Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 To nye heste-projekter :)
Forfatter: 
Dato:  13-05-2016 14:12

Tjaa.. Som mange af jer nu ved skal Lara jo flytte til Jylland i september måned. Det bliver nok omrkring d. 1. september og så går hun på halv-pension hvor hun fortsat blot skal gå skovture og hygge med sin ejer.


Det bliver rigtig godt for hende og hun fortjener at gå på pension :)

 

Derfor skulle jeg jo finde noget andet at ride på så småt. Det gik ski godt nok noget stærkere end jeg havde troet.

 

Nu er jeg blevet rytter på Stutteri Bastbjerg oppe i Ganløse. Han har pt. tre hopper. Den ene har dog føl på 2 mdr ved siden af nu og er derfor ikke i ridning.

 

De to andre rider jeg så på og skal træne, ride stævner osv.

 

Jeg havde min veninde med oppe for at skyde lidt billeder af dem. Som sagt er de jo langt fra perfekte og der skal ligges noget mere ridning i dem og de skal styrkes noget mere bagtil. De har dog ikke været til stævner så det skal vi også ud og prøve stille og roligt.

 

Den røde:

First Romance Bastbjerg, 6 år gammel, 168 cm i stg. Meget varm hoppe efter Fürst Romancier. Udover at hun er varm i hovedet er hun dog rigtig lærenem og arbejdsvillig. Har tre rigtig gode gangarter. Manger stadig noget bæring bagfra, men det skal nok komme med styrken.

 

Den brune:

Sienna Bastbjerg, 6 år gammel, 166 cm i stg. Pt. noget fed, men er sat på slankekur. Hun er efter Samarant og hun er en meget cool hest, dog har hun lidt tænding. Hun kan slukkes og tændes lidt efter behov. Hun er meget arbejdsvillig og meget taktfast i sine gangarter.

 

I får lidt billeder:

 

Billede

Den røde - Romse kalder vi hende

 

Billede

Dygtig hest

 

Billede

Trav trav trav

 

Billede

Lidt galop - mangler styrke, men dejlig op af bakke

 

Billede

Mere trav og mere afskub

 

Billede

Presser lidt på bagfra og så får man pludselig en masse forærende :)

 

Billede

Dygtig hest - ros og klap på halsen.

 

Billede

Frem og ned - op varmning. Hun har det med at åbne munden lidt indimellem også selvom man har meget let tøjlekontakt. Tror bare hun lige skal lære mig at kende

 

Billede

Lidt mere trav - vil gerne have hende til at strække sig mere frem til hånden

 

Billede

Dygtig hest


Tak fordi i læste med og ville se mine to nye projekter :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

13
2
Svar på denne tråd
 
 Dejlige damer
Forfatter: 
Dato:  13-05-2016 18:22

Sikke et par dejlige damer

 

Glæder mig til at følge dig og dem, når nu dine og Laras veje skilles.

 

Og lidt sjovt - en af mine veninder har en hest der hedder Lady Romance og hun bliver også kaldet "Romse" i daglig tale


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-05-2016 07:58

Den sidste hest skulle vel ikke være Simme?

Jeg har redet på Bastbjerggaard, så det er helt sjovt at se det igen. :)

 

Held og lykke, og tillykke med det. :)


//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-05-2016 12:27

Karina: Ja, det er meget spændende. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt at Lara skal til jydelandet, men igen, jeg synes virkelig hun fortjener det. Jeg er glad på min venindes vegne over hendes nye job derovre. Måske hun en dag alligevel kommer tilbage til sjælland, hvem ved :)


(tror det ikke nu hun har fundet ud af hvor meget billigere jylland er både i lejlighed og opstaldning) :D

 

Sofie: Det er Simme som pt. går med føl på 2 mdr nu ja :) Hun er bare så skøn. Simme er også en super god mor som passer godt på sit føl :)

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor.....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2016 12:01

Ej hvor spændende - og fedt at vi stadig kan følge dig i uddannelse af heste, med de to nye "projekter" :-)

 

Hende den røde ser altså rigtig spændende ud :-)

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  24-05-2016 23:24

Ja lover at opdatere og jeg er også at finde på Facebook. Blot søg på Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf :)

 

Ja hende den røde er super og har nogle dejlige kvaliteter. Hun skal blot styrkes så hun kan bære alle sine kvaliteter :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende nye heste
Forfatter: 
Dato:  26-05-2016 09:22

 

Tillykke Sandra. Er det et job eller hvordan har i lavet aftale, hvis man må spørge?

Hvor er det fedt for dig at kunne få noget erfaring med nye heste. De ser super fine ud og jeg glæder mig til at følge jer fremover.

 

Forresten hvad sker der med Emmy? Tager den lille charmetrold med til Jylland?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Landbrug nord/øst-jylland, sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-05-2016 13:20

Emmy tager selvfølgelig med til jylland sammen med Lara og sin ejer :)

 

Jeg vil savne den lille pony også. Hun er SÅ skøn.

 

Vores aftale er ikke et job, men fritid ligesom nu. Udover at jeg ingen udgifter overhovedet har ved det selv. Hvilket er godt for så kan jeg spare de penge og lægge til side så jeg om et års tid, forhåbeligt, kan få egen hest igen :)

 

Ja de udvikler sig fantastisk godt begge to :) Jeg glæder mig til, fortsat at uddanne dem :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider