Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Emmy i sneen :o)
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 16:08

Lidt nye billeder skal i da have af Emmy.

 

Emmy er 4 år gammel, Shetlandspony, 103 cm i stg (vokser pt) Hun skal være vores fremtidige kørepony, er lige blevet tilkørt let, men pt har hun mest voksepause vinteren over.

 

I dag havde jeg hende løs på banen, hun var fuld af krudt og energi den skøre baby pony.

- Det fik jeg lidt billeder af.

 

Solen drillede desværre en del, men i får dem alligevel.

 

 

Billede

 

 

Billede

 

 

 

Billede

 

 

 

Billede

 

 

 

Billede

Leg med plasticposen

 

Billede

Smid den op i luften

 

 

Billede

 

 

 

Billede

 

 

Billede

 

 

Billede

 

Afsted det går

 

Billede

 

 

Billede

 

 

Billede

Wrooom afsted

 

 

Billede

Flyver :D

 

Billede

Paaauuuseee :D

 

 

Billede

 

 

Billede

 

 

Billede

Øhm ja, jeg er vidst lidt skæv. Men det er ikke nemt at holde styr på en pony og et kamera samtidig :D

 

 

Billede

Vupti

 

Det var alt. Lidt mange billeder :D

 

 

Billede

Sådan her så det ud tidligere i dag da jeg red en dejlig tur med Lara i skoven i snevejret. Fantastisk dejligt i solskin med en masse galop på stierne og over marken med sne på. Det er jo ren terapi til sjælen..

 

Tak fordi i kiggede med.

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

9
0
Svar på denne tråd
 
 Hulle dulle
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 18:10

Sikke da hun kan løfte fusserne

 

Hvor er hun skøn


Simone & Glibings Hulder 

 

Den smukkeste stjerne på himlen

Madison Søttrupgård

 

Hulder kan nu også følges på Facebook

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 19:25

Tak Simone, hun er verdens bedste pony (Det synes vi jo) :D

 

Hun kan virkelig godt løfte fusserne. Hun har tre ret gode gangarter. Skridten mangler stadig lidt bagben og lidt balance især, men jeg tror det kommer når hun kommer mere for vognen. Dog træder hun fint over og den er rummelig.

 

Vi glæder os til sommer hvor vi skal til kåring med hende :) Det bliver rigtig spændende.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yndig!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 21:41

Hun er da noget af det kæreste! Sikke et skønt udtryk, og masser af x-faktor når hun traver derudaf!


Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 10:03

Hej.

 

Sikke meget bevægelse, der er i det lille dyr! :D Hvor er hun dog kær!

 

Det ser godt nok også ud som om, du har haft en skøn ridetur. Dejligt at se en seriøs dressurrytter, som ikke er bange for at ride sin hest i frisk galop i skoven! :D

Heidi

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 10:29

Deseado: X faktor mangler hun bestemt ikke, det giver jeg dig helt ret i :D Hun er simpelthen så kær.

 

Hun er en rigtig hygge og nusse trold. Hvis man sætter sig på knæ ved hende så får du en ordenlig muler i hovedet, en masse kys.

 

Plovbæstet: Er du vimmer da, jeg ville blive sindssyg af at ride rundt i ridehuset 7 dage om ugen ;) (tror jeg også Lara ville) Næ, næ.

 

En god frisk galop (gerne flere) elsker Lara og det gør jeg også. Gerne ud over marken og gerne med godt tempo på så vi begge får lidt vind i håret og Lara får strukket sine muskler og krop godt ud. Det er sundt.

 

Vi springer også en gang hver 14 dag ca og vi rider min. i skoven en gang eller to gange om ugen. Nogle gange skridtture og nogle gange vildere ture med masser af galop.

 

Jeg har det princip der hedder at jeg max træner dressur på hende 4 dage i ugen. Jeg tror ikke på det er sundt at dressurheste går dressur hele tiden. Jeg træner også max 2-3 dage hårdere dressur og min 1-2 dage løsgørende kun med frem og ned ridning og løsgørende øvelser (ingen samlede) Resten af ugedagene er så til springning, fridage, longering, skridture eller skovture. Nogle gange tuller vi også rundt på banen eller på marken uden udstyr med reb om halsen :D

 

Jeg vil gerne have hun holder som dressurhest.

 

Emmy kan vireklig bevæge sig, ved ikke lige hvor hun dog får alt det power og kapow fra den lille pony :D

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 23:44

Der er da en der, der ka løfte sine små fusser :D


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 15:15

Ja, hun er virkelig en rigtig blæremås :D


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider