Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 forår på forskud
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 00:14

kender i det når luften og udendørs banen pludselig kan få en til at føle at nu er det forår, selv når kalenderen kun siger febuar?

sådan en dag var det i lørdags for mig og Gilbert, så vi fik prøvet udendørs bane på vores nye opstaldnings sted for første gang, det har jo nærmest været frost siden vi flyttede der ud i december, og da det endelig tøede, tog jeg på skitur med jobbet.

Men nu var banen super fin og allerede tør på tros af den megen regn, der har været i sidste uge. Gilbert var lidt anspændt og knap frem ad gående nok i trav, fordi han skulle glo på omgivelserne, men skønt var det at komme uden for at ride lidt dressur træning.

jeg vil lige dele et par lidt halv dårlige mobil shots med jer, som min søn lige tog, da han kom for at hente mig.

ved godt jeg læner mig rigeligt tilbage og sidder lidt til højre på ham ind i mellem, men vi arbejder på sagen, og jeg syntes jo bare at han efterhånde er blevt en rigtig flot fyr, med fin facon både på hals og røv

Der drives......

Billede

tror vist jeg prøver at få gang i venstre bag ben på ponyen

Billede

på vej mod en vendning tror jeg nok

Billede

galop, fin i hånden og op af bakke

Billede

mere galop, ser ud som om jeg prøver at vende min supertanker ind på volten, ikke altid lige nemt at få rumpen med sig

Billede

så begynder vi at trave af

Billede

 

Han er nu sød min "lille pony"


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 17:37

Ja det er dejligt med noget fornuftigt vejr - men øv frosten kommer vidst snart tilbage...

 

Ang. billederne synes jeg det ser noget anstrengt ud (din opstilling), men det er nok hvis han var noget tændt Hvor stor er bassen??


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 19:58

Tak for komentar Sandie

du har fuldstændig ret, min opstilling ser anspændt og alt for bagud rettet ud

Det føltes også lidt sådan imens jeg red he...he.... Han var rigeligt opmærksom på alt andet end mig, og kun momentvis ærligt fremme "foran støvlen" så der var nok st administrere fir piloten, han måler vel 173-175 cm efterhånden, så det er lidt af en "supertanker" jeg har under mig

 

I dag da jeg red,kan du også tro jeg var fokuseret på at sidde lige over ham. Og på at mine skuldre ikke røg op over ørene, når det blev svært.

Jeg brugte spejlet i hallen flittigt, og jeg fokuserede hele tiden på mig selv, og ikke ikke så meget på ham. Bare rundt på volten, pæne hjørner, overgange og den slags.

Og tænk en gang, så fungerede mulen skisme også rigtig fint. Og en anden ting der var godt, var at mit åndedræt var mærkbart bedre i dag, nok fordi min kropsholdning var mere afslappet og i balance. Jeg har virkelig tænkt på, om min kondi pludselig var blevet dårligere? fordi jeg på det sidste, er blevet ret forpustet og har derfor haft problemer med at holde kadencen og selvtilliden oppe.

sådan er det tit for mig, jeg har rigtig godt af at se mig selv på billeder og video, med jævne mellemrum, da jeg har tendens til at bruge min krob forkert, og "glemme" at tjekke mig selv, for de dårlige vaners indtog. Jeg blir bare sådan lidt ØV og tænker jeg måske bare ikke er "dygtig nok" når noget i dressur træningen driller.

jeg er ellers altid fuld af selvtillid og mod, i terrænet og på spring banen, der rider jeg jo bare, hvor svært kan det være....... for hvis det virker og hesten funger, ja så pyt med hvordan det ser ud he...he.... men det halter lidt mere på dressur banen. Jeg vil så gerne blive dygtigere, og det skal helst være perfekt med det samme, men for pokker hvor er det der dressur svært.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider