Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Billeder af din hest (Taastrup)? :)
Forfatter: 
Dato:  24-02-2015 11:29

Hejsa! :)

 

Jeg er begyndt at interessere mig en masse for fotografering, og har et godt spejlreflekskamera at gøre godt med inkl et godt objektiv. Jeg har tidligere selv haft hest - har jeg dog ikke længere, men syntes de er de smukkeste dyr! (og savner faktisk også at have med heste at gøre, men det er en anden sag)

 

Jeg er amatør - men kunne godt tænke mig at øve mig!

 

Så... Er der en/nogen her omkring Taastrup som har en skøn hest de gerne vil have taget nogle, forhåbentligt, gode billeder af?

 

Det er vigtigt for mig, at du selv ønsker at gøre noget ud af det, altså at hesten præsenterer sig flot - det er svært at få et godt billede, hvis hesten er fyldt med mudder og lignende ;-)

 

Jeg vil gerne understrege, at jeg er amatør - og jeg kan ikke garantere for standarden af de billeder der kommer ud af det, at det er ren øvelse for mig - som så gerne skulle give et afkast til dig, i form af nogle gode billeder. Jeg vil gøre mit bedste! :)

 

Ophavsretten af billederne er naturligvis min, og jeg må benytte de billeder jeg tager til at fremvise hvad jeg kan - eller på anden måde benytte dem til at fremvise min udvikling eller lignende. Bliver billederne fremvist på nettet, som de meget gerne må - helt frit valg, så skal det oplyses, at det er mig der har taget dem :)

 

Jeg har ikke bil til rådighed normalt - så hvis det kunne lade sig gøre at arrangere noget, hvis du/i lige skulle bo i nærheden, så ville jeg sætte enormt stor pris på dette :)

 

Det vil naturligvis være helt gratis at få taget disse billeder! :)

 

Håber en/nogen herinde kunne være med på en hyggelig dag i hestens tegn, med fokus på de gode momenter, udtryk og samhørighed - og ikke mindst få nogle hyggelige timer sammen :)

 

Skriv gerne en pb. herinde :)