Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Sol og smil
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 18:32

Et par mobil snapshots, af en skøn dag i bakkerne ved søen, i godt selskab, men måske Gilbert og mig skal ønske os en lænde dække et nummeret stører....ha....ha......kan se det ligner et "frimærke" på hans store brede oldenborg mås

Gilbert satte " firhjulstræk" og sin oldenborg "dieselmotor" i gang, at skridte op og ned af alle de bakker, gav gid motion.

Vi måtte holde os til skridt, da vi gerne ville give Tine en chance for at blive hængende på ryggen af Bob

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Nu har Gilbert og jeg været en måneders tid i vores nye " hjem" og vi er faldet fint til, vi nyder ridehuset og de nye søde stald kammerater.

Vi nyder også det skønne ride terræn lige uden for døren, og i dag var vi så på den første lægerne tur ud i solen, sammen med vores nye venner Tine og Bob.

Bob syntes vist det var rigeligt sjovt og lidt farligt, at være " ude i verden" med Gilbert og mig, Tine havde nok at gøre med at "hænge på" sin sprællemand.

Gilbert var selvfølgelig en gentleman, og klare både mødet med det fremmede område, og følgeskab af sin lidt hyber aktive tur vens fjollerrier, i sin sædvanlig super cool oldenborg stil.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler 😁
Forfatter: 
Dato:  05-02-2016 18:40
Dejligt med lidt "Likes" fra jer, det var sørme også en skøn tur, som fortjener at blive "liket"


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2016 00:30

tjahhh det er lidt for nemt at nøjes med at like, så for en gangs skyld vil jeg tage mig sammen og kommentere;-)

 

Det ser ud til at være et rigtig dejligt rideterræn i er flyttet, og altid rart med turbuddies

 


Mvh Naja

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2016 19:39

Skønne billeder.

 

Glæder mig helt til jeg selv skal en tur ud i morgen.

 

Forhåbentlig bliver det også ok vejr der.

 

vh Line

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2016 20:22

tak for input Naja og Line

jep det er lidt for nemt med de likes Naja, savner lidt " gamle dage" hvor der hurtigt blev langt en lille komentar positiv eller negativ fra forskellige " ænder"

Det er lidt kedeligt med de der likes/dislikes, en lille komentar er altid mere hyggelig at få

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 lækkert
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 11:53

Det ser skønt ud!

 

Hvor rider I?

Ved Lyng, eller er det over i det nye grusgravsområde på den anden side af Kalundborgvej?

Det skal jeg da have tjekket ud en dag!!


Sagde Ditte

Kun døde fisk svømmer med strømmen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 20:02

Tak fir komentar Ditte. Billederne er fra grusgraven lige på den anden side af kalundborgvej, et fantastisk område, med super fede bakker hvor grusstierne er virkelig fine ned god bund, selv i dårligt vejr.

Man kan rider direkte over i skoven den vej, så Gilber og mig er virkelig i vires ES

du skulle tage og prøve det hvis du har mulighed for det.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 smukt!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 11:24

Jeg har gået nogle gange i området og skoven, så jeg kender det godt.

Må helt sikkert alliere mig med en trailer og komme derud - var Kalundborgvej ikke så trafikeret kunne jeg ride derover :-)

 

Måske vi kunne mødes til en tur derude i foråret?


Sagde Ditte

Kun døde fisk svømmer med strømmen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ser hyggeligt ud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 20:13

ligner nogle glade heste i et dejlig terræn


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

og guldheste bassen Safran

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler 😁
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 22:37

Jep Signe, glade heste og glade ryttere, i et fantastisk tur området. Tak for din kommentar.

Jep Ditte lad os da mødes en dag, vi er altid klar til en dejlig tur i godt selskab.

I får lige et billede fra i dag, på toppen af bakkerne

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider