Der er sket store ting i mit liv igen. Jeg har fået et nyt hjem og nye venner, men min mor er selvfølgelig stadig med mig.
I lørdags kom hun og hentede mig ude på folden, og så gik vi en tur. Pludselig begyndte hun at gå en helt anden vej, end vi plejer at gå, og det syntes jeg var lidt mærkeligt. Men jeg fulgte da selvfølgelig pænt med alligevel.
Den dejligste af dem alle...
Vi så mange sjove ting - store traktore, rådyr, andre heste, 4 glade hunde og meget mere. Det var lidt spændende det hele, men jeg syntes altså også, at der var ved at være langt hjem. Min mor fortsatte dog med at gå og gå og gå, og så skulle vi over en stor vej, og så var vi pludselig i skoven. Her gik vi lidt, men hun farede vild. Altså hun er god nok på mange punkter, men det der med at finde vej - det kan hun bare ikke.
I AM FREEEEE
Nå men efter at have gået i lang tid og spekuleret på, at jeg skulle gå i lige så lang tid for at komme hjem, drejer vi af ind mod et hus, og der står nogle heste og kigger på mig. Jeg fortæller dem alle hvem jeg er, og spørger så om, hvor langt der er hjem herfra. De siger, at det her er da hjem??.
Så kom der et menneske ud og sagde hej, og jeg kom ind i et stort hus, hvor der var flere heste. Min mor præsenterede dem som mine nye venner... Hmmmm?!
Leg med drengerøvene
Døren blev åbnet ind til dem, og så gik vi en tur på folden - 2 af de store var bundet, og så havde vi en anden stor og to små med rundt på slæb.
INKL. Araberhale!!!
De ville gerne hilse på mig, og jeg på dem, men først skulle jeg se, hvor hegnet var, sagde min mor. Endelig blev jeg sluppet, og så lærte jeg de tre nye venner at kende.
Men hov, der var jo to mere, der stod bundet, så dem ville jeg også hilse på, men de havde travlt med at spise, så jeg smuttede da bare igen.
Leg med vennerne
Da det hele begyndte at blive lidt kedelig, blev de to sidste store så sluppet, og så fik vi endelig lov til at hilse... De var nu meget flinke allesammen. De er bare nogle drengerøve, selv om de er større end mig. Og så laver de følmund til mig - det er lidt sjovt, for jeg gør jo ingenting... Men det er rart at møde nogle unge, der har en sund respekt for de ældre.
ME - THE BOSS
Men nu skal I lige høre noget - jeg har hø hele tiden! Lige så meget hø som jeg kan spise altid. Er I ikke bare lidt misundelige?!. Og så sover jeg under åben himmel, og der er slet ingen sure damer, så det er bare den rene hestehimmel det her. Jeg er bossen, kan spise hele tiden, og skal ikke bekymre mig om sure madammer... Herligt hesteliv!.
Men nu må jeg smutte, de små kalder (hi hi)
Mad mad mad mad - er det tomt, så fylder det sig selv igen.
Sådan står vi på rad og række....
Billederne ikke i rækkefølge - de er der bare.
Med venlig hilsen Legeonklen (og BOSSEN) Sedoj
Skrevet den 21. april 2009