Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny vovhund
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 18:01
Min kæreste overraskede mig igår.. meget endda.
Han havde bestlit en hund til mig..

en lille, sølle stakkel, på 16 uger, der har haft en ussel start på livet... ingen penge skiftede hænder, og havde kæresten vidst hvordan forholdene for den lille og hans søskende, var, havde en 'handel' aldrig fundet sted..

Anyway... synet der mødte mig, da kæresten stoppede bilen, var et virkelig beskidt sted, hele gårdhaven var fyldt med ren affald (i mine øjne).. 6 ekstremt magre hvalpe blev lukket ud af stuehuset... og øv hvor mit hjerte blødte da jeg så dem Jeg valgte så den hund jeg ville have med mig hjem (hvis jeg havde haft plads; dem alle..), og så kørte vi derfra... jeg stortudede... og kæresten fattede med det samme mobilen, og ringede og fik det hele meldt.. :(

Hunden kom sikkert hjem... stinkende og mager..
vi tog et stop i Aalborg og købte shampoo af div. slags, plus hvalpefoder.
Efter et ordenlig bad og et måltid mad igår aftes, var den lille dreng (der nu hedder King), træt og blev lagt i seng, på en foldet dyne + hundetæppe, ude i køkkenet, med de 2 andre.


Idag er det en helt anden vovse.. Han logrer med halen hele tiden, følger mig rundt på gården, appetitten fejler intet.. :D
Han har fået ormekur i morges, og mandag skal vi til dyrlægen til det store sundhedstjek..

Lidt billeder:






^^ sådan så han ud igår aftes... han kom i bad efter første måltid i går, v. 19:00 tiden... det trængte han virkelig til..
pelsen er stadig tør og han lugter stadig en del mere end hvad
han ellers burde, men man kan sidde i samme rum som ham nu..



^^ efter morgenmaden, blev man træt






^^ sidste nye billeder... Drengen var lige ude og nyde solen
(og en enkelt pind) efter sin middagsmad :) Lige nu ligger han og gnaver i sin bamse, og bare laller :P


Hannibal og Balder viser sig som rigtige 'hyggeonkler' og passer godt på den lille ny :)





STALD P¤A¤P
Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

min hjemmeside:
fluffydreamsforeveryone.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 18:53

...små vovser - godt i meldte det


Men sikke en dejlig basse i har fået med hjem... Jeg bliver helt klar til at få endu en hvalp...


på trods af at vores ludvig er absolut i lømmel-alderen (1 år) og engang imellem giver os grå hår i hovedet...


Held og lykke med lille King -han ser sød ud


Er han en race eller en blanding???




;-) Mvh. Dorte (med Sara og Ludvig og føl til juli)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorthe...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 19:05
jaeh.. havde gjort det selv, når jeg havde sundet mig lidt, men kæresten fattede beslutning med det samme vi kørte ud af indkørslen.. Så håber da de små vovser blir fjernet og kommer et bedre sted hen... Den voksne vi så (halvbror til King), var ligeså tynd :(



Jaeh han er superskøn!! :) Han har samlermani har jeg fundet ud af; alt hans legetøj skal ligge samme sted; på hans lille tæppe, som han har møflet hen foran trappen til 1 sal :P Han er også, så småt, begyndt at vise tegn på at ville lege med de store drenge.. han har ikke været bange for dem på noget tidspunkt, og de har så accepteret ham 100% fra første minut de så hinanden.. men han var meget forsigtig da han kom igår.. gud ved hvad han har måttet leve med for hverdag :(

Han er 100% blandningshund :D Han skulle være en blandning af Rottweiler og schæfer :)


Kender godt det med gråe hår; Jeg har en 'hvalp' på snart 2 år.. han opfører sig stadig som en på 6 mdr :P
..men man kan jo ikke undvære dem :D

STALD P¤A¤P
Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

min hjemmeside:
fluffydreamsforeveryone.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 19:22

En skam i ikke kunne have dem alle med hjem!

Jeg håber dyreværnet så gør noget ved det! Synes tit de svigter dyrene!


.

.

Heldig ejer af Gáski fra Tøndborg med kæresten Prinsessa Søren

http://www.123hjemmeside.dk/gaski

0
0
Svar på denne tråd
 
 Benzonshøj
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 22:07
ja for havde jeg haft plads, var de allesammen fulgt med :(


Jeg har nu fået fortalt af nogen der kender stedet og personerne, at det par der avlede King og søskendene, før er blevet meldt. Men at de så bare er flyttet til et andet sted, og fået nyt kuld :( det gør mig ondt at høre, da det så åbenbart ikke stopper ved at vi har meldt dem :( men håber at King's søskende blir fjernet og kommer et bedre sted hen alligevel..!!


har fået taget lidt nyt af 'den lille':


^^ han mestrer allerede 'sit'..jowjow










..jeg må sige, at han har udviklet sin egen personlighed meget hurtigt *G* og han ser jo ikke ligefrem ud til at være ked af det :D

STALD P¤A¤P
Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

min hjemmeside:
fluffydreamsforeveryone.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 King...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 13:00
Lille update (igen)

King har taget fint på, hans mave er ikke længere ligeså hævet, og hans hofter er rundere... sørme om det ikke var et godt hvalpefoder vi har fået fat i..

Idag har han været ude og lege med 'de store' i haven:


(jah der kommer billeder... igen igen )









Balder og Hanni fik også taget lidt nyt.. dette blev dagens 2 pletskud :


^^ Hansi der, som altid, poserer på sin egen måde

og Balder.. der..jah... det kan man jo se selv :





King er stadig meget knoglet... har dog fået fortalt, at han ikke ser sådan ud på billederne ?! Han er værst over ryggen, hvor rygraden stadig er meget fremtrædende, og det er ret ubehageligt at røre ved.. men det er sket en rivende udvikling med ham, de sidste par dage...






STALD P¤A¤P
Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

min hjemmeside:
fluffydreamsforeveryone.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min Flora
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 13:48

Stakkel lille hund! Jeg kan kun tage hatten af for jer over at i meldte dem i hentede ham hos.


Han ligner min Flora til forveksling, bortset fra at hun er tykkere og uden den hvide plet på brystet, der er kun hvide hår.


Flora er 2 år nu og en vidunderlig hund. Men jeg købte hende også et sted hvor jeg ikke var imponeret over de mennesker som havde avlet hende. Det var dog stueopdræt og hundene havde det tilsyneladende fint, så jeg tror ikke at det er de samme mennesker. Men jeg tror godtnok kun at de avlede for pengenes skyld. Jeg købte Flora ca. 10 km vest for Hobro, hendes mor var rottweiler.

Et eller andet sted ville jeg ønske at jeg ikke havde givet penge for hende (selvom jeg elsker hende så højt man kan), fordi jeg støttede jo bare deres griske "avlsprogram".




Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider