Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Chop i aktion igen :D
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 01:30

Eftersom der var så god feedback på comeback-indlægget (TAK<3) så får I lige et mere!

idag har Chop og jeg været til stævne i HURK. Vi startede en MB2, og målet var klart!!! INGEN galop i øgninger!!! Eftersom det åbenbart har vist sig at være et generelt problem i det program, og KUN det program, så var det mit personlige mål! At ride de øgninger rigtigt! Og jubiiiii ingen uplanlagt galop :-P dog blev den frie lidt mat, men pyt!!!

Chop er bare SÅ glad for at være med ude igen. Og hvor han nyder at blive nusset og flettet. Vi er mest arbejdet med smidighed (specielt til højre), og synes det gik rigtig fint. Vi havde en super tur og jeg havde en god fornemmelse af at jeg selv havde ro og overskud. Changementerne blev ikke helt så gode som de kunne, men ja... Han skal også have lov til at komme igang, og bare det at selve programmet flød så godt og at jeg selv havde så meget ro på, var bare en kæmpe sejr <3

Vi fik 66,5% og var sølle 2 point fra placering i et felt med et par fine ekvipager bla fra Team Helgstrand (og nej ingen blå tunger og rollkür), så det kan jeg vist heller ikke klage over :-D

 

Næste stævne er om 3 uger i Brønderslev, hvor vi har

boks og skal bo i vores sommerhus. Ligesom i "gamle dage". Glæder

mig helt vildt <3 :-D. Her er vi meldt til i MB3 og MA1. Nu står det bare hygge, løsgørende, stubmark og temposkift på programmet de næste par uger :-)

 

håber I vil tage jer tid til at se videoen:

www.facebook.com/ Fridadortheabertelsendk/videos/ 1004018126286553/

15
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 09:07

Tillykke - hvor er det altså godt gået af jer begge :-) Og flot at du med fokus på et helt andet mål end placering, kunne ride med så flotte procenter.

 

Held og lykke næste gang - og nyd råhyggen i sommerhuset.

 

Mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 15:12

Skønherlige Chop

tillykke med det pæne program, fantastisk at du har fået din søde mule 'tilbage" på banerne igen. Og dejligt når man føler man har en god tur, placering eller ej

I er en meget sympatisk ekvipage, jeg vil glæde mig til at se mere til jer her inde,og held og lykke med de næste udfordringer.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chopali
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 14:02

Jeg er fan!

Synes simpelthen Chop er en dejlig hest, og så er jeg vild med din ridning. Så godt du skulle starte i HURK, og ville gerne have været henne og se det (HURK er min nabo), men var desværre forhindret. Keep up the good work


 

Venlig hilsen Nanna

 

Hedens Ruder Knægt
Silverline Alabama

Monza´s Touché

Æslet Oscar

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 16:59

Synes at du generelt rider et rigtig fint program, hvor der er en god ro og kontrol over jer begge Tillykke med jeres fine resultat og at Chop er godt i gang igen


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider