Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 SALGSHESTE tråde
Forfatter: 
Dato:  20-12-2005 10:37

Desværre har det taget overhånd med at vise/få vist diverse salgsheste frem her på Opslag & Billeder.


Der var for mange indlæg, der blev til rene reklamer for salg af heste/ponyer. Og salgsannoncer hører som alle ved, jo til på Markedspladsen.


Derfor er vi nød til at bede Jer stoppe med at oprette den slags indlæg, da de vil blive slettet af moderationen.


På Markedspladsen kan man også prissortere, så man kan få vist salgsheste inden for det beløb man har til rådighed.



mvh PiaR

heste-nettet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 rykket op
Forfatter: 
Dato:  20-12-2005 16:07
så den kan ses
0
0
Svar på denne tråd
 
 rykket op igen
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 11:53
så det kan ses!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg må sige det så..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 13:48
tror jeg faktisk ikke at de generede nogen, ville folk ikke se dem, kunne de da bare lade være med at trykke på dem... Mange af de heste var jo heller ikke på markedspladsen. Men hvis det var fordi i var bange for at folk ikke ville betale for at sætte deres hest til salg herinde, så er der jo ikke noget at gøre ved det. Ellers kan jeg ikke se problemet, det er vel ligesom de der "lad mig se din røde/store/gamle mm. - hest"- tråde.

MVH Louise

Søger et fritidsjob (mugning, fodring mm)omkring Blommenslyst/Odense NV, skriv en besked til mig
.
.
Super Julegaveidé:
Tilbyder tegning af din hest/pony; skriv til mig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Typisk
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 21:10
Hvad kan man forvente andet, end at HN føler sig forbigået - for det kan da næppe være brugerne, der har et problem med trådene!
Heldigvis er der en bedre gratis alternativ: Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt !
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 21:17

Det var fornuftigt.

Jeg synes det var lidt "snyd" da vi havde betalt for annonce på markedspladsen.


Venligst Lone




0
0
Svar på denne tråd
 
 fint...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 21:41

Det er fint - folk betaler jo for annoncer, så hvis man lige pludselig laver O&B om til markedsplads får de jo ikke noget u af det symbolske beløb for annoncer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Trist...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 16:50

Ja jeg synes faktisk, at det er trist at de tråde ikke må være her mere.

Vi var faktisk nogle der nød at se billederne både herinde og på mp.

Ris til jer moderatorer


Part søges til irish cob vallak.
Se mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billederne
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 16:54
Billederne må skam gerne være her, men når der begynder at blive blandet priser og beskrivelser ind i det, så er det at det pludselig bliver rene annoncetråde.

Hesten bliver jo hverken mere eller mindre køn af at være til salg, så billederne må også gerne sættes i alle de andre billedtråde - bare uden pris og detaljerede beskrivelse.

Med venlig hilsen
Jan Petersen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 19:55

Hvad med links til annoncerne?

Er det tilladt?


Mvh Louise :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 dårligt...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2005 22:40

syntes det er lidt dårligt, for der kommer jo enormt mange mennesker på markedpladsen som ikke engang ikke engang aner der findes ryttersnak... og det er jo dem i tjener jeres mp penge på... så er der alle os der logger herind flere gange dagligt og dermed giver jer dk's største side, måske ville det ikke skade jer så meget at lade folk sætte deres heste ind i "til salg" trådene.


ellers er det jo ALT køb og salg i skal fjerne herfra, også det i signaturer osv.


syntes da at folk livligt sælger fks hunde via siden... det er ok med mig, men hvorfor må man så ikke vise sin salgshest ?


Jeg har lige solgt min hest via hn, den stod til salg på en anden hesteportal (gratis) og så herinde på min præsentation og i en enkelt tråd om heste til salg (det var end er søgte en hest der havde lavet tråden)


det virker lidt grådigt det tiltag syntes jeg...


hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjae...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 02:52

...Jeg har nu også fulgt med i disse tråde med glæde, da det på den måde er langt nemmere at gennemse/overskue hvad folk har til salg,priser mv.


Især da det er bøvlet og langsommeligt på markedspladsen

på den måde med f.eks. "salgsheste til under 20.000 kr." kan man jo lyn-hurtigt se hvad man bl.a. kan få for sine penge på tværs af alder og racer osv.


Ville det ikke være en ide´hvis HN f.eks. tilbød dem der har betalt for en ann. på markedspladsen, at de kunne få deres hest med i en tråd omkring salg af heste i den prisgruppe...???


Eller endnu bedre, at man kunne få hele sin hest's ann. vist i en "scroll-ned-hurtigt" tråd...! - det ville HELT sikkert blive en stor succes da det er langt mere brugervenligt




Mvh.






OX Fuldblodsaraberheste m. int. Multi Champion afstamning sælges!

Op til 80 % rabat !

Bedækninger fra kun 1.ooo kr.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt forskellige
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 07:23

@Come_on: Links til annoncen er okay, det må du jo også gerne i din signatur.


@Sjanna: Hvis man blot kunne sætte sin hest til salg i en tråd, så vil dem som har betalt for at annoncere deres hest på MPL nok føle sig en anelse snydt.


@TAS.DK: Du kan også lynhurtigt se hvad du kan få for 20.000kr. på MPL på tværs af racer og andet. Og hvis du bladerer i annoncerne med "Næste" så kommer du også hurtigt igennem dem.


Det vil blive for bureakratisk med at lave mulighed for at betale for at få sin heste med i tråde - for der vil unægteligt være nogen som så også vil tilføje deres hest selvom de ikke har betalt for muligheden. Og så vil der gå en masse administration med at sortere i hvem som har lov og hvem som ikke har lov.


Ideen med en "scroll-ned-hurtigt" tråd er okay - jeg vil skrive den på listen med ideer som en galleri-visning på MPL, men jeg tør ikke love dig hvornår jeg kan lave den.


Med venlig hilsen

Jan Petersen


0
0
Svar på denne tråd
 
 måske problemet
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 09:45

er, at der er nogle tråde, hvor det er ok, - dem, hvor der bare er et billede, en pris og en tekst a la "denne her kan jeg heller ikke få solgt"


De tråde, der irriterer mit øje (og min pengepung, da jeg også har haft annoncer, jeg har betalt for), er de tråde der lyder a la

"Hvorfor kan jeg ikke sælge denne fine velgående pony/ hest efter XX, på xx antal år, der har startet xx stævner, aldrig har været syg, er SÅ sød og rar, passet med smed, vacc. og ormekur osv osv. Den koster kun xx antal kroner"

Jeg har set en del af den slags indlæg, - og de er ofte meget længere end mit ovenstående eksempel.


Selvom det er ærgeligt, forstår jeg godt hvis moderationen føler sig nødsaget til at skære alle tråde med salgsheste over een kam.


Mvh Christina


Et andet gammelt kinesisk ordsprog siger:
Den, der kaster perler for svin, har for mange perler.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor sletter i alt det sjove??
Forfatter: 
Dato:  30-12-2005 19:00
Synes ikke det kan være rigtigt, at I sletter salgsheste tråde! Jeg synes det har været rigtig hyggeligt at se på disse tråde!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld men
Forfatter: 
Dato:  30-12-2005 19:45

Kære modereatoer.. Synes det er trist i nu vil til det.. Synes også det er tris at i ikke vil have fotos under hygge snak.. Synes det har ødelagt HN en del.. Og det er for at være helt ærlig.. Det jo ikke hygge derinde mere! Billeder osv. er da også et sted at vise dem men alligevel.


Bare et surt opstød herfra

0
0
Svar på denne tråd
 
 Salgstråde
Forfatter: 
Dato:  30-12-2005 21:54

Jeg forstår så udemærket det ikke er tilladt at lave salgstråde på o&b.

Faktisk er salg af hest en af de eneste brugerbetalinger der er på HN og det er den måde de for deres penge hjem på. Og hvem vil betale for annoncer på mpl hvis man kan få det gratis på o&b?


Man kunne så overveje om et alternativ kunne være brugerbetaling for at være på hn i det hele taget? HN skal jo have deres penge ind på en eller anden måde, hvis det ikke skal være på salgsannoncer.


Jeg var også selv glad for de tråde men synes det er fornuftigt, at hn har sagt nej til dem, nu andre må betale sig fra det samme bare på markedespladsen.












0
0
Svar på denne tråd
 
 Shannon77
Forfatter: 
Dato:  30-12-2005 22:47

jeg tror nu de tjener en hel del af pengene på reklamer... da det jo er en af de største sider i dk, og det er jo netop os der kommer på ryttersnak der gør det til en så velbesøgt side. derfor syntes jeg det er ok at folk "øffer" lidt over at det de (og jeg) syntes er sjovt/brugbart forsvinder.


hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2005 23:04

moderator.


Jeg var egentlig begyndt at være irriteret over disse (delvis forsøgt) skjulte salgs annoncer.


Synes heller ikke det kan være rimeligt, når andre skal betale for at lave en salgs annonce!


Og helt ærligt - vi benytter denne side gratis til så mange ting, så jeg forstår skisme godt at HN bliver nødt til at tjene deres penge et eller andet sted - der er trods alt ikke mange ting i denne verden der er gratis længere.


Hvis folk mangler sjovt og brugbart fordi salgs annoncer skal ligge på markedspladsen - så må de jo øffe derind?





Christel

"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"




0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider