Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Til stævne med Sienna..
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 00:37

Jeg ved ikke hvor mange der efterhånden overhovedet læser med herinde mere. Mit tidligere indlæg var der nemlig ikke særlig meget respons på. Men her kommer der en update alligevel. I kan også følge mig på Facebook hvor i både kan deltage i give-aways, se billeder, daglige opdateringer og videoer, samt læse mine blogindlæg.

 

I mit sidste indlæg skrev jeg at Romse er kommet i gang med genoptræning i skridt. Det har vi så i gang med og Romse er ved godt mod. Hun elsker at lave noget. Hun vil meget gerne trave, men accepterer at blive i skridt uden at hoppe rundt. Hun er sådan en dejlig hest. Vi startede dog lige for en sikkerheds skyld med at longere hende lidt på begge volter i trav (efter dyrlægens anvisning) Romse er en meget varm hest og jeg ville helst ikke have en flyvetur ;) Men hun overraskede os begge for hun var total cool og gik afslappet rundt. Hendes takt er allerede blevet SÅ meget bedre, det er så dejligt at se der er fremskridt.

 

Video

 

Derudover så fortalte jeg jer jo at jeg havde vundet 1.000 kroner til Abrideudstyr og dem brugte jeg på denne flotte kandar til Sienna. Den er nu kommet hjem. Så nu skal de rigtige bid blot lige indkøbes og så skal vi ud stille og roligt og skridte med den på. Det bliver så godt.

 

Billede

 

 

 

I sidste weekend var vi til stævne og red en LC1 og en LC3. Sienna virkede lidt træt og ikke helt ude og suge fortil og trave igennem som hun plejer, men dommerne var åbenbart uenige for vi red 68% i begge programmer og LC1 vandt vi en 1. plads i. Men i sidste del af LC1 programmet begyndte hun at trave super så jeg var alt i alt enormt tilfreds med hende. Det er okay at man er lidt træt indimellem :)

 

Billede

Opvarmning

 

Billede

Opvarmning

 

Billede

Skridt

 

Billede

Trav

 

Billede

Trav volte

 

Billede

Galop volte

 

I dag har vi også været til stævne og starte LC2 og LC3. Det var første gang i et fremmede ridehus og det var altså enormt heste spisende. Hold nu op hvor hun gloede på ALT haha. Men det er også okay, hun skal jo lige vænne sig til at være i fremmede ridehuse. Hun er ellers blevet mega cool stævnehest udendørs nu. Hun har virkelig udviklet sig, hun er fantastisk at træne :)

 

Men alt i alt gik det godt og jeg var meget tilfreds med dagens ridt alligevel.

 

Billede

 

Uhh farligt - sådan gik hun meget af tiden haha. Nååååå..

 

Billede

 

 

D. 8. oktober skal jeg ud og ride vores LA1 og LA2 debut i hus så det bliver enormt spændende.

 

Jeg skal nok opdatere jer :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

16
1
Svar på denne tråd
 
 Flot ridning
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 06:51

JEG læser med! Som jeg har skrevet før, så kan jeg godt lide mangfoldigheden herinde, hvor jeg synes det bliver lidt ensartet på FB hvor jeg skal følge folks sider og dermed mister rigtigt meget/mange fordi jeg ikke følger dem, hvor jeg måske ville have læst lidt engang imellem herinde og lært dem at kende.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 følger også med
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 13:16
Det er dejligt med nogle indslag og jeg har det som Charlotte, det er mere mangfoldig på hn, der er alt fra folk med hjemmelavede gp heste til dem der har klappedyr.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg følger også med!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 21:05

Jeg følger også med herinde, men du har helt ret i at det er småt med indlæg og ikke mindst kommentare i de indlæg der er.

Jeg forsøger at huske at kommentere, samt at ligge lidt billeder op .

Det er super fedt og følge dig og hestene, så jeg håber du bliver ved med at opdatere herinde

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg følger også med....
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 21:42

...men skriver ikke så tit. Ville i øvrigt ønske at du skrev hvad hesten hedder - jeg ved godt at jeg sikkert ikke kender den, men jeg nægter altså at tro på, at en bare halvgod DV er døbt "romse"...

Men nu er jeg også så gammeldags, at jeg kalder alle mine heste ved deres navn

 

Hiksen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 spændende at følge
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 22:35

De er bare så fine begge to og selvom jeg ikke altid skriver - så læser jeg nu med alligevel :) - kommer ikke på fjæsen hi hi


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2016 02:31

Jeg tænker osse tit, om der efterhånden er flere herinde.

Jeg følger med, dog mest som ikke logget på, så det ender sjældent med, at jeg skriver noget.

Men jeg ser alt fra jer

Og man ka sige, de 3-6 nye tråde der kommer her pr. dag, er jo til at overskue.

 

Har på det sidste selv haft lyst til, at lave en billedetråd.

Men selv om billederne er over det niveau der normalt er herinde, synes jeg der er for lidt repons.

Så de ender typisk bare på FB og de bedste på Insta.


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  26-09-2016 18:29

Dejligt at romse er igang igen - håber den forbliver ok på benene

 

Og Sienna er blevet så meget smartere efter hun har slanket sig :D Bliver spændende med LA!!


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-09-2016 12:55

Tak for jeres kommentarer :)

 

Jeg har modtaget kandaren og Sienna ser godt ud med den. Den er ikke helt tilpasset, men skal lige have set på den igen. Havde sat den mærkeligt i højre side, det er dog rettet efter billedet :)

 

Vi skridtede en tur i skoven på den og hun havde helt ro på munden og virkede ganske tilfreds. Tror hun er sådan type der, ligesom Lara, vil trives fint med kandaren i fremtiden :)

 

Billede

 

Romses fulde navn er First Romance Bastbjerg og det er ikke lige noget man står og kalder højt på folden. Sienna hedder også Bastbjerg efter sit navn. Det samme gør følle som hedder Destiny Bastbjerg. Sienna og Destinys mor er Simenon Bastbjerg.

 

Ikke nemt ha ha. De er alle født og opvokset hos ejer.

 

Følle vokser også så fint for tiden og hun er så kær. Glæder mig til hun bliver 3 år. Jeg nyder stadig selv ikke at have min egen hest og ærligt så savner jeg det ikke en gang. Nok fordi jeg havde Lara som min egen hest de sidste 4 år og nu også har de 4 pru dyr som mine egne og mig og ejer har præcist samme mening om ridning og hestehold. Det er super fedt :) Jeg savner heller ikke regningerne og hvad ejeren ikke gør for sine heste. Sadelmager to gange siden jeg startet på Sienna i maj måned, to kiropraktor til Romse. Dyrlæge til Romse. Nyt udstyr, tilskud, stævne starter og kørsel. Jeg er så taknemlig :)

 

Jeg håber også at Romses skulder bliver god igen, men det kun tiden der vil vise om hun bliver ridehest. :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider