Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Allerede nye billeder
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 11:19

Ja selvom jeg næsten lige har præsenteret jer for min nye "lille" dreng, så har jeg alligevel lyst til at vise jer de nye billeder her...

 

For selvom han var en røvbanan, og løb igennem en 1½ meter høj hæk med mig (man er vel knapt styrbar når man er ny tilredet he he), så er jeg ret glad for hvad jeg så på billederne..

 

Sidst der blev taget billeder var han en del bag lod på dem alle.. Og allerede 1½ uge efter (på disse billeder), er næsen mere fremme

 

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Og så har han jo også fået sports-man siden sidst

Billede

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

15
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 11:31

Hej,

 

Sikke dog nogle lange stænger, han har :D Men flot ser det ud - meget pænere end sidst :)

 

Det klær ham også med sportsman - det andet ser nu lige sjusket ud. Har også lige trimmet min, efter hun havde fået rimelig langt hår... det ser bare mere sporty ud :)

 

Dejligt vejr, I rider i på de sidste galopbilleder! :-P


Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 11:52

Ja han er simpelthen så langbenet og smal også, så det bliver spændende at se hvordan han ender ud med at se ud når han er vokset færdig

 

Og ja - sportsman er nu det pæneste... Men tænkte jeg hellere måtte vente med at hive den af, til der var skrevet kontrakt og betalt for ham

 

og vejret?? Puha.. Håber på noget tørvejr snarest! For han kan ikke galopere hele omgange i hallen endnu (han glider i den ene ende), og udendørs tør jeg heller ikke helt galopere for meget endnu (ja, jeg er lidt en kylling hvad angår bunden og risiko for at glide)... Så vi glæder os til bedre vejr, så bunden bliver tør nok udenfor til at jeg tør galopere MED ham og ikke bare galopere en langside og så stoppe op


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snydt...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 12:22

Her troede jeg lige at vi skulle se en video af dig på vej gennem hækken - jeg føler mig snydt!

 

men det ER nu en dejlig hest.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

6
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 15:04

ENIG med Sif

 

 

Du har altid formået, at ride hestene pænt!!! Så godt arbejde med den langbenede nye der


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 17:37

Pæn ridning og flot hest!

 

Jeg synes altså det er bedårende, med en "pjusket" lang man, men kan godt se det andet ser mere sporty ud ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 19:13

Tror også min kæreste ville have ønsket han stod med video kameraet og ikke spejlrefleksen Han så lidt undrende ud, da jeg pludselig forsvandt..

 

Men puha, var sku sikker på at han enten ville vælte i hækken eller bukke mig af.. men han kravlede bare igennem, og stoppede bagefter som om han tænkte "hvad skete der der??"

 

Billede

 

Det var lige i hjørnet bag hans bagdel han rendte igennem - så ikke liiige fordi noget indbød til at stikke igennem


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 19:34

Dæleme godt der ikke skete noget med nogen a jer!!!!!!!!!

 

Men nu ved han, hva der er på den anden side

Mon ikke Tårnhøje he***de og Brogede k* kiggede en ekstra gang (hvis altså de stadig går på sø-folden )

 

Håber vejret snart arter sig og du kan få galop hele vejen rundt

 

Hils derude!!!

 

Tak for kigget og ser frem til næste tråd


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 21:25

De går stadig på sø folden :P Og ja de har sku nok tænkt sit da han kom bragende igennem hækken

 

Idag var han dog dygtig til at gå til ridning.. indendørs


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 22:15
Smukke fætter langben, godt der ikke skete noget med jer, men hvorfor filen ville han pludselig gennem hækken? Havde i problemer med bremselængden?? He...he.... Vi håber også snart på lidt mere sommer vejr.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 For søren...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 10:17

Han er altså en rigtig fin langbenet sag


Mvh Maia

- som stadig savner Frøken Stjerneskud (*?.?.1999 til 9.5.2005)

 

Regnbue Broen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 10:25

jeg ville forsøge at galopere en volte, istedet for bare at følge hovslaget.. og det synes han var lidt svært, så han legede giraf og stak snotten i vejret og var helt ukontaktbar


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Utrolig smukt
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 11:36

Hvor er det utroligt så hurtigt du har fået "vendt" ham rigtigt.

 

Han er simpelthen så fin. Glæder mig til at se jer i fremtiden.

 

Du fortjener dælme også din egen dressur super star efter al det flotte arbejde du har lagt i andres igennem årene.

 

Hvad er der blevet af entertainer?

 

Kæmpe thumbs up

 

Hilsen Sabrina


- Med super mulen Lerano

 

-Fik vores lille prins 12/4-13

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 13:19

Ja jeg er bare så glad for at jeg til de få penge jeg havde, lykkeds at finde en fornuftigt gående hest :D man bliver jo forvænt af alle de lækre låne heste jeg har været så priviligeret at have

 

Jamen entertainer var i sin tid lånt ud til en fra efterskolen, som efter skoleåret fik ham med hjem.. Han kom så hjem til ejer igen i starten af sidste år, hvor jeg var ude og besøge ham og fik tilbudt at ride ham igen, hvilket jeg sagde ja til...

 

Men han blev gentagne gange uren, og da jeg jo så blev gravid (og døjede vildt med kvalme) besluttede jeg at det ikke kunne svare sig igen igen igen at genoptræne... Så nu er han desværre vidst pensioneret, da han har fået slid i hans dårlige forben (han har en slem bukkehov).. Men han lever og har det som blommen i et æg hos hans ejer


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 16:10

Jeg kom pludseligt i tanke om at der på et kamera som dit, må være en "tager-utroligt-mange-billeder-mega- hurtigt-efter-hinanden" knap

 

Den viser du lige din kæreste

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 21:58

ha ha den kender han skam :P tror han stod og rokkede med barnevognen, og han så noget chokeret ud da han så kiggede op og jeg var væk


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

1
0
Svar på denne tråd
 
 Puuuuuuuha
Forfatter: 
Dato:  01-07-2016 14:54

FØJ siger jeg bare.......for hvor er det dog en lækker sag du har fået :) Og hvor ser det bare godt ud med jeres udvikling allerede!


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  01-07-2016 19:06

Tusind tak :D


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 WOW lækker sag!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 15:19

Sikke en lækkerbidsken du har fået under dig der

 

Det skal da nok blive rigtig godt! Den falder lige i min smag

Det eneste der umiddelbart springer mig i øjet er din tildens til at læne dig meget frem .. Umiddelbart kan det jo godt være skyld i at hesten har endnu sværere ved at finde balancen og holde et roligere tempo, men det er du sikkert selv helt klar over

 

Jeg ved fra mig selv hvor svært det kan være at holde styr på ens opstilling, samtidig med at man knokler for at holde styr på hestens skuldre, bagpart, ben og hoved :P En ting ad gangen :P

(Jeg ligner selv en sæk kartofler på min unghest, men sidder pænt på min ældre hest, så det har meget at sige )..

 

Glæder mig til og følge med i jeres udvikling

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-07-2016 18:09

yeps - læner mig aaaaalt for meget frem, og schenklerne tilbage... rigtig grim vane fra sidste år hvor jeg var gravid, og red til jeg var 29 uger henne (og kun stoppede pga hesten blev skadet igen)... var nemlig nød til at læne mig frem, da jeg ellers fik ligament smerter..

 

og så er det som om jeg ikke heeeelt kan komme tilbage på min der til indrettede


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider