hele begyndte at blive lidt kedelig, blev de to sidste store så sluppet, og så fik vi endelig lov til at hilse... De var nu meget flinke allesammen. De er bare nogle drengerøve, selv om de er større end mig. Og så laver de følmund til mig - det er lidt sjovt, for jeg gør jo ingenting... Men det er rart at møde nogle unge, der har en sund respekt for de ældre.

Billede

ME - THE BOSS

Men nu skal I lige høre noget - jeg har hø hele tiden! Lige så meget hø som jeg kan spise altid. Er I ikke bare lidt misundelige?!. Og så sover jeg under åben himmel, og der er slet ingen sure damer, så det er bare den rene hestehimmel det her. Jeg er bossen, kan spise hele tiden, og skal ikke bekymre mig om sure madammer... Herligt hesteliv!.

Men nu må jeg smutte, de små kalder (hi hi)

Billede

Mad mad mad mad - er det tomt, så fylder det sig selv igen.

Billede

Sådan står vi på rad og række....

Billederne ikke i rækkefølge - de er der bare.

Med venlig hilsen Legeonklen (og BOSSEN) Sedoj
Skrevet den 21. april 2009

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 he he altså
Forfatter:  Calinka ♣Dreyri♣ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  21-04-2009 22:15

skæg indgangsvinkel at fortælle oplevelsen fra hestens synspunkt:) Go ide´!

Lyder til det har været en god oplevelse at blive sat ind i den nye flok .

Skal hilse fra dreyri og sige han er lidt misundelig over det der "selvopfyldelige" stativ..

overskrift
Forfatter:  Mrsheaven (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  21-04-2009 22:57

Tak for historien ;)

Gode billeder!!

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

Ja Sedoj har jo sin helt egen...
Forfatter:  SuSedoj *Hvitfeldt Foto* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-04-2009 10:17

mening om tingene, så selvfølgelig får han også frit spil på hans hjemmeside, hvor han kan fortælle om tingene...

Grunden til at vi tog en ny flytning er pga. hans dårlige bagben, som vi skal have en endelig konklusion på i starten af næste måned.

To dyrlæger er enige om, at baneridning er slut, skridt i skoven er ok, og så skal han gå ude så meget som muligt.

Løsdriften her er i skoven, så det passer jo rigtig godt i forhold til vores gamle sted, hvor han stod i boks, havde ridehus og ridebane men en times ridning til god skov. Jeg var glad for stedet, og det var Sedoj også, men han er faldet så godt til på det nye sted her på allerede 1. dagen, at jeg ikke har nogle bekymringer overhovedet. Nu har han så været der i 4 dage incl i dag, og han er bare "hjemme" i det hele...

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

(Nu som barefoot, bomløs, bidløs og løsdriftshest)
Besøg ham på hans hjemmeside

Ligesom så mange andre fotograferer jeg også...

Hvitfeldt Foto

123456
Forfatter:  marieke (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-04-2009 12:39

det nogle gode billeder, ser ud til at være et rigtigt fint sted :-)

håber da ikke det er helt slemt med hans bagben !

- Marieke -

- peugeot 206 sælges -
billeder kan ses på præsentation

Hej Sedoj
Forfatter:  Vassen (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-04-2009 13:01

Hej Sedoj,

Hvor ser det bare fedt ud dit nye hjem og de ser vældig flinke ud dine nye venner og Mad HELE TIDEN?! Nøøøjjjj... det gad jeg godt! Der var en gang for ikke så længe siden, hvor jeg også havde mad hele tiden, men min mor synes jeg blev for tyk! Jeg vælger at kalde det erotisk buttet.

Altså det der din mor har med at hun ikke kan finde rundt - det kender jeg godt! Min mor har den samme genfejl og så påstår hun, at hun er distancerytter... suk... vi ved jo alle, at det er mig der finder vej.

Jeg håber dit ben bliver ok igen... men nøj hvor er det træls ikke at måtte særlig meget. Jeg måtte ikke noget i 1,5 år! Men nu må jeg mere eller mindre det hele igen.

Held og lykke til dig og din mor fra en sur madamme...

Sava SH

Med venlig hilsen

Malou & Sava Sh

TEAM SHAGYA - ENDURANCE

Man har et standpunkt til man tager et nyt

overskrift
Forfatter:  Annette *Tukær* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-04-2009 15:16

Ej altså... nu får jeg jo helt dårlig samvittighed... det var jo mig der skulle prøve at forklare vejen ;-)

Altså du ved, bare lige ned, og så til højre, og lidt lige ud osv. :-P

Men rigtig godt i fandt frem, og han har det godt :-D

Hilsen

Annette

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo