Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Opdatering af Romse og Sienna..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2016 23:00

Jeg ved flere af jer følger lidt med så hermed en opdatering fra os.

 

Vi starter med Romse.

 

Romse har jo stået den sidste 1½ måned med dårlige forhove som skulle have lov til at vokse ud igen. For en lille uge siden fik hun forsko på igen og hendes hove er blevet meget bedre. Derudover har vi, efter at have snakket med dyrlægen, longeret hende lidt for at få det værste krudt ud af hende inden vi tog afsted i dag.

 

Dyrlægens dom i dag var at hoven på højre forben stadig lige mangler at vokse det sidste ud. Hendes skulder er dog blevet bedre, men nu skal den genoptrænes stille og roligt. Vi må derfor gå i gang med at skridte på banen hvor hun skal smidiggøres, skridtes i godt fremadgående tempo så hun får strukket sin skulder korrekt frem og ud igen. Derudover en masse skovture i skridt op af bakker også.

 

Så det var en god nyhed. I morgen hopper jeg op på hende og starter.

 

Romse har haft sadelmager og god nyhed, min egen sadel kan godt ligge på hende så nu skal vi bare stille i gang med at gå til ridning igen. Den skøre hest :D

 

Billede

 

Så kommer vi til Sienna.

 

Sienna er pt i stor udvikling. Hun rykker sig konstant og hele tiden. Noget man også skal passe på med da hun rigtig gerne vil give mere end hun kan og er klar til. Så jeg presser ikke mere på hende hvad godt er (og måske endda for lidt vil nogen mene) Men jeg vil gerne have hun mentalt, men også fysisk kan holde til det og være med hele vejen.

 

Vi var til stævne for en lille uge siden og Sienna synes det hele var HESTE SPISENDE. Der var rigtig meget pynt og det har hun jo aldrig set før, det er kun 4 gang ude. Så vi havde nogle små misforståelser i første program. Andet program var hun dog meget mere afslappet bortset fra en lidt heste spisende dommer. Så alt i alt okay tur til 67%. Vi red 2x LC.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Øhh ben Sandra.

 

Sadlen jeg red i var ikke lige min kop the. Sadelmageren havde taget hendes egen med fordi hun har ændret sig så meget siden maj hvor jeg startede med hende, så den skulle omstoppes. Så derfor red jeg i Romses tidligere sadel på hende til stævnet og den er jeg ikke gode venner med haha.

 

Heldigvis er sadlen vendt retur :D

 

Så har vi også været til springning, noget Sienna ikke har prøvet specielt meget. Vi startede blot med en bom og så lille kryds til slut. Tog hun faktisk ganske flot og tror hun synes det var meget sjovt.

 

Billede

 

Hvilket bringer os frem til i dag.

 

Nye træningsbilleder får i hermed. Jeg lod hende dog gå lidt dybt i dag og stille og roligt da hun virkede lidt træt (varmen). Derudover skal vi på Rafael Soto kursus i morgen, bliver SÅ sjovt og spændende at prøve. Lørdag skal vi til stævne og starte 2x LC. Så de næste to dage bliver derfor lidt hårde for hende.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Godt bagtil her - dog ved jeg ikke lige hvad jeg laver haha

 

Billede

Traver af for nu.

 

Derudover har jeg besluttet at vores LA debut skal ske i oktober.

 

Her til aften kom jeg hjem til en SUPER fed nyhed. Jeg har vundet et gavekort på 1.000 kroner til AB Rideudstyrs netbutik. Så lækkert. Så derfor har jeg valgt at købe denne flotte kandar til Sienna. Jeg har dog stadig ikke helt besluttet mig for om det skal være med eller uden hvid foring, men det når jeg jo nok at overveje inden :D

 

Billede

 

Det var alt for nu. I kan også følge med på Facebook.

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

11
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  16-09-2016 07:39

Der er kun ganske få ryttere som jeg gider se billeder af herinde, du er en af dem! Dejlige billeder og flot ridning.

 

Tillykke med præmien, de der FB-konkurrencer er ganske sjove, jeg har selv vundet en H-trap til bremser for ikke så længe siden, den står og venter på at det bliver bremsesæson igen, så skal den sættes op. Jeg glæder mig helt vildt til at prøve den.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kandar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2016 15:26

Jeg har for en uge siden lige købt et BR (Præmiere) kandar i AB rideudstyr.

Det er så lækker kvalitet,god pasform og super flot, så en varm anbefaling herfra:-)


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kursus
Forfatter: 
Dato:  26-09-2016 19:07

Hvordan gik Rafael Soto kurset?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider