Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min kreative verden
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 09:05

Hej med jer

 

Jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg laver og give lidt reklame for min galleri side på fb. da jeg mangler at komme ud med min kunst.

 

jeg drømmer/overvejer at hoppe ud som selvstændig Illustrator/kunstner.. hvem drømmer om ikke at lave det man brænder for. og da jeg da jeg har fået dommen at jeg ikke kan holde til rygbelastenden arbejde mere så må jeg se efter de nye døre der åbner sig for mig.

så enten springer jeg ud i teknisk desiger uddannelsen som 36 årig eller så skal man tage springet og se om man kan leve af sin passion.

 

Men ikke mere ævl herfra, vil vise lidt af det jeg laver og så håber jeg kan få jer til at kikke ind på min side. evt give et Like så jeg kan komme lidt worldwide

 

www.facebook.com/Newfieldart- 314055035297353/

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Forsat dejlig solskins dag derude

14
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 14:47

Rigtig, rigtig flotte (y)


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 20:27

Der er et eller andet med symetrien i tigeren der ikke helt passer, men trækker man en streg ned gennem midten af hovedet og kigger hver side for sig er den rigtig godt lavet. Hunden er i mine øjne perfekt, jeg kan ikke sætte en finger på den, virkelig imponerende arbejde! Og fjordhesten, jeg er helt solgt!! Den måtte gerne hænge på vægen hjemme hos mig! Stødte jeg på den som plakat eller billede et eller andet sted så havde jeg helt sikkert købt den!

 

Jeg ville umildbaret sige "gå efter din drøm", men jeg har ingen forstand på den verden og aner ikke om det er til at leve af? Har du evt mulighed for at kombinere de to planer? Læse til teknisk designer og så arbejde videre imod din drøm i fritiden?

 

Har været inde og lure på din fb side og givet den et like, du er virkelig dygtig

1
0
Svar på denne tråd
 
 Drøm...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 21:00

Jeg er i gang med at realisere præcis samme drøm :-)

 

Det er svært at komme i gang, og især at "komme ud over rampen", så andre end familie og venner ved hvad man laver :-) Jeg har fået det råd at prøve med instagram også :-)

 

Held og lykke! :-D


Følg mine tegnerier på Facebook under "Svensson Art" eller læs med på "Svensson Art Blog"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Perfektion
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 21:18

 

Hunden er fuldstændig perfekt. Skulle jeg sige noget negativt, så er det ØV det ikke er min hund.

 

Tigeren, har ganskevist lidt usymerti, men jeg tror det er fordi den har lidt uspist zebra i højre mundvig.

 

Fjordbassen... wauu. Mangler du en ny model? (har en smækker/lækker ulsblak knægt på "lager")

 

Du er virkelig dygtig!

 

Om du kan leve af det.. det afhænger vel af hvor længe du er om at lave een tegning og hvad en tegning koster. Jeg kunne bestemt godt finde på at ønske mig en tegning af vores fjord plag. (Mangler faktisk et fantastisk billede til vores nye soveværelse væg.)


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gjskkskslj
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 22:32

hvor er du talentfuld. Jeg er især vild med hunden og Alce billedet. Det kunne sagtens hænge i min stue

1
0
Svar på denne tråd
 
 Holy moly!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 01:16

Hold nu k*ft du er dygtig! Jeg er da helt pjattet med din fjordhest! Og hunden er bare spot-on!!!

 

Og så skulle jeg jo lige lure på din Facebook - har du overvejet at illustrere børnebøger? For hold da på hvor sad jeg og tænkte børnebogsmateriale da jeg så nogle af dine tegninger :) Overvejede endda at forsøge mig med at skrive en bog og kræve du skulle illustrere ha ha ha :D

 


1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 09:06

Enig med de andre, go for it !!!

 

Og som Kira, så tænkte jeg også børnebogs illustrator, da jeg så dine tegninger.

Jeg er især vild med din " Alice i eventyrland" tegning nederst i dit indlæg her.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Godmorgen :)
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 09:51

Tusind tak for alle de søde ord det varmer !

 

Anino : ja det er helt rigtig med Tigeren, jeg kunne desværre ikke rette op på det da jeg opdagede det da det er pastel på velour papir. men den har en dejlig blødhed og som helhed fungere det godt

ja jeg har også overvejet det "sikre" løsning ved at tage uddannelsen og så have dette her ved siden af.. der er mange overvejelser, det er jo altid rart med fast indkomst.

 

Kalos :spændene!! du må endelig komme med nogle gode råd og har været inde og se din side på fb. hvor er det nogle dejlige billeder du laver, er vild med dine malerier

ang Instagram, så har jeg allerede en profil derinde som selvfølgelig også hedder Newfield.art så det kan jeg varmt anbefale man kommer lidt worldwide

 

Shagya :Haha en zebra ja selvfølgelig det må være svaret!

og tusind tak for rosen!. jeg elsker at tegne/male fjordheste og har også en fjord vallak stående i min stald, og håber snart på flere planene er når jeg ikke er sygemeldt mere så bliver mine doddle fjordheste serie sat tilsalg som plakater man kan bestille. Nu er jeg faktisk startet på en Islænder serie i samme stil.

og hvis du følger mig på facebook kan du se hvornår jeg igen tager imod bestilling.

 

Allycat : Tusind tak

 

Kira Emilio : Tusind tak og ja som man kan se så kan jeg godt lide den fantasi verden i børne højde så du siger da bare til kan da lige ligge en rå skitse ind som jeg arbejde på,den skulle gerne i min portfolie med illustrationer til børne bøger mm.

Billede

 

Cooper nr 1 : Tusind tak for de søde ord.!

og ja jeg elsker filmen Alice i eventyrland

 

Men kan I forsat have en rigtig dejlig solskinsdag

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gode råd
Forfatter: 
Dato:  15-02-2016 15:58

Uha, jeg startede for en måned siden, så jeg har desværre ikke de vilde råd at dele ud af ;-)

 

Men jeg har liket din fb-side og synes det er nogle fede ting du laver :-D Især de lidt mere stiliserede billeder kan jeg godt lide.

 

Har du prøvet at udstille? Der er virkeligt mange biblioteker, butikker, caféer etc., der har plads til en lille udstilling :-) Nå ja, og så gallerier, selvfølgelig ;-)


Følg mine tegnerier på Facebook under "Svensson Art" eller læs med på "Svensson Art Blog"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flotte
Forfatter: 
Dato:  17-02-2016 23:40

Rigtig flote ... er især vild med hunden og mønsterhesten :) Mønster hesten kunne jeg godt se hænge på væggen og mindes også at have set lignende (ikke heste - men andre motiver) til salg - så måske den stilart var en ide til fremtiden :)

 

 

 

M.v.h

Sheila

 

Passion for fashion, horses & technology

 

New project:
Animo rideudstyr: ridebukser & stævnejakke

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider