Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Knud gør sig umage...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2015 21:04

Hej...

 

Længe siden efterhånden..
Der er sket rigtig rigtig meget siden sidst. Flytning, ferie osv.
Derfor har træningen været lidt i hold.

For 1 måned siden kom vi et nyt sted hen. Er hurtigt faldet i rigtig god snak med de andre opstaldere derude og kendte en derude i forvejen. Hun har hjulpet os lidt mht springningen, som har været lagt lidt på hylden i et stykke tid.

Puha hvor tager han pusten af mig nogle gange..
Fantastisk dreng jeg har mig! Næsten et år siden sidste springstævne og med nerverne uden på tøjet tog vi til Næstildgård for at starte showklasse i hhv. 70 og 80 cm for rutinens skyld.
To gode, stabile nulrunder fik vi og Knud var bare klar! Oveni hatten blev vi kåret til klassens bedste ridt med kommentaren om at vi var harmoniske og det så let og ubesværet ud. Kan vidst godt holde weekend med god samvittighed og med ro i maven over at have en fantastisk hest med et skønt sind.

 

Det har hjulpet rigtig meget at vi har fundet det rigtige tempo i springningen og at vi begynder at tro på hinanden.

 

Vil egentligt ikke sige så meget mere.. Havde det meste af min skønne familie med og det blev da også foreviget

 

Video af 80 cm. Er godt tilfreds med runden og vores afstande pånær én.

Video

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og lige video af træning i onsdags med ham, hvor vi kørte ud til min rideklub med ham.

Video

 

Læg gerne kommentar.. Er meeeeget stolt af hvad vi har nået og nu har jeg fået blod på tanden ang. springstævner.

 


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

7
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 16:11

Du ser bare så glad ud og din hest er virkelig flot. Tillykke med præmierne, så flot


Hilsen Marlene

Med en lille prisesse :-)

Mathilde født d.25/8-2009


Wrap af god kvalitet, sælges på fyn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knud den Seje
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 22:33

Hold fest hvor gør I det godt - jeg kan kun prale med at vi sprang 30cm - fik clearround og 50 cm S4 hvor vi blev første uplacerede til dagens stævne - mig og min plet er ikke heelt så sikre i det der pindehop endnu.

 

Tillykke med dagens flotteste ridt :)

 

Og må jeg give en ros til banebyggeren!!!! - det varmer mit hjerte at se at det kan ses andre steder at der bygges på lige linie i de små klasser så linieføringen ikke bliver en sværhedsgrad yderligere - det skal den jo netop ikke i disse mindre klasser - fedt!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ismedfløde
Forfatter: 
Dato:  31-08-2015 12:06

isfreak: Tusind tak! Jeg er også evigt glad med ham. Han gør mig så stolt og lykkelig. Min selvtillid har været knækket i spring, og så er det bare guld værd at blive bedre SAMMEN med Knud. Så selvom vi springer 1 m baner til træning, så skal vi bare have en masse gode, stabile runder i små klasser, så vi kan udvikle os og blive bedre sammen.

 

Svensen: Tusind tak! Syntes da også det er flot af jer - man skal jo starte et sted og så længe man har fået nogle gode runder, så er alt godt.

 

Og ja! Jeg syntes det var SÅ dejligt, at de bygger en så simpel bane. Så kan man koncentrere sig om at hesten skal have lov at kigge og få den over springet istedet for vendinger og andet.


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er i gode
Forfatter: 
Dato:  02-09-2015 07:10

Hvor er i gode :-)

 

Og ham Knud er da bare en superflot knægt :-) Normalt er jeg ikke til pletter, men han er rigtigt pæn.

 

Det er så skønt med "hesten" som gør en glad med glad på, når det er heste tid.

 

Held og lykke med ham


 

Ridetanten

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ismedfløe
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 22:42

Asferg: Tusind tak for den søde kommentar!
Han er en rigtig skøn hest!
Tusind tak


Sara Larsen

Du ved ikke hvad du har, før du mister det...

 

Nu med knabstrubberen Knud af Dutterup.
Følg os på facebook

www.facebook.com/pages/Sara-Larsen- eventyret-med-Knud-af-Dutterup/ 337155329827008

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider