Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kørestævne på Kærsgaard
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 13:51

I weekendens holdt Fyns køreselskab landsstævne på Kærsgaard, og synes da lige jeg vil dele lidt billeder fra marathon'en og juniorernes derby.

Det var en varm fornøjelse for både 2- og 4-benede, men der var masser af flot kørsel og omgivelserne er simpelthen fantastiske, så alt i alt et hyggeligt stævne at overvære som publikum.

 

først William på kun 11 år -køresport er i høj grad en sport hvor alle aldersgrupper er repræsenteret

Billede

 

Og en koldblod var osse med -så vidt jeg husker er det en døle

Billede

 

Billede

 

Em ung hest der aldrig havde set vand før -men midt i hedebølgen lignede den altså en der nød en lille afkøling

Billede

 

Billede

tre 4-spand var med -et imponerende syn, når sådan nogen kommer i høj fart forbi

Billede

 

Billede

 

Billede

 

De Helt små kører ikke en hel marathon, men istedet en derby bestående af en kombination af kegler og 3 forhindringer. De er super seje -de voksne får kamp til stregen om nogle år

Billede

 

Billede

 

Og lidt bling er der osse kommet til sporten -der er vidst gået lidt ponypige i den

Billede

 



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

11
0
Svar på denne tråd
 
 Fede billeder -
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 14:07

det er du dygtig til Jeg elsker at se marathonkørsel - det er en af de eneste sportsdiscipliner, som jeg kan se på i lang tid ad gangen uden at falde i søvn

 

Var det Lars Dau med haflingerne, eller er der andre, som kører haflinger-4-spand?


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sine...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 14:09

Ja det var Lars Dau -de øvrige er Morten Birkely med de sorte/brune og Katja Lamborg med welshponyerne.

 

Og ja, marathon er en fed disciplin



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et til...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 22:50

Vil da osse lige dele et stemningsbillede fra i går -det er en varm fornøjelse at skulle være iført sit stiveste puds i 30 graders varme, så danne ekvipage tog lige en pause i skyggen

 

Billede

 



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-07-2015 21:59

Flotte billeder.

Det er Lene Elnegaard på billedet med Dølen, eller hvad den nu er (koldblodstraver?)

 

Er lidt ærgerlig over jeg ikke kunne være med som kusk.


Hilsen Mette

 





0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2015 00:03

Ja det er Lene -var bare ikke 100% sikker på racen

 

Du må med næste gang -Kærsgaard er nu et super hyggeligt stævne synes jeg. Og i flotte omgivelser.

 

Vi har osse været ude af gamet i alt for lang tid nu -nu har vi endelig noget nyt at køre med, men den er ung, så det tager altså lige lidt tid endnu.

 



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-07-2015 05:03

Jeg er dybt fascineret af køresport (altså med heste, ikke biler ;) )

Så tak fordi du viser billeder frem. Flotte heste!

Jeg er som sædvanligt forelsket i haflingerne - og at se dem, 4 styk foran vogn, jamen det bliver ikke bedre


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider