Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 MA1 debut :D
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 19:52

Så gjorde vi det altså. Vi sprang ud og red en MA1 til vores eget D stævne i dressur i dag. Lara var en stjerne og gjorde alt hvad hun kunne.

 

Vi havde to store fejl. Kiks til slut i serierne (for hvert 4. changement) samt at hun desværre samlede bagben i den venstre piruette. (vi fik 5 tal og 4 tal for)

 

Men ellers flød programmet rigtig godt, hun var simpelthen en stjerne. Jeg er SÅ stolt af hende og jeg svæver på lyserøde og babyblå skyer og kommer aldrig ned igen :D

 

I får nogle billeder fra vores perfekte dag, jeg er så glad.

 

Udover Lara havde jeg også to andre heste til start. En araberhoppe som normalt er meget spændt og glor rigtig meget som blev nr. 3 og red til 67,76% i sin LD2. Samt frieserhoppen (jeg har vidst jer nogle gange herinde) som gik 70% både i LD1 og LD2 og dermed vandt både 1. og 2. pladsen i den klasse.

 

Det har været en rigtig-rigtig god stævnedag for mig. Lara var så perfekt. Aldrig havde jeg troet at vi skulle det her, aldrig havde jeg troet at vi skulle ride en MA1. Hvor kom det lige fra. Tjaa.. Men vi gjorde det..

 

Da kl. blev 17.20 gav mig og Lara den gas, her er billederne vi fik taget på opvarmningen. (ingen billeder fra selve klassen da ridehuset er for mørkt, men jeg har filmet. Dog skal filmen lige redigeres (den blev desværre også noget mørk øv, øv)

 

Billede

Bagfra

 

Billede

Humøret fejlede intet :D

 

Billede

Galop for slaske-løse tøjler i opvarmning

 

 

 

 

Billede

Trav trav

 

Billede

GALOP :D

 

Billede

Trav trav trav derud af

 

Billede

 

 

 

Billede

Meget god rummelighed her

 

Billede

 

 

 

 

 

 

 

 

Billede

Trav

 

 

 

Billede

DYGTIG HESTEN

 

Billede

Gaaab siger Lara :D

 

Billede

Meget træt hest nu

 


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

26
0
Svar på denne tråd
 
 I er bare
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 20:35

så seje også super godt gået med de 2 andre..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 21:32

Tillykke hvor er det flot, sejt, smukt og ikke mindst fantastisk godt gået af jer begge :-)

 

I er bare for seje.

 

kh Charlotte

2
0
Svar på denne tråd
 
 floooot jakke
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 23:24

eller kjole hedder det vel? - godt ser I ud i hvert tilfælde og sikke I stråler af glæde begge to :)

 

Godt gået.

 


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Så flot
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 19:52

Flot debut! :) Synes i er super seje - det er et godt stykke arbejde du har lagt i den hest

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 20:35

Signe: Mange tak :D Også for alle dine søde kommentarer på Facebook.

 

Morgen: Tak, så gjorde vi det endelig. Jeg er så stolt af hende :)

 

Svensen: Ja, det hedder en dressurkjole ;) Det er en jeg har lånt og var super glad for at jeg fik lov. Den er SÅ lækker og så flot. Så nu er jeg på jagt efter en jeg kan købe :D Hatten er min egen. Vi stråler og det gør jeg stadig i dag.

 

Randi: Tak, også for alle dine søde kommentarer på Facebook :)

Jeg er også enormt glad for at få lov til at arbejde med hende, hun er simpelthen fantastisk.

 

Følg os gerne på Facebook - pt har vi en give-away i gang som er sponseret af Pegasus Rideudstyr :D

www.facebook.com/ larasverden?fref=ts


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 22:43

stort tillykke med den fine debut.

 

i er jo bare super gode


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 00:43

Tillykke til jer begge, godt gået

også tillykke med de pæne procenter på de andre to.

ja billeder med ridning og heste blir bare flottes udendørs.

hvor ser du fin ud, i det flotte dressur dress.

Altid ærgrligt med lidt kiks og fejl, men skidt pyt, når nu i ellers havde en god tur.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mdmglekwk
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 01:18

Seje lille hyphest!

Dejlige billeder og hvor fedt at programmet flød. Det er det jeg synes det er sværest ved de høje klasser. Øvelserne kan man jo gerne mere eller mindre inden start, men flowet og spændstigheden er svær at holde. Især ved hesten, hvor der skal rides lidt mere samling i, hvor man ikke får så meget foræret. Så det kan du godt cære tilfreds med :-D

lige et lille råd, som jeg havde stor glæde af! Jeg holdt også

tøjlerne på kandaren, som du gør. Jeg blev forslået at bytte rundt så bridon'en ligger som normal tøjle og stangen mellem langemand og ringefingeren. Det gav i hvert fald mig lidt bedre føling med bridon'en, men det er jo så forskelligt. Det der ser jo ud til at fungere fint :-D

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 22:11

Blå Brava tak skal du have :) jeg svæver stadig :)

 

Horsemom tak for tippet. Jeg ved der flere måder at føre tøjlerne på. Har altid redet med dem sådan her og har ingen problemer med det, det er hvad der virker bedst for mig :)

 

Tak. Programmet flød godt undtagen lige de to øvelser. Har ikke svært ved at holde samling på hende i øvelser. Det der sværest er at Lara tænker meget selv :) Lidt for meget. Hun vil så gerne.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot Flot
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 20:46

Sejt gjort! Og hvor ser i godt ud i Kjole og hat!

 

Hvordan gik det så, hvad red i til ?

 


MVH

Hannebirkegaard.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 21:50

Tak Hanne

 

Vi red til 63.88%. Er så tilfreds :)

 


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 wauw!!!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 20:04

det var eddermame en flot debut! Kan godt forstå du er ved at revne af stolthed, det har du god grund til!!

 

jeg er fan


MVH

Hannebirkegaard.dk

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-10-2015 11:07

Vil lige slå et slag for Laras facebookside.

 

Der er pt en give-away kørende og i kan nå at være med :)

 

www.facebook.com/ larasverden?fref=ts

 

Og tak for alle jeres kommentarer :)


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider