Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Sienna til dressurtræning..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 20:16

Sienna rykker sig konstant lige pt. Jeg fik lige hapset lidt nye billeder af hende i dag. Hun var dog lidt hidsigprop, men jeg fik alligevel lavet nogle okay øvelser på hende.

 

Jeg arbejder primært mest pt. på at samle hende noget mere og stille hende højere i nakken i trav og galop (sætte hende mere bagtil). Derudover er jeg i gang med at udvikle traven så hun begynder at blive mere bærende.

 

Ellers er jeg påbegyndt changement træning og det tager hun faktisk rigtig fint. Hun bliver lidt hidsig og nogle gange bukker hun. Men de ligger nogenlunde på signalet nu ved hjælp af lidt tap med pisk. Så det er rigtig godt.

 

Derudover er jeg startet op med traversade på langsiden - de skal nemlig også i gang med at påbegyndes så de kan videreudvikles til sidetraversader i trav og galop. Lidt galop schnekelvigning har vi også lavet og det tager hun ganske flot og rykker sig villigt :)

 

Nå ikke mere snak - værsgo - lidt billeder:

 

Billede

Lidt opvarmning

 

Billede

Afsted i trav

 

Billede

Lidt galop - op af bakke Sienna

 

Billede

Mere galop

 

Billede

Lidt trav af langside

 

Billede

Galop

 

Billede

Trav igen - lidt mere samling

 

Billede

Trav - lidt mere samling.

 

Billede

Lidt traversade påbegyndt og hun kan nu lave 4-6 trin.

 

Billede

Smukke - dog noget skævt næsebånd haha

 

Billede

Øhm ja - en bunke med spåner som er ved at blive pålagt ridebanen - og den synes Sienna var SPÆNDENDE :D Så den kunne man skrabe lidt i med forbenet og snuse til - mule i :D

 

Skøre hest.

 

Jeg tog også billeder af Romse løst i ridehuset, men de blev desværre alt for mørke. Øv. Så det må blive næste gang :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

5
2
Svar på denne tråd
 
 Gyhhhhhy
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 20:24

Nå ja og jeg er helt klar over mine noget høje, irriterende hænder.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ridning
Forfatter: 
Dato:  25-10-2016 01:46

Pæn ridning som altid Jeg synes i er nået langt på ikke så lang tid, og det siger jo ikke så lidt endda


Mvh Sandra

 

med pletmulen

Hedens King Of Hearts

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  25-10-2016 13:05

hun er sku ved at se godt ud Skulle lige til at kommentere på dine hænder - men det gjorde du jo så selv


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-10-2016 12:11

Sandie: Haha ja. Jeg tror de noget høje hænder den dag kom af hun meget gerne ville ind og dykke bag hånden og så prøver jeg at lægge let pres i mundvigene i stedet for i selve munden på hende da hun er en meget følsom dame :)

 

Men ja hun udvikler sig vildt meget lige pt.

 

Sandra: Tak skal du have. Hun er virkelig nået langt på blot 5 mdr. Hun har også tabt sig - jeg vil skyde på det er omkring - 100 kg. Hun skal stadig tabe sig små 25 kg mere, men det går virkelig godt fremad med hende. Hun er super lærenem, ivrig og arbejdsglad (og hidsig) Men hun vil gerne fremad og det er dejligt at have sådan en hest mellem hænderne (sådan er alle ejers heste faktisk)

 

I weekenden skal vi til stævne og starte LA1 opg LA2 igen. Jeg tager det bare som helt alm. rutine og træning da jeg godt ved hun stadig mangler noget styrke i nogle af de mere samlede øvelser hvor hun skal ind og sætte sig noget mere. Fx afkortningerne efter middelgalop, middeltrav er også lidt svært for hende, schnekelvigningerne skal også bevare bedre bæring, men hun er nu endelig begyndt at flyde bedre og lettere til siden efter hun har haft kiropraktor :) Derudover selvfølgelig de mindre halve 10 meter vendinger. Overgangene er heldigvis ved at sidde rimelig meget i skabet :D

 

Målet er stadig at hun går en LA4-5 omkring maj måned og gerne får en MB debut omkring sensommeren næste år. Derudover skal vi også ud til C stævner omkring januar regner jeg med.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
3
Svar på denne tråd
 
 Smiler ...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 16:55

Hvor blir hun bare mere og mere en smuksak

Og jeg må indrømme at selv om Lara var super dejlig under dig, så klær det dig virkelig at være på hende her.

Dejligt udtryk hun og har, og fin facon på overlinien


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ()))))(?((;;
Forfatter: 
Dato:  30-10-2016 18:28

Tak skal du have Brava :)

 

Til stævne i går gik hun 69% i LA2 og hun var så fin. Jeg er så stolt af hende.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider