Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Savner at ride hende :(
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 21:37

Hej alle sammen :).

 

Min lille damehest er skadet, og har jo derfor ikke kunne ride på hende :(. Men kender i det jeg har andre jeg kan ride på og har fået en trakehner stillet til rådighed, så jeg kan jo bare ride løs :P! men det er bare ikke det samme, jeg savner at ride min hest og samtidig med at jeg savner at ride hende, så er jeg også bange for at hun ikke bliver klar igen, det er dælme en ond cirkel nogen gange synes jeg :(.

Er det kun mig der har det sådan eller har i andre også prøvet at have det sådan hvis i har haft en skadet hest :)?

 

Jeg savner at ride hende her helt vild :) <3 <3 <3

Billede

 

 

Billede

 

Nå bare lige et lille pust herfra :).

 

Kan i have en god aften :)..


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

1
0
Svar på denne tråd
 
 øvøvøv
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 21:50

Stakkels dig :( Jeg havde selv ca. 3 måneder i vinters uden ridning, da damen fik blodforgiftning og så blev hendes muk værre og så gik der råd i baghovene og så og så og så... :( Det er bare ikke sjov ikke at kunne ride sin hest, så forstår dig godt og sender god karma i din retning, så din dame forhåbentligt snart er klar igen


Sagde Johanna

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak :)
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 21:53

Mange tak :). Jeg prøver på at lade være med at være pylret :P.

 

Blev din rask igen :)?

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kender jeg
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 22:46

Åhhh det er velkendt.....

 

Vores køre hyp stod rigtig rigtig længe pga en tredobbelt ligamentskade - det tog uendeligt lang tid.....

 

Jo jeg savnede min egen hest at ride - men på den anden side så NØD jeg også at ride på Maximus - som jeg red jævnligt primært ture... det gav ligesom det der - nååå det er derfor jeg så tålmodigt passer min skadede hest :)

 

Idag er un 100% tilbage som ridehest - det er vidunderligt. Men er også sikker på at det kun er sket fordi vi var så uendeligt tålmodige for hold fest det kræver sin hest og hestemenneske at stå med så langvarig en skade!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme her
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 23:15

Jeg står med det samme her lige nu.
Min lille hyp er skadet har stået i 3 måneder og skal stå i lang tid endnu

Jeg kan dog ride min mors hest dagligt men som du selv siger, det er bare ikke det samme som ens egen

Held og lykke med din dame!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min blev rask igen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 15:56

Ja min blev rask igen :-) det føltes bare som om jeg blev ved med at hælde penge i hende (på dyrlæge) og hele tiden fandt hun på noget nyt :-P

 


Sagde Johanna

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 20:25

 

Årh jeg kender det! Ynkebøven her har i dag fået lagt to blokader og til sidst en omgang bedøvelse og derefter ledbehandling, efter at 10 dage på antiinflammatorisk ikke fik haltheden til at forsvinde.

Røv dyrt, men sådan er det.

Er heldig og låne en hest af de der har stalden så jeg holder mig igang og skal da også til Oldenborger stævne på den, men det er jo ikke Fleur... Som jeg lige var klar til at tage med ud på stævnepladserne og vise folk, at vi altså godt kan!

Billede


Nu med eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider