Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 6 års dressur(Cordi) - Mange billeder
Forfatter: 
Dato:  29-04-2016 11:29

Hej HN'er.

Så er en lille opdatering herfra.
Der er sket lidt nyt siden vi sidst opdaterede.

Cordi er blandt andet flyttet pr. 1/4, jeg savnede mere fold tid og generelt mere ro i staldene og mere fleksibiltet.
Så nu står han på en dejlig privatgård, hvor han virkelig trives.

Han nyder blandt andet at kunne få lov at lege løs i ridehallen, hvilket jeg fik lidt billeder af:

Billede

 

Billede

 

Billede

Han fik lov at tage et lille hop til sidst

Billede

 

Så er der lidt dressurbilleder fra i slutningen af marts, lige inden vi flyttede og så et par stykker fra undervisning efter vi flyttede.


Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede



Så bliver der travet af.

Billede


Jeg arbejder på at få ham frem med næsten og selv at komme tilbage og sidde, da jeg gerne vl falde frem, men Rom blev jo ikke bygget på den dag ;)

Så er der lidt billeder fra undervisning, hvor vi fik ham sat lidt bagtil ved hjælp af tempovekslinger og halveparader.

Billede

 

Billede

 

Billede

 



Så lige lidt portrætbilleder til sidst fra det gode vejr

Billede

 

Billede

 

Billede

Jeg er så glad for ham, hvilket virkelig kan ses på det her billede .

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

TAK fordi I kiggede med, hvis I holdte ud så langt

10
0
Svar på denne tråd
 
 muuums
Forfatter: 
Dato:  29-04-2016 12:04

Smuk smuk hest og sat så dejlig harmonisk sammen Rigtig pæn ridning og det stråler bestemt ud af dig gennem billederne hvor glad du er for ham Dejlig at han står et sted med masser af foldtid,og du er glad for det nye sted.Mange hilsner og god vind fremover til jer fra Lotte.


Stor smuk og blid Østerhovs Blue Star.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kanon lækker!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2016 12:06

Kanon lækker hest du har dig der! Og det er sjovt hvor meget bedre ridningen altid bliver når der står en midt på banen, og råber efter dig! Kender det alt for godt! Jeg arbejder også pt på at få min hest mere frem til bidet, og sætte sig bag til! Så det er temposkift og halve parader hele tiden!

 

Det er desværre efterhånden få stedet hvor hesten kommer ud på folden i mere end 2 timer om dagen. Samme problem har jeg på mit opstaldningssted. Men det er så også det eneste problem, da de andre opstaldere og rytter der begår sig der, er super flinke! Og en dejlig stald og udendørsområde Så jeg bliver.

 

Jeg vil rigtig gerne se flere billeder af jer og jeres ridning!


- Sarah

 

Følg stald Foldager på facebook: www.facebook.com/staldfoldager

Eller følg mig på instagram: sarahvonfoldager

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar :)
Forfatter: 
Dato:  01-05-2016 08:40

Charlotte:

Mange tak for de pæne ord om bassen! . Dejligt at det kan ses, hvor tosset jeg er med ham.
Det er et skønt lille privat sted, med hestens velfærd i højsæde, hvilket bestemt kan mærkes på Cordi


Sarah:

Tusinde tak! Ja, det er ret vildt, så jeg forsøger at ride undervisning så ofte som muligt, så jeg er sikker på at Cordi bliver bygget rigtigt op.
Det lyder som vores hverdag. Især temposkift, synes Cordi er helt åndssvage, middeltrav er vejen frem
Det er altid svært at vælge, man kan sjældent få det hele, så det handler om at finde det der passer en selv og hesten bedst.

Tak, jeg skal forsøge at få opdateret, nu går vi også udendørssæsonen i møde, så er det sjovere at få taget billeder

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider